Facebook - konwersja
  • promocja

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie 2 - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
28 listopada 2023
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie 2 - ebook

Minecraft to nie tylko seria gier wideo, w które chętnie grają dzieci na całym świecie. Stworzony przez Markusa Perssona i rozwijany przez Mojang Studios, stał się także fenomenem popkultury. Kilkunastoletnia kariera gry jest znaczona kolejnymi książkami, filmami, ubraniami, gadżetami i zabawkami, uhonorowano ją nawet tematyczną serią klocków Lego.

Dorośli, doceniając rozrywkowe walory gry, dostrzegli także jej aspekty edukacyjne. Minecraft stał się na przykład bazą zajęć z programowania dla dzieci i młodzieży. Ta książka powstała na podstawie warsztatów dla średnio zaawansowanych i jest przeznaczona dla dzieci od dziesiątego roku życia. Uczy programowania, przekazuje także trudniejsze zagadnienia w prosty, przyjazny dla młodego umysłu sposób. Do każdego zadania podane zostało rozwiązanie, bardziej skomplikowane zaś można rozwiązywać wspólnie z autorami podręcznika.

Z tą książką Twoje dziecko:

  • Pozna prosty i przyjazne zasady programowania
  • Opanuje zagadnienia przydatne w różnych językach programowania
  • Rozwinie umiejętność myślenia analitycznego
  • Pogłębi kompetencje cyfrowe
  • Będzie się świetnie bawić, a równocześnie zdobędzie pierwsze informatyczne szlify

Zdobywanie wiedzy jest najefektywniejsze w praktyce!

Spis treści

Wstęp

Ważne informacje

Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować?

  • Podstawowe pojęcia w programowaniu

Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne?

  • Instalacja Javy
  • Zakup i instalacja gry Minecraft
  • Pobieranie i instalacja narzędzia Forge
  • Instalacja ComputerCraftEdu

Rozdział 3. Żółw w akcji

  • Pierwsze uruchomienie gry Minecraft
  • Tworzenie świata w trybie kreatywnym
  • Poruszanie się
  • Poznaj żółwie

Rozdział 4. Programowanie tekstowe i funkcje ruchu

  • Edytor tekstowy
  • Funkcja turtle.forward()
  • Funkcja turtle.back() i żółw podpowiadacz
  • Funkcje turtle.up() i turtle.down()
  • Funkcje turtle.turnLeft() i turtle.turnRight()

Rozdział 5. Kopanie

  • Funkcja turtle.dig()
  • Funkcje turtle.digUp() i turtle.digDown()

Rozdział 6. Żółw budowniczy

  • Ekwipunek żółwia
  • Funkcja turtle.place()
  • Funkcja turtle.placeDown()
  • Funkcja turtle.placeUp()

Rozdział 7. Zmiana slotów i komentarze

  • Funkcja turtle.select()
  • Komentarze

Rozdział 8. Powtarzanie

  • Instrukcja Repeat (edytor wizualny)
  • Pętla for

Rozdział 9. Żółw na czacie i zmienne

  • Funkcja turtleedu.say()
  • Zmienne

Rozdział 10. Instrukcje warunkowe

  • Operatory porównania
  • Instrukcja warunkowa if
  • Liczby losowe
  • Funkcja math.random()
  • Instrukcja else
  • Instrukcja elseif
  • Operatory logiczne

Rozdział 11. Czerwony proszek

  • Funkcja turtleedu.checkRedstone()
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneUp()
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneDown()
  • Funkcje turtleedu.setRedstone()

Rozdział 12. Pętla while

  • Programy działające w nieskończoność

Rozdział 13. Wykrywanie bloków

  • Funkcja turtle.detect()
  • Pozostałe funkcje turtle.detect()
  • Funkcja turtleedu.inspect()
  • Pozostałe funkcje turtleedu.inspect()

Rozdział 14. Zliczanie przedmiotów

  • Funkcja turtle.getItemCount()

Rozdział 15. Żółw z zegarkiem

  • Funkcja os.sleep()

Rozdział 16. Jaki to przedmiot?

  • Funkcja turtleedu.getItemName()

Rozdział 17. Żółw tragarz

  • Funkcja turtle.transferTo()
  • Funkcja turtle.drop()
  • Funkcja turtle.suck()

Rozdział 18. Podsumowanie

Rozdział 19. Odpowiedzi do zadań

Twoja lista wykonanych zadań

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1025-6
Rozmiar pliku: 43 MB

BESTSELLERY

Kategorie: