Facebook - konwersja

Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
26 października 2021
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
79,00

Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie - ebook

Zdobądź praktyczną wiedzę i zwiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google!

Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.

Książka krok po kroku wprowadza w ten proces: od planowania kampanii, przez analizę własnego serwisu pod kątem technicznym, po naprawę występujących w nim błędów i optymalizację. Zawiera również zagadnienia dotyczące analizy konkurencji w wynikach organicznych wyszukiwarki Google i raportowania osiągniętych rezultatów. Nauczysz się, jak odnajdywać najpopularniejsze frazy wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki Google i tworzyć dzięki temu lepsze treści, a także jak docierać do źródeł pozyskiwania linków pozycjonujących. Dowiesz się też, jak analizować informacje o użytkownikach wchodzących do Twojego serwisu. Przygotowany przez autora zestaw porad i praktycznych wskazówek pomoże Ci skutecznie ograniczyć najczęściej popełniane błędy wynikające z niewłaściwej optymalizacji serwisu, uniknąć kary za techniki niezgodne ze wskazówkami Google dla webmasterów i zwiększyć liczbę wejść użytkowników z wyników organicznych.

W mediach: 

Brief.pl: Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie

Nowymarketing.pl: Premiera książki Pawła Cengiela już 26 października!

Nowymarketing.pl: Przeczytaj fragment książki

Mobiletrends.pl: Google Trends oraz Google Keyword Planner - narzędzia każdego marketingowca

Seo-www.pl: Co znajdziesz w nowej książce Pawła Cengiela?

 

Spis treści

Wstęp (9)

Rozdział 1. Wyszukiwanie fraz/redagowanie treści (19)

  • 1.1. Wstęp (19)
  • 1.2. Google Trends (20)
  • 1.3. Google Keyword Planner (26)
  • 1.4. Senuto (31)
    • Analiza widoczności (32)
    • Baza słów kluczowych (44)
  • 1.5. Semstorm (48)
    • Analiza stron (49)
    • SEO - słowa kluczowe (51)
    • SEO - konkurenci (52)
    • Strony (53)
    • Słowa kluczowe (53)
  • 1.6. Ubersuggest (58)
    • Ubersuggest (59)
    • Traffic Analyzer (61)
    • SEO Analyzer (64)
  • 1.7. Keyword Tool (67)
  • 1.8. AnswerThePublic (70)
  • 1.9. Podsumowanie (72)

Rozdział 2. Analiza konkurencji (75)

  • 2.1. Wstęp (75)
  • 2.2. Surfer SEO (76)
    • SERP Analyzer (76)
    • Content Editor (83)
    • Keyword Research (84)
  • 2.3. SEO SpyGlass (85)
    • Profil linków (86)
    • Dane historyczne (92)
    • Porównanie projektów (93)
  • 2.4. Clusteric Auditor (99)
    • Profil linków/disavow - w trybie "lekkim" (105)
    • Analiza konkurenta - w trybie "lekkim" (107)
    • Widoczność domeny - w trybie "lekkim" (107)
    • Porównaj widoczność - w trybie "lekkim" (108)
    • Potencjalne linki/listy linków - w trybie "lekkim" (109)
    • Audyt onsite (110)
    • Dane z Google Search Console (113)
  • 2.5. Majestic SEO (114)
    • Site Explorer (115)
    • Narzędzia (124)
    • Bulk Backlink Checker (126)
    • Narzędzia - porównaj domeny (129)
    • Narzędzia eksperymentalne (133)
  • 2.6. Podsumowanie (137)

Rozdział 3. Audyt SEO (139)

  • 3.1. Wstęp (139)
  • 3.2. Google Search Console (140)
    • Przegląd (141)
    • Sprawdzenie adresu URL (141)
    • Skuteczność (141)
    • Indeks (142)
    • Ulepszenia (144)
    • Bezpieczeństwo i ręczne działania (150)
    • Starsze narzędzia i raporty (151)
  • 3.3. Screaming Frog SEO Spider (153)
    • Zakładki główne (156)
    • Sidebar (172)
    • Zakładki w dolnej części aplikacji (174)
  • 3.4. Ahrefs (176)
    • Pulpit (177)
    • Site explorer (179)
    • Keywords explorer (180)
    • Site audit (183)
    • Rank tracker (192)
    • Content explorer (196)
    • More (196)
  • 3.5. SEMrush (201)
    • Domain Analytics (203)
    • Keyword Analytics (211)
    • Gap Analysis (213)
    • Topic Research (216)
    • SEO Content Template (217)
    • SEO Writing Assistant (218)
  • 3.6. Sitebulb (218)
    • Audit Overview (222)
    • SEO (225)
    • Security (231)
    • Page Resources (231)
    • Search Traffic (233)
    • External (233)
  • 3.7. SEOptimer (234)
    • Review Child Pages (236)
    • Seo Results (236)
    • Usability (239)
    • Performance Results (239)
    • Social Results (239)
    • Security Results (240)
    • Technology Results (240)
    • Recommendations (241)
    • Dodatkowe narzędzia (241)
  • 3.8. OnCrawl (245)
    • Konfiguracja audytu (246)
    • Crawl report (248)
    • Seo Impact Report (262)
    • Ranking Report (270)
    • Social Media Report (274)
    • Tools (276)
  • 3.9. XML Sitemap Generator (283)
    • Generowanie pliku z mapą witryny (285)
    • Informacje dostępne po wygenerowaniu mapy witryny (285)
  • 3.10. Copyscape (286)
    • Wyszukiwanie duplikatów za pomocą adresu URL (287)
  • 3.11. Siteliner (289)
    • Summary (290)
    • Your Pages (291)
    • Duplicate Content (292)
    • Broken Links (293)
    • Skipped Pages (294)
    • Related Domains (295)
  • 3.12. Google PageSpeed Insights (295)
  • 3.13. Google Mobile Friendly (299)
  • 3.14. Google Rich Results (300)
  • 3.15. Podsumowanie (303)

Rozdział 4. Raportowanie wyników (305)

  • 4.1. Wstęp (305)
  • 4.2. Google Analytics (307)
    • Dostosowanie (308)
    • Czas rzeczywisty (310)
    • Odbiorcy (310)
    • Pozyskiwanie (319)
    • Zachowanie (322)
    • Administracja (324)
    • Konwersje (325)
    • Administracja (329)
  • 4.3. Google Tag Manager (333)
    • Tworzenie kodu GTM (334)
    • Integracja z Google Analytics (335)
    • Integracja z Pikselem Facebooka (336)
    • Śledzenie konwersji z Google Ads (338)
    • Tag łączący konwersje (338)
    • Publikacja ustawień (339)
    • Weryfikacja integracji za pomocą wtyczek do przeglądarki (340)
  • 4.4. Yandex Metrica (342)
    • Dashboard (343)
    • Reports (344)
    • Maps (346)
    • Session Replay (347)
    • Users (348)
    • Segments (350)
    • Goals (350)
    • Content (350)
    • Integrations (351)
  • 4.5. Stat4Seo (352)
    • Dodawanie strony (353)
    • Dodawanie fraz (353)
    • Statystyki (354)
    • Analiza pozycji fraz (356)
    • Dodawanie kategorii fraz (356)
    • Admin (358)
    • Inne (358)
    • Raporty Excel/PDF (359)
  • 4.6. Webpozycja (359)
    • Analiza danych (361)
    • Moje domeny (361)
    • Śledź konkurencję (363)
    • Raporty PDF i CSV (364)
    • Analiza SERP (365)
  • 4.7. Seostation (366)
    • Dashboard (367)
    • Strony - Dodawanie nowej strony (367)
    • Podsumowanie (369)
    • Wykres pozycji (370)
    • Dzienne pozycje (371)
    • Raporty (372)
    • Alerty (372)
    • Zadania (372)
    • Bonusy (372)
  • 4.8. Podsumowanie (373)

Rozdział 5. Dodatek (375)

  • 5.1. Wstęp (375)
  • 5.2. Brand24 (376)
    • Tworzenie projektu (377)
    • Ustawienia projektu (377)
    • Wzmianki (377)
    • Podsumowanie (378)
    • Analiza (378)
    • Źródła (379)
    • Cytaty (381)
    • Porównanie (381)
    • Raporty (381)
  • 5.3. Wizytówka w Google Moja Firma (382)
    • Rejestracja wizytówki (384)
    • Strona główna (385)
    • Wpisy (385)
    • Informacje (386)
    • Statystyki (387)
    • Jak klienci szukają Twojej firmy (388)
    • Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę (388)
    • Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę (388)
    • Działania klientów (389)
    • Zapytania o trasę (390)
    • Rozmowy telefoniczne (391)
    • Wyświetlenia zdjęć (391)
    • Liczba zdjęć (391)
    • Opinie (391)
    • Wiadomości (391)
    • Zdjęcia (392)
    • Produkty (393)
    • Usługi (393)
    • Pozostałe sekcje (394)
  • 5.4. Podsumowanie (395)

Zakończenie (397)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8782-9
Rozmiar pliku: 20 MB

BESTSELLERY

Kategorie: