Facebook - konwersja

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
6 sierpnia 2019
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy - ebook

Przyszli inżynierowie i programiści na start!

Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka.

  • Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
  • Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta
  • Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
  • Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
  • Elementy matematyki
  • Rozwiązanie każdego zadania

Z nami i Minecraftem nauka programowania to przyjemność!

Spis treści

 

Wstęp 9

 

Ważne informacje 11

Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 13

  • Podstawowe pojęcia w programowaniu 14

Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 15

  • Zakup i instalacja gry Minecraft 15
  • Pobieranie narzędzia Forge 22
  • Instalacja ComputerCraftEdu 24

Rozdział 3. Żółw w akcji 27

  • Pierwsze uruchomienie gry Minecraft 27
  • Tworzenie świata w trybie kreatywnym 29
  • Poruszanie się 31
  • Poznaj żółwie 31
  • Sterowanie żółwiem 36
  • Błędy żółwia i kopanie 38
  • Ekwipunek żółwia 40
  • Funkcja Place 42

Rozdział 4. Zaczynamy programowanie 45

  • Twoje pierwsze programy 45
  • Cofanie programów 49
  • Grupowanie funkcji 50

Rozdział 5. Żółw budowniczy 51

  • Różne kierunki stawiania bloków 54
  • Różne kierunki kopania 58

Rozdział 6. Instrukcja Repeat 65

Rozdział 7. Funkcja Select Slot 71

  • Wyszukiwanie w ekwipunku rzadko używanych bloków 73

Rozdział 8. Zmienne liczbowe 79

Rozdział 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 85

  • Zmienne mogą przechowywać napisy 89

Rozdział 10. Liczby losowe 93

Rozdział 11. Prawda czy fałsz 99

  • Wartości true i false 100

Rozdział 12. Instrukcja warunkowa if 103

Rozdział 13. Instrukcja warunkowa else 111

Rozdział 14. Funkcja Detect 117

Rozdział 15. Instrukcja else if 123

Rozdział 16. Pętla while 129

Rozdział 17. Operatory logiczne 135

Rozdział 18. Funkcja Inspect Block 139

Rozdział 19. Funkcja Detect Redstone 145

Rozdział 20. Funkcja Set Redstone 153

Rozdział 21. Podział kodu na kilka programów 163

Rozdział 22. Funkcja Item Count 169

Rozdział 23. Funkcja Inspect Item 173

Rozdział 24. Funkcje Drop Items i Take Items 181

Rozdział 25. Funkcja Compare 187

Rozdział 26. Funkcja Random Boolean 193

Rozdział 27. Pętla for 197

Rozdział 28. Podsumowanie 201

Rozdział 29. Rozwiązania zadań 203

Twoja lista wykonanych zadań 235

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6141-6
Rozmiar pliku: 23 MB

BESTSELLERY

Kategorie: