Facebook - konwersja

Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie 2 - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
13 września 2017
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
69,00

Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie 2 - ebook

Go jest nowoczesnym językiem programowania rozwijanym przez firmę Google. Ostatnie zmiany sprawiły, że stał się on komfortowym narzędziem do tworzenia wydajnych aplikacji. Programiści Go mogą korzystać z wciąż rosnącego zbioru pakietów dostępnych jako open source, dzięki czemu tworzą i wdrażają oprogramowanie o znakomitej jakości. Taki kod od pierwszego dnia działa dobrze, a przy tym imponuje skalowalnością. Wbudowane mechanizmy Go, takie jak współbieżność, zapewniają możliwość uzyskiwania fantastycznych wyników nawet na najprostszym sprzęcie.

Niniejsza książka stanowi znakomite wprowadzenie do programowania w Go. Przyda się zarówno początkującym, jak i zaawansowanym programistom. Podstawą prezentowanych tu projektów są skalowalność, wydajność działania oraz wysoka dostępność. Poza opisem języka przedstawiono tu sporo istotnych koncepcji architektury oprogramowania. Wykorzystano aspekty filozofii wykorzystywanej przez „zwinnych” programistów. Opisano zasady tworzenia aplikacji korzystających z Google App Engine, pisania i korzystania z mikrousług czy też tworzenia obrazów Dockera. Wiedza zdobyta dzięki tej książce ułatwi każdemu stosowanie rozwiązań najwyższej klasy.

Najważniejsze zagadnienia:

  • aplikacje internetowe korzystające z pakietu NET/HTTP
  • programy obsługiwane z poziomu wiersza poleceń
  • systemy rozproszone i elastyczne dane
  • usługi typu RESTful
  • programistyczne korzystanie z magazynu Google Cloud Datastore
  • dobre praktyki przygotowywania aplikacji w Go

Język Go. Idź i programuj!


Mat Ryer — programuje od szóstego roku życia. Swoje pierwsze eksperymenty przeprowadzał wraz z ojcem w języku BASIC, a następnie w językach AmigaBASIC i AMOS. Jego kariera zawodowa od początku była związana z programowaniem. Używał wielu różnych języków, aż w końcu zwrócił uwagę na rozwijany przez Google język Go. Ryer od lat używa języka Go do tworzenia przeróżnych produktów, usług i projektów typu open source. Jest gorącym orędownikiem tego rozwiązania. Pisze o Go artykuły, a podczas różnych wykładów i konferencji zachęca programistów, by go wypróbowali.

Spis treści

O autorze (7)

O recenzentach (9)

Podziękowania (11)

Wstęp (13)

Rozdział 1. Komunikator korzystający z gniazd internetowych (19)

  • Prosty serwer WWW (20)
  • Modelowanie pokoju rozmów oraz klientów na serwerze (26)
  • Pisanie kodu HTML i JavaScript klienta pogawędek (34)
  • Śledzenie kodu w celu określenia, jak działa (38)
  • Podsumowanie (50)

Rozdział 2. Dodawanie kont użytkowników (53)

  • Wszędzie tylko funkcje obsługi (54)
  • Tworzenie atrakcyjnej strony logowania z użyciem serwisów społecznościowych (57)
  • Punkty końcowe używające dynamicznych ścieżek (59)
  • Pierwsze kroki z OAuth2 (61)
  • Poinformowanie dostawców autoryzacji o naszej aplikacji (63)
  • Implementacja zewnętrznego logowania (64)
  • Podsumowanie (75)

Rozdział 3. Trzy sposoby implementacji zdjęć profilowych (77)

  • Pobieranie awatarów z serwerów OAuth2 (78)
  • Implementacja usługi Gravatar (85)
  • Przesyłanie zdjęcia profilowego na serwer (93)
  • Połączenie wszystkich trzech implementacji (109)
  • Podsumowanie (110)

Rozdział 4. Narzędzia do znajdywania nazw domen uruchamiane z poziomu wiersza poleceń (113)

  • Stosowanie potoków w narzędziach uruchamianych z poziomu wiersza poleceń (114)
  • Pięć prostych programów (115)
  • Połączenie wszystkich pięciu programów (134)
  • Podsumowanie (139)

Rozdział 5. Tworzenie systemów rozproszonych i praca z elastycznymi danymi (141)

  • Projekt systemu (142)
  • Instalacja środowiska (144)
  • Odczytywanie głosów z Twittera (148)
  • Zliczanie głosów (164)
  • Uruchamianie rozwiązania (171)
  • Podsumowanie (172)

Rozdział 6. Udostępnianie danych i możliwości funkcjonalnych przez API internetowej usługi danych typu RESTful (175)

  • Projektowanie API typu RESTful (176)
  • Współdzielenie danych pomiędzy funkcjami obsługi (177)
  • Opakowywanie funkcji obsługi (179)
  • Wstrzykiwanie zależności (181)
  • Odpowiedzi (182)
  • Wyjaśnienie obiektu żądania (184)
  • Udostępnianie API składającego się z jednej funkcji (186)
  • Obsługa punktów końcowych (188)
  • Internetowy klient korzystający z API (196)
  • Uruchamianie rozwiązania (202)
  • Podsumowanie (204)

Rozdział 7. Internetowa usługa losowych rekomendacji (207)

  • Ogólne informacje o projekcie (208)
  • Reprezentacja danych w kodzie (211)
  • Generacja losowych rekomendacji (215)
  • Podsumowanie (230)

Rozdział 8. Kopia zapasowa systemu plików (231)

  • Projekt rozwiązania (232)
  • Struktura projektu (232)
  • Pakiet backup (233)
  • Program narzędziowy uruchamiany z wiersza poleceń (242)
  • Program demona backupd (248)
  • Testowanie rozwiązania (254)
  • Podsumowanie (255)

Rozdział 9. Tworzenie aplikacji pytań i odpowiedzi dla platformy Google App Engine (257)

  • Google App Engine API dla języka Go (258)
  • Magazyn danych Google Cloud Datastore (266)
  • Encje i dostęp do danych (268)
  • Użytkownicy Google App Engine (272)
  • Transakcje w Google Cloud Datastore (275)
  • Przeszukiwanie Google Cloud Datastore (280)
  • Głosy (282)
  • Rejestracja głosu (286)
  • Udostępnianie operacji na danych przy użyciu protokołu HTTP (289)
  • Uruchamianie aplikacji składających się z kilku modułów (302)
  • Wdrażanie aplikacji składającej się z kilku modułów (304)
  • Podsumowanie (305)

Rozdział 10. Tworzenie mikrousług w języku Go przy użyciu frameworka Go kit (307)

  • Prezentacja gRPC (309)
  • Bufory protokołu (310)
  • Implementacja usługi (314)
  • Modelowanie wywołań metod przy użyciu żądań i odpowiedzi (318)
  • Serwer HTTP we frameworku Go kit (323)
  • Serwer gRPC we frameworku Go kit (324)
  • Tworzenie polecenia serwera (328)
  • Implementacja klienta gRPC (334)
  • Ograniczanie częstości przy wykorzystaniu oprogramowania warstwy pośredniej usługi (339)
  • Podsumowanie (344)

Rozdział 11. Wdrażanie aplikacji Go przy użyciu Dockera (345)

  • Stosowanie Dockera na lokalnym komputerze (346)
  • Wdrażanie obrazów Dockera (351)
  • Wdrażanie w chmurze Digital Ocean (353)
  • Podsumowanie (359)

Dodatek A. Dobre praktyki przygotowywania stabilnego środowiska języka Go (361)

  • Instalowanie języka Go (362)
  • Konfiguracja języka Go (362)
  • Narzędzia języka Go (364)
  • Czyszczenie, budowanie i wykonywanie testów podczas zapisywania plików źródłowych (367)
  • Zintegrowane środowiska programistyczne (368)
  • Podsumowanie (374)

Skorowidz (375)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3458-8
Rozmiar pliku: 5,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: