Facebook - konwersja
  • promocja

Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
6 sierpnia 2019
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę - ebook

Przyszli inżynierowie i programiści na start!

Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu.

  • Proste, interesujące aplikacje
  • Efektywna nauka z tabletem
  • Wskazówki dla rodziców
  • Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
  • Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
  • Elementy matematyki
  • Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki
  • Rozwiązanie każdego zadania

Naukę programowania warto zacząć już w przedszkolu!

Spis treści

 

Wstęp 7

 

  • Ważne informacje 8
  • Instrukcja dla rodzica 8
  • Co nam będzie potrzebne 9
  • Co to jest programowanie i kto może programować 9

Rozdział 1. Scratch Junior 11

  • Na co zwrócić uwagę 12
  • Przydatne elementy 13
  • Uruchamianie aplikacji 14
  • Projekt 1. W prawo, w lewo, hop do góry! 16
  • Projekt 2. Rakietą w Kosmos! 28
  • Projekt 3. Nasza pierwsza gra 37
  • Projekt 4. Wielki występ 43
  • Projekt 5. Kolorowy tor przeszkód, czyli edytor graficzny 51
  • Projekt 6. Fotomontaż, czyli edytora graficznego ciąg dalszy 56
  • Projekt 7. Wielkie bum! 59

Rozdział 2. Box Island 63

  • Na co zwrócić uwagę 64
  • Przydatne elementy 65
  • Uruchamianie aplikacji 65
  • Projekt 8. Pudełkowe zabawy 67
  • Projekt 9. Laserowe wyzwanie 79
  • Projekt 10. Box leniwiec, czyli zrób to za mnie 87
  • Projekt 11. Z drogi śledzie, bo box jedzie! (projekt opcjonalny, trudny) 93

Rozdział 3. Programujemy roboty (materiał do opcjonalnego wykonania) 99

  • Dlaczego warto? 100
  • Projekt 12. Robot na start 101
  • Projekt 13. Uciekaj myszko do dziury, czyli robot w akcji 104

Rozdział 4. Lightbot Jr 107

  • Na co zwrócić uwagę 108
  • Przydatne elementy 109
  • Uruchamianie aplikacji 109
  • Projekt 14. Misja zapal światło 111
  • Projekt 15. Wyzwanie skoki, czyli schody i sprężyny 123
  • Projekt 16. Będzie wesoło, czyli winda i teleportacja 134

Rozdział 5. Bit by Bit 145

  • Na co zwrócić uwagę 146
  • Przydatne elementy 147
  • Uruchamianie aplikacji 147
  • Projekt 17. Do domku marsz! 149
  • Projekt 18. Utrudnienia na drodze 157
  • Projekt 19. Dużo bitów (projekt opcjonalny, trudny) 162
  • Projekt 20. Kolorowo (projekt opcjonalny, trudny) 166

Czy to już koniec? Nie, to dopiero początek! 175

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6139-3
Rozmiar pliku: 33 MB

BESTSELLERY

Kategorie: