Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego warsztatu do dochodowego biznesu. Wydanie II zmienione - ebook
Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego warsztatu do dochodowego biznesu. Wydanie II zmienione - ebook
Najpiękniejszy dzień w życiu wymaga najpiękniejszej oprawy!
Fotografia ślubna to dziedzina, która potrafi wzbudzać wiele emocji. Każdy chce, żeby jego zdjęcia zrobione w tak wyjątkowym dniu były jak najpiękniejsze, jak najwspanialsze... jak z bajki. Właśnie dlatego fotograf, który zajmuje się tą tematyką, musi odpowiedzieć na szczególne oczekiwania. Musi zrobić fantastyczne zdjęcia, ale także właściwie je ułożyć, skomponować, zaprezentować. Musi zaspokoić różne potrzeby swoich klientów, nauczyć się z nimi rozmawiać, negocjować i przedstawiać im sensowne propozycje. A z drugiej strony: musi mieć rozeznanie w kwestii sprzętu, oświetlenia, wymagań plenerowych. No i musi umieć prowadzić własną firmę, reklamować ją w internecie, korzystać z mediów społecznościowych i najróżniejszych programów pozwalających najlepiej wyeksponować zalety jego stylu. Czy nie za dużo musi?
Jeśli zajmujesz się albo chcesz zająć poważniej fotografią ślubną, lecz przytłacza Cię ilość szczegółów, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć, koniecznie sięgnij po tę książkę. Jej autor od kilkunastu lat prowadzi własny dochodowy biznes i może podsunąć Ci wiele konkretnych rozwiązań. To nie jest opowieść o ogólnikach, tylko zbiór jasnych, przydatnych wskazówek. Sprawdź, co warto wypróbować w Twoim przypadku, zainspiruj się i odkryj nowe metody działania. To może być przełom w Twojej karierze!
Fotografia ślubna to dotykanie obcych serc i poznawanie ich w chwili, gdy biją najmocniej...
Grzegorz Płaczek — jeden z najlepszych fotografów ślubnych w Polsce i na świecie. Zdobywca wielu nagród i tytułów przyznawanych przez prestiżowe organizacje międzynarodowe (MPIO, IFPF, SWPP, WPPI, MPA). Laureat międzynarodowych konkursów. Ambasador firm Phase One, Eizo, Dedolight, Wacom, a także Phottix. Przeprowadził kilkadziesiąt edycji warsztatów dla zawodowców dla Szkoły Obrazu oraz Europejskiej Akademii Fotografii, a od 2013 roku prowadzi warsztaty dla Akademii Nikona oraz międzynarodowych organizacji i zrzeszeń fotograficznych poza Polską.
Spis treści
Wprowadzenie, czyli kilka słów od autora do czytelnika (7)
1. Fotografia ślubna jako własny biznes (9)
2. Sprzedaż i oferta (27)
3. Marketing internetowy i sprzedaż online (49)
4. Blog internetowy fotografa ślubnego (83)
5. Kontakt z klientem, sprzedaż i metodologia działania (91)
6. Skuteczna sprzedaż i opieka nad parą (103)
7. Założenia do umowy (115)
8. Pierwsze zlecenie (125)
9. Co warto wiedzieć o sprzęcie i o czym pamiętać w dniu ślubu (129)
10. Dzień ślubu, czyli najważniejsze ujęcia do momentu zaślubin (141)
11. Zaślubiny i przysięga małżeńska - kościół, cerkiew i urząd stanu cywilnego (157)
12. Praca fotografa po zaślubinach, czy już opadły emocje? (167)
13. Budowanie własnego stylu pracy i kształtowanie rzeczywistości (183)
14. Zdjęcia plenerowe (191)
15. Archiwizacja (217)
16. Selekcja materiału (229)
17. Fotoalbum - moda czy powinność? (243)
18. Albumy klasyczne z wklejanymi zdjęciami (247)
19. Prezentacje multimedialne (253)
20. Po sezonie, czyli nauka i rozwój fotografa ślubnego (257)
21. Anegdoty i wspomnienia (267)
Kategoria: | Grafika komputerowa |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-3824-1 |
Rozmiar pliku: | 32 MB |