Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
20 września 2008
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
26,90

Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie Ci pożądane zyski.

Dzięki tej publikacji dowiesz się:

— Co zrobić, aby klient kupował u Ciebie więcej niż do tej pory? Mało znane techniki rozszerzenia sprzedaży, które przy tej samej ilości klientów zwiększają ilość sprzedanych towarów.

— Co zrobić, aby Twoja firma była postrzegana jako profesjonalna oraz godna zaufania, nawet jeśli dopiero założyłeś swoją działalność?

— Jak poznać, czego dokładnie chce od Ciebie klient (coś więcej niż wykonana usługa) i co zrobić, aby usługa, którą wykonasz, lub towar, który sprzedasz, przerosły oczekiwania i wymagania klienta?

To tylko ułamek praktycznej wiedzy, którą zawiera ta publikacja. To, co znajdziesz pośród ponad 200 stron poradnika, to rozwiązania, których nie możesz zignorować, jeżeli myślisz o prowadzeniu dochodowej firmy.

Kornelia Przedworska ukończyła marketing na Wydziale Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Swoją wiedzę stale poszerza, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, z których najbardziej ceni sobie te organizowane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pracowała w mikro, małej i średniej firmie.

Jak sama mówi: „Marketing to moja pasja, dlatego staram się być na bieżąco. ;-)”

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7582-692-0
Rozmiar pliku: 1,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: