Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań - ebook
Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań - ebook
Spotkania, prezentacje projektów, własnych pomysłów czy wystąpienia publiczne - to codzienność zawodowa większości pracowników. Co jednak zrobić, aby kolejne spotkanie firmowe nie skończyło się z poczuciem straconego czasu? Czy istnieje sposób na to, aby nawet najmniej porywający temat przedstawić w sposób, który zainteresuje i przekona osoby decyzyjne? W jaki sposób zminimalizować stres przed wystąpieniem oraz jak przygotować trafne argumenty?
Poniższa publikacja udziela odpowiedzi na te oraz inne pytania, związane ze spotkaniami, prezentacjami i wystąpieniami publicznymi. Zawarte wskazówki pomogą przygotować spójną i ciekawą prezentację, a techniki relaksacyjne zredukują stres związany z wystąpieniem. Z e-bookiem otrzymujesz także podpowiedzi, w jaki sposób dostosować przekaz do odbiorców oraz zorganizować efektywne zebranie.
Adresaci:
E-book jest adresowany do osób, które w codziennej pracy tworzą prezentacje, organizują spotkania biznesowe, przeprowadzają zebrania i negocjacje. Publikacja jest skierowana również do osób zainteresowanych tematyką wystąpień publicznych.
Spis treści
Definicje 5
Część I Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 7
Dobre przygotowanie do wystąpienia 7
Rozpoznanie publiczności i przygotowanie materiałów - ogólne zalecenia 7
Przygotowanie sali - na co zwrócić uwagę 9
Pora dnia i czas wystąpienia 10
Elementy NLP - kotwiczenie i systemy reprezentacji 11
Nastawienie psychiczne do wystąpienia 16
Nastaw się pozytywnie 16
Stres - można sobie z nim radzić 17
Ćwiczenia relaksacyjne i koncentracja 19
Przebieg twojego wystąpienia 22
Dobre przygotowanie to poczucie komfortu 22
Mowa ciała 23
Dowcipy 27
Mówisz do publiczności - pokaż to 28
Czas na pytania od publiczności 29
Inne rzeczy, które warto zapamiętać 29
Po prezentacji - analiza efektów!!! 30
Na temat problemów najczęściej wymienianych przez osoby, które występują publicznie 31
Bibliografia 33
Formularz samooceny 34
Część II Sztuka organizowania efektywnych zebrań 35
Część III Zebrania w pracy - nuda czy postęp? 42
Nieudolne znaczy nudne 42
Źle zorganizowane pożerają czas i sieją chaos 43
Zebranie jako określona sytuacja społeczna 43
Zebranie nie zawsze jest konieczne 44
Sprawdzone metody i techniki - porządek spotkania 45
Kolejność - ważność 45
A czas płynie... 47
Uczestnicy zebrania - podział ról 47
Przestrzeń zebrania 48
Budowanie kontaktu 49
Co zrobić, gdy pojawi się krytyka lub opór 50
Uczestnicy muszą myśleć 51
Wykaz autorów 53
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-264-5870-5 |
Rozmiar pliku: | 567 KB |