Facebook - konwersja

Project 2013. Opanuj każdy projekt - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
21 kwietnia 2015
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
129,00

Project 2013. Opanuj każdy projekt - ebook

Poza podstawy, pod powierzchnię, w głąb MS Project. Zrób więcej w krótszym czasie!

Project to narzędzie stworzone w firmie Microsoft. W rękach sprawnego menedżera potrafi ono zdziałać prawdziwe cuda. Dzięki niemu możesz zwizualizować nawet najbardziej skomplikowany projekt, z uwzględnieniem dostępnych zasobów, zależności pomiędzy zadaniami i obciążenia poszczególnych członków zespołu. Ponadto Project pozwala na śledzenie postępów w pracach nad projektem oraz bieżące aktualizowanie planu. Brzmi obiecująco? A to nie wszystko!

Jeżeli chcesz w pełni wykorzystać możliwości drzemiące w tym narzędziu, to trafiłeś na książkę, która pozwoli Ci wycisnąć z niego siódme poty. Sięgnij po nią i poznaj pięć grup procesowych projektu, a następnie stwórz harmonogram, śledź postępy oraz zamknij projekt w momencie ukończenia prac. W trakcie lektury kolejnych rozdziałów nauczysz się dostosowywać aplikację do swoich wymagań, stosować różne filtry oraz widoki, a ponadto poznasz tabele dostarczające kluczowych informacji na temat stanu projektu. Znajdziesz tu także liczne wskazówki konsultantów, które pozwolą Ci uniknąć typowych problemów oraz wskażą skuteczne metody rozwiązywania tych problemów. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego użytkownika narzędzia Project.

  • Odkryj co nowego kryje się w programie Project 2013 i zacznij zarządzać nowymi projektami
  • Wykorzystaj najlepsze praktyki zarządzania projektami
  • Rozpocznij, zaplanuj i zorganizuj nowy projekt, zwiększając swoje szanse na sukces
  • Stwórz realistyczny harmonogram dla swojego projektu i członków zespołu
  • Określ schemat myślenia, aby w rozsądny sposób połączyć ze sobą sekwencje zadań
  • Znajdź i rozwiąż sytuacje problematyczne, zanim wpłyną one na Twój projekt
  • Wykorzystaj funkcję automatycznego tworzenia harmonogramów, aby zwiększyć efektywność
  • Sprawdź i popraw harmonogram, korzystając z widoków, tabel, filtrów i grup
  • Śledź postępy projektu i dokonaj analizy projektu
  • Dostosuj zasoby, zadania i harmonogramy tak, aby odzwierciedlały wprowadzane zmiany
  • Oficjalnie zamknij projekt i oceń go, korzystając z sesji wyciągania wniosków lub funkcji śledzenia wartości wypracowanej
  • Dostosuj program Project 2013 do Twoich potrzeb i potrzeb Twojej organizacji
  • Wykorzystaj niezwykłe możliwości współpracy, jakie w programie Project 2013 dają funkcjonalności w chmurze
  • Twórz własne raporty, w tym zaawansowane raporty wizualne
  • Pracuj nad wieloma projektami jednocześnie, rozwiązując skomplikowane problemy z alokacją zasobów
  • Korzystaj z możliwości integracji programu Project 2013 z innymi aplikacjami Microsoft Office i aplikacjami innych firm

Panuj w pełni nad projektem dzięki MS Project 2013!

Spis treści

I MICROSOFT PROJECT 2013 - ZACZYNAMY

1. Potęga programu Microsoft Project 2013 (25)

  • Podstawy zarządzania projektami (25)
    • Projekty są tymczasowe (26)
    • Cele projektu są konkretne i mierzalne (27)
    • Projekty są ograniczone czasem, kosztami, zakresem i jakością (27)
  • Co Project może zrobić dla Ciebie? (28)
  • Myślenie korporacyjne kontra myślenie standardowe (30)
    • Narzędzia biurowe: Project Standard i Project Professional (30)
  • Nowości w Project 2013 (31)
    • Raporty (31)
  • Wskazówki konsultantów (34)
    • Zignoruj zarządzanie projektem, jeśli odpowiada to Twoim obowiązkom (34)
    • Komunikacja (34)
    • Definiowanie ról projektowych (34)
    • Definiowanie elementów dostawy projektu przed utworzeniem harmonogramu (35)
    • Definiowanie celu projektu (35)
    • Utworzenie struktury podziału pracy (35)
    • Zakomunikowanie harmonogramu zespołowi (35)
    • Nakłonienie zespołu do poświęceń (35)
    • Śledzenie postępów projektu w trakcie realizacji (36)
    • Zamknięcie projektu i zachowanie historii (36)

2. "Szybki start" w programie Microsoft Project (37)

  • Pięć grup procesowych projektu (37)
    • Procesy rozpoczęcia (38)
    • Procesy planowania (39)
    • Procesy realizacji (39)
    • Procesy kontroli i monitorowania (39)
    • Zamykanie grupy procesowej (39)
  • Nawigowanie w programie Project (40)
    • Wprowadzenie do wykresu Gantta (42)
    • Przewijanie, wybieranie i wprowadzanie danych (44)
    • Poznawanie wyglądu i działania programu Project (45)
    • Poznawanie okna projektu (45)
    • Funkcja pomocy programu Project (47)
  • Wykorzystanie terminarza zespołu do szybkiego zarządzania zasobami (47)
  • Definiowanie zakresu projektu (48)
    • Tworzenie i dekompozycja SPP (49)
  • Tworzenie harmonogramu projektu przy wykorzystaniu programu Microsoft Project (51)
    • Wykorzystanie szablonów programu Project lub tworzenie nowego projektu (52)
    • Ustalanie atrybutów projektu (53)
    • Tworzenie harmonogramu projektu za pomocą SPP (55)
    • Wprowadzanie i dopasowywanie zadań sumarycznych i podzadań (56)
    • Tworzenie punktów kontrolnych (58)
    • Ustalanie terminów ostatecznych (59)
    • Tworzenie współzależności pomiędzy zadaniami (59)
    • Tworzenie zespołu i przypisywanie zasobów (61)
    • Wpływ czasu trwania, pracy i zasobów na harmonogram projektu (64)
    • Wprowadzanie danych szacunkowych (64)
    • Przegląd harmonogramu pod kątem nadmiernej eksploatacji zasobów i innych potencjalnych problemów (65)
    • Dezaktywacja zadań (67)
    • Ustawianie planu bazowego harmonogramu (67)
  • Śledzenie projektu (68)
    • Uzyskanie statusu projektu (69)
    • Wprowadzanie danych śledzenia (69)
    • Analiza statusu (72)
  • Zamykanie projektu (73)
  • Wskazówki konsultantów (74)
    • Formuły, które wpływają na harmonogram (74)
    • Tworzenie SPP (74)
    • Zasada 80/20 (75)
    • Project jako narzędzie śledzenia (75)
    • Pamiętaj o planie bazowym! (75)
    • Okno podzielone i widoki (75)

3. Microsoft Project i obszar zarządzania projektami (77)

  • Historia zarządzania projektami (77)
  • Analiza standardów zarządzania projektami (78)
    • Zbiór standardów i rozwiązań w dziedzinie zarządzania projektami - PMBOK (78)
    • PRINCE2 (81)
  • SPP, fazy i punkty kontrolne, metodologie oraz cykle życiowe (82)
    • Struktura podziału pracy (SPP) (83)
    • Kontrola menedżerska (83)
  • Używanie programu Microsoft Project z metodologiami i cyklami życiowymi (84)
    • Kaskadowy model rozwoju procesu (85)
    • Rozwój iteracyjny (85)
    • Projekt badawczy (88)
  • Ustalenie stylu zarządzania zespołem (89)
  • Wskazówki konsultantów (89)
    • Ustal podejście, które będziesz wykorzystywał w zarządzaniu projektem (89)
    • Użyj SPP jako pierwszego kroku do definiowania projektu (90)
    • Do planowania wykorzystaj listę kontrolną 5×9 (90)

II ORGANIZACJA SUKCESU - ROZPOCZĘCIE I PLANOWANIE PROJEKTU

4. Rozpoczęcie projektu po zatwierdzeniu pomysłu (91)

  • Organizacja udanych projektów (91)
    • Definiowanie miar sukcesu (92)
    • Określanie ograniczeń (93)
    • Określenie końcowych elementów dostawy (94)
    • Ustalenie procesu kontroli zmiany (94)
  • Struktura podziału pracy (95)
    • Koncepcje struktury podziału pracy (95)
    • SPP i harmonogramowanie (98)
    • Wykorzystanie szablonów (100)
  • Numerowanie SPP (100)
    • Tworzenie kodów niestandardowych SPP (101)
    • Wprowadzanie, kasowanie i przesuwanie zadań z kodami niestandardowymi (103)
    • Edycja niestandardowych kodów SPP (103)
    • Ponowne numerowanie kodów niestandardowych SPP (105)
  • Kontrola zakresu i zmiany (106)
  • Wskazówki konsultantów (106)
    • Rozumienie struktury podziału pracy (106)
    • Definiowanie pełnego zakresu projektu (106)
    • Tworzenie SPP przed harmonogramem (107)

5. Personalizacja ustawień programu Project (109)

  • Ustawianie trybu zadania (109)
    • Ustawianie trybu zadania (109)
    • Rozumienie opcji trybu zadania (110)
  • Definiowanie informacji o projekcie (110)
    • Rozumienie ustawień okna dialogowego Informacje o projekcie (111)
    • Definiowanie właściwości projektu (116)
  • Tworzenie kalendarzy (120)
    • Hierarchia kalendarzy (120)
    • Modyfikowanie i tworzenie kalendarzy bazowych (121)
    • Personalizacja kalendarza projektu i zasobów (126)
  • Definiowanie pól niestandardowych (129)
    • Koncepcja pól niestandardowych (129)
    • Definiowanie pól niestandardowych (130)
  • Definiowanie opcji środowiska (131)
    • Definiowanie standardów projektu (133)
  • Wskazówki konsultantów (146)

6. Tworzenie harmonogramu projektu (147)

  • Wprowadzanie zadań projektu (147)
    • Wprowadzanie zadań przy wykorzystaniu widoku wykresu Gantta (147)
    • Tworzenie nazw zadań (155)
    • Wprowadzanie czasu trwania (156)
    • Edycja zadań w oknie dialogowym Informacje o zadaniu (161)
  • Dostosowywanie listy zadań (163)
    • Wyświetlanie długich nazw zadań (164)
    • Dostosowywanie wysokości wierszy zadań (164)
    • Cofanie zmian na liście zadań (165)
    • Wstawianie, usuwanie i czyszczenie (166)
  • Kopiowanie, wycinanie i przenoszenie zadań (167)
    • Używanie komendy Wypełnij (169)
  • Definiowanie zadań sumarycznych i podzadań (169)
    • Czas trwania zadań sumarycznych (171)
    • Zwiększanie i zmniejszanie wcięcia zadań (171)
    • Zwijanie i rozszerzanie konspektu (172)
    • Edytowanie konspektów projektu (174)
    • Opcje wyświetlania w konspekcie (174)
    • Używanie zwijanych pasków zadań (175)
  • Definiowanie punktów kontrolnych (176)
  • Dołączanie uwag do zadań (178)
    • Wstawianie hiperłączy w pole uwag (179)
    • Wstawianie obiektów w pole uwag (179)
    • Dołączanie uwag do całego projektu (181)
  • Wstawianie hiperłączy do zadań (182)
    • Wstawianie hiperłączy do istniejących plików lub stron internetowych (183)
    • Wstawianie hiperłączy do nowych plików (184)
    • Wstawianie hiperłączy do zadań lub zasobów w tym samym projekcie (184)
    • Wykorzystywanie hiperłączy do tworzenia wiadomości e-mail (185)
    • Edycja i usuwanie hiperłączy (185)
    • Umieszczanie hiperłączy w treści pól niestandardowych (185)
  • Definiowanie zadań cyklicznych (186)
    • Tworzenie zadań cyklicznych (186)
    • Edycja zadań cyklicznych (189)
  • Tworzenie kodów SPP (190)
  • Wykorzystywanie innych widoków do tworzenia zadań (190)
    • Używanie widoku Formularz szczegółów zadań (191)
    • Używanie widoku Arkusz zadań (191)
  • Używanie widoku osi czasu (192)
  • Wskazówki konsultantów (196)

7. Definiowanie zależności między zadaniami (197)

  • Manipulowanie harmonogramem (198)
    • Korzystanie z funkcjonalności wielokrotnego cofania i wykonywania ponownie (199)
    • Wykorzystanie funkcji Wyróżnianie zmian do podglądu zmian (199)
  • Łączenie zadań (200)
    • Zależności pomiędzy zadaniami (201)
    • Definiowanie zależności (201)
    • Definiowanie rodzajów zależności (203)
    • Wykorzystanie zależności zakończenie-rozpoczęcie (204)
    • Wykorzystanie zależności rozpoczęcie-rozpoczęcie (204)
    • Wykorzystanie zależności zakończenie-zakończenie (205)
    • Wykorzystanie zależności rozpoczęcie-zakończenie (205)
    • Wybieranie zadań zależnych (207)
    • Uwzględnianie opóźnień i nałożeń (207)
    • Wprowadzanie zwłoki i wyprzedzenia (209)
    • Łączenie zadań sumarycznych (210)
    • Tworzenie łączy przy użyciu menu albo paska narzędzi (211)
    • Tworzenie łączy przy użyciu okna dialogowego Informacje o zadaniu (212)
    • Tworzenie łączy przy użyciu formularza zadania (213)
    • Tworzenie łączy przy użyciu siatki zadań (215)
    • Tworzenie łączy przy użyciu myszy (216)
    • Praca z opcją automatycznego łączenia zadań (218)
    • Modyfikacja, przegląd i usuwanie łączy (220)
    • Audyt łączy (221)
    • Wykorzystanie funkcji inspektora zadań (222)
    • Wykorzystanie ścieżki zadania (223)
  • Definiowanie ograniczeń (224)
    • Rozumienie różnych typów ograniczeń (225)
    • Wprowadzanie ograniczeń zadań (229)
    • Tworzenie ograniczeń w oknie dialogowym Informacje o zadaniu (230)
    • Tworzenie ograniczeń na siatce zadań (231)
    • Tworzenie ograniczeń w formularzu zadania (232)
    • Reagowanie na ostrzeżenia kreatora planowania (233)
    • Uwzględnianie łączy lub ograniczeń (234)
    • Wyszukiwanie i sprawdzanie zadań posiadających ograniczenia (237)
    • Usuwanie ograniczeń zadania (238)
    • Rozwiązywanie konfliktów związanych z ograniczeniami (238)
    • Tworzenie tabel modyfikowanych dat ograniczeń (239)
  • Wykonywanie zaawansowanych działań na zadaniach (240)
    • Wprowadzanie terminów ostatecznych (240)
    • Filtrowanie pod kątem pominiętych terminów ostatecznych (242)
    • Rozdzielanie zadań (242)
  • Wskazówki konsultantów (245)
    • Funkcja terminu ostatecznego (245)
    • Harmonogramowanie (245)
    • Konflikt "sponsor kontra termin ostateczny" (246)
    • Łączenie zadań za pomocą myszy (246)
    • Wyświetlanie szczegółów na wykresie Gantta (246)

8. Definiowanie zasobów projektu (247)

  • Jak program Project używa zasobów i kosztów? (247)
    • Zasoby kosztowe (248)
  • Definiowanie zasobów i informacji o zasobach (249)
    • Typy zasobów (249)
    • Zasoby budżetowe (249)
    • Zasoby pojedyncze i grupowe (249)
    • Używanie zasobów ogólnych do definiowania wspólnych umiejętności (250)
    • Używanie widoku arkusza zasobów (250)
  • Definiowanie informacji o zasobach w oknie Informacje o zasobie (252)
  • Definiowanie szczegółów zasobów za pomocą pól zasobów (253)
    • Pole Identyfikator zasobu (253)
    • Interpretowanie pola wskaźników (253)
    • Określanie nazw zasobów za pomocą pola Nazwa (253)
    • Kategoryzowanie zasobów według typu (254)
    • Określanie jednostek miary zasobów za pomocą etykiety materiału (255)
    • Skracanie nazw zasobów przy użyciu kolumny Inicjały (255)
    • Kategoryzowanie zasobów za pomocą pola Grupa (255)
    • Określanie dostępności zasobów przy użyciu maksymalnej liczby jednostek i tabeli dostępności zasobów (256)
    • Wybieranie kalendarza zasobu w celu określenia podstawowej dostępności zasobu (259)
    • Określanie czasu pracy zasobu (259)
  • Definiowanie kosztów zasobu (262)
    • Stosowanie stawki standardowej do zasobu (262)
    • Stosowanie stawki za nadgodziny do zasobu (263)
    • Definiowanie kosztu użycia zasobu (263)
    • Tabele stawek kosztów (264)
    • Wybór sposobu naliczania kosztów (265)
  • Dodawanie zasobów przy użyciu widoku formularza szczegółów zadań (266)
  • Ograniczenia zasobów (266)
  • Praca z zasobami (268)
    • Opcja automatycznego dodawania nowych zasobów i zadań (268)
    • Sortowanie zasobów (269)
    • Grupowanie zasobów (272)
    • Filtrowanie zasobów (273)
  • Wskazówki konsultantów (276)

9. Podstawy formuły pracy (277)

  • Poziomy zadań (277)
  • Praca, czas trwania i jednostki (278)
  • Zadania z przydzielonymi wieloma zasobami (279)
  • Zasoby i zadania (279)
  • Przegląd najważniejszych elementów przydziału zasobu pracy (280)
  • Pola przydziału zasobów (280)
    • Przydział zasobu do zadania (281)
    • Pole Jednostki przydziału (281)
    • Przydzielanie pracy (284)
    • Określenie czasu trwania zadania (285)
  • Formuła pracy (285)
    • Zastosowanie formuły pracy podczas przydzielania nowych zasobów (287)
    • Widok formularza zadania (294)
    • Zastosowanie formuły pracy podczas zmian w istniejących przydziałach zasobów (294)
  • Ustawienia zadania (295)
    • Wybór typu zadania (297)
  • Modyfikatory harmonogramu wpływające na funkcjonalność planowania (298)
    • Tryb zadania (299)
    • Program ustala początek wykorzystania zasobu wraz z początkiem zadania (299)
    • Dzielenie przydziału zasobu (299)
    • Efekty planowanych opóźnień (299)
    • Efekty opóźnień bilansujących (299)
    • Efekty rozkładu pracy (300)
    • Efekty dostępności zasobów (301)
    • Efekty kalendarza (301)
    • Efekty planowania zadań według nakładu pracy (302)
    • Efekty stosowania zasobów wiodących (302)
  • Porady konsultantów (303)
    • Zasada 80/20: wybór trybu zadania (303)
    • Elementy formuły pracy (303)
    • Zasada 80/20: wybór typu zadania (303)
    • Zasada 80/20: zadania planowane według nakładu pracy (304)
    • Różnica pomiędzy czasem trwania zadania w kalendarzu a czasem wynikającym z przydzielonych zasobów (304)

10. Przydzielanie zasobów do zadań (305)

  • Metody dodawania zasobów (305)
    • Dodawanie zasobów za pomocą okna dialogowego Przydzielanie zasobów (306)
    • Przydzielanie zasobów metodą "przeciągnij i upuść" (307)
    • Przydzielanie zasobów w widoku Terminarz zespołu (308)
    • Przydzielanie zasobów w widoku Wprowadzanie zadań (309)
    • Przydzielanie zasobów w oknie dialogowym Informacje o zadaniu (309)
    • Przydzielanie zasobów w tabeli zadań (311)
  • Przydzielanie jednego zasobu (313)
    • Korzystanie z okna dialogowego Przydzielanie zasobów (313)
    • Zmiana przydziału zasobu (314)
  • Przydzielanie wielu zasobów (315)
    • Wyliczanie czasu trwania zadania z wieloma zasobami (315)
    • Zadania planowane według nakładu pracy (316)
    • Modyfikowanie zadań planowanych według nakładu pracy (318)
    • Pojęcie zasobu wiodącego (320)
  • Zmienianie istniejących przydziałów zasobów (323)
    • Modyfikowanie przydziałów zasobów (323)
    • Wprowadzanie danych przydziału (324)
    • Przydzielanie zasobów w widoku Obciążenie zadaniami (327)
    • Modyfikowanie harmonogramu pracy w widoku Obciążenie zadaniami (328)
    • Okno dialogowe Informacje o przydziale (331)
    • Planowanie opóźnionego rozpoczęcia pracy zasobu (332)
    • Dzielenie przydziału (334)
    • Usuwanie zasobu z jednego lub wielu zadań (335)
    • Zamienianie zasobów (335)
  • Modyfikacje przydziałów zasobów (336)
    • Wykreślanie dostępności zasobów (337)
    • Planowanie określonej ilości pracy zasobów (338)
    • Określanie rozkładu pracy zasobu (339)
    • Wybieranie predefiniowanego rozkładu pracy w oknie Informacje o przydziale (343)
    • Zastosowanie nadgodzin w celu skrócenia czasu trwania zadania (344)
    • Wybieranie tabeli stawek kosztów (347)
    • Przypisywanie stałych kosztów i stałych opłat (348)
    • Planowanie pracy za pomocą kalendarzy zadań (350)
    • Wprowadzanie opóźnień w przydziałach (352)
  • Wskazówki konsultantów (353)
    • Korzystaj rozsądnie z terminarza zespołu i zadań planowanych ręcznie (354)
    • Zasada 80/20: używaj widoku Wprowadzanie zadań do tworzenia i zmieniania przydziałów (354)
    • Wyliczenia domyślnej liczby jednostek pracy podczas przydzielania zasobu (354)
    • Wyłącz automatyczne tworzenie zasobów (354)
    • Planowanie do przodu i wstecz (355)

11. Zastosowanie standardowych widoków, tabel, filtrów i grup do przeglądania harmonogramu (357)

  • Co można zobaczyć dzięki programowi Microsoft Project? (357)
  • Strategie prezentacji danych (358)
    • Strategie stosowania widoków (358)
    • Strategie stosowania tabel (361)
  • Widoki standardowe (365)
    • Kalendarz (365)
    • Wykresy Gantta (366)
    • Terminarz zespołu (370)
    • Diagram sieciowy (372)
    • Opisowy diagram sieciowy (373)
    • Obciążenie zadaniami (373)
    • Wykres Gantta - śledzenie (374)
    • Wykres zasobów (375)
    • Arkusz zasobów (375)
    • Użycie zasobu (376)
    • Rzutowanie pasków (376)
    • Rzutowanie punktów kontrolnych i Rzutowanie dat punktów kontrolnych (378)
    • Diagram relacji (378)
    • Alokacja zasobów (379)
    • Formularz zasobu i Formularz nazwy zasobu (380)
    • Formularz zadania, Formularz szczegółów zadań i Formularz nazwy zadania (381)
    • Wprowadzanie zadań (382)
    • Arkusz zadań (383)
  • Tabele standardowe (384)
    • Tabele zadań (384)
    • Tabele zasobów (386)
  • Filtrowanie i grupowanie danych (388)
    • Zastosowanie filtrów w programie Microsoft Project (388)
    • Grupy standardowe (392)
  • Wykorzystanie widoków, tabel, filtrów i grup do przeglądania szczegółów projektu (394)
    • Czy harmonogram zawiera wszystkie niezbędne punkty kontrolne? (394)
    • Czy znam swoje krytyczne zadania? (396)
    • Czy moje zadania są połączone? (398)
    • Czy mój harmonogram zawiera ograniczenia? (399)
    • Czy wprowadzone są wszystkie szczegóły zadań? (399)
    • Sprawdzenie elastyczności harmonogramu (400)
    • Czy zasoby nie mają nadmiernej alokacji? (400)
    • Czy harmonogram ma plan bazowy? (401)
    • W jaki sposób są przekazywane informacje o zadaniach? (401)
    • W jaki sposób przedstawiać projekt sponsorom? (401)
  • Wskazówki konsultantów (402)
    • Nie oczekuj, że sponsorzy i współpracownicy będą korzystać z tych samych widoków, co Ty (402)
    • Jeżeli Twoim podstawowym celem jest zaplanowanie zasobów, użyj terminarza zespołu (402)
    • Pamiętaj o prostocie (402)
    • Prosty sposób uniknięcia przypadkowego wpisania rzeczywistych danych w widokach Użycie zasobu i Obciążenie zadaniami (403)

12. Sprawdzanie poprawności harmonogramu (405)

  • Badanie harmonogramu pod kątem zasadności (405)
    • Błędy logiczne (405)
    • Metody szacowania w harmonogramie (406)
    • Wyszukiwanie błędów technicznych (408)
  • Weryfikacja ogólnego kształtu projektu: analiza ścieżki krytycznej (411)
    • Jak wygląda moja bieżąca ścieżka krytyczna? (411)
    • Jak można skrócić długość ścieżki krytycznej? (413)
    • Strategie ściskania harmonogramu (413)
    • Strategie realizacji zadań awansem (414)
  • Przeglądanie ogólnych statystyk projektu (415)
    • Metody badania harmonogramu (415)
  • Strategie analizy kosztów (416)
    • Przeglądanie tabeli kosztów (417)
    • Zmniejszenie kosztów pracy (417)
  • Finalizowanie harmonogramu projektu (418)
  • Tworzenie planu bazowego projektu (419)
    • Zapisanie planu bazowego (419)
  • Wskazówki konsultantów (421)
    • Czy Twoje oszacowania są pesymistyczne, czy optymistyczne? (421)
    • Lista kontrolna - problemy z harmonogramem (422)
    • Unikanie syndromu "skoro tu jesteś" (423)
    • Usuwanie zadań z planem bazowym (423)

III REALIZACJA I ZAKOŃCZENIE PROJEKTU

13. Śledzenie postępów w realizacji projektu (425)

  • Podstawy śledzenia projektu (425)
  • Plany bazowe projektu (426)
    • Przeglądanie planów bazowych (426)
    • Widoki prezentujące dane o obciążeniach w skali czasu (428)
  • Śledzenie realizacji i kosztów projektu (430)
    • Pola wykorzystywane do aktualizacji harmonogramu projektu (430)
  • Wprowadzanie informacji o postępach na poziomie zadań (432)
    • Wprowadzanie rzeczywistej daty rozpoczęcia zadania (433)
    • Wprowadzanie rzeczywistej daty zakończenia zadania (433)
    • Wprowadzanie procentowego wykonania zadania (434)
    • Wprowadzanie rzeczywistego czasu trwania zadania (435)
    • Wprowadzanie pozostałego czasu trwania zadania (435)
    • Wprowadzanie rzeczywistej pracy zadania (436)
    • Wprowadzanie procentowego wykonania pracy zadania (436)
    • Wprowadzanie pozostałej pracy (437)
    • Wprowadzanie rzeczywistej pracy zadania w skali czasu (437)
  • Wprowadzanie informacji o postępach na poziomie przydziałów (438)
    • Wprowadzanie rzeczywistego czasu rozpoczęcia pracy zasobu (438)
    • Wprowadzanie rzeczywistego czasu zakończenia pracy zasobu (439)
    • Wprowadzanie rzeczywistej pracy zasobu (439)
    • Wprowadzanie procentowego wykonania pracy zasobu (439)
    • Wprowadzanie pozostałej pracy zasobu (440)
    • Wprowadzanie pracy zasobu w skali czasu (440)
  • Opcje obliczeń wpływające na śledzenie postępów realizacji projektu (441)
    • Opcja Aktualizacja stanu zadania aktualizuje stan zasobów (441)
    • Opcja Koszty rzeczywiste są zawsze obliczane przez program Project (443)
    • Opcja Modyfikacje całkowitej wartości procentowej wykonania zadania zostaną rozłożone do daty stanu (446)
    • Opcje ponownego planowania części zadań lub częściowo wykonanych zadań (446)
  • Funkcjonalności programu Project do aktualizacji danych o zadaniach (448)
    • Podstawowe skróty (448)
    • Okno Aktualizowanie zadań (449)
    • Okno Aktualizowanie projektu (450)
  • Wskazówki konsultantów (452)
    • Zawsze zachowuj oryginalny plan bazowy (452)
    • Regularnie wprowadzaj dane o stanie pracy zasobów (452)

14. Analiza realizacji projektu (453)

  • Sprawdzanie bieżącego stanu projektu (453)
    • Sprawdzanie stanu projektu przy użyciu bieżącego harmonogramu (454)
    • Sprawdzanie stanu projektu przy użyciu planu bazowego (459)
  • Analiza realizacji projektu na podstawie wartości wypracowanej (467)
    • Wskaźniki wartości wypracowanej (468)
    • Kontrola obliczeń wartości wypracowanej (478)
    • Podsumowanie analizy wartości wypracowanej projektu (479)
    • Raport wartości wypracowanej (481)
  • Widoki i raporty analityczne (482)
    • Widoki analityczne (482)
    • Raporty analityczne (486)
  • Analiza ścieżki krytycznej (486)
  • Wskazówki konsultantów (486)
    • Wymagania do analizy realizacji projektu (486)
    • Obszary analizy realizacji projektu (487)
    • Opcje analizy realizacji projektu (487)

15. Śledzenie i kontrola projektu za pomocą raportów (489)

  • Korzystanie z raportów (489)
    • Raporty i trzy podstawowe zasady (491)
    • Raporty dla sponsorów projektu (501)
  • Raporty wizualne (503)
    • Raporty wizualne do analizy projektu (505)
    • Raporty wizualne dla sponsorów projektu (511)
    • Niestandardowe raporty podsumowujące dla sponsorów projektu (515)
    • Raporty wizualne dla zespołu projektowego (516)
    • Niestandardowe raporty wizualne dla zespołu projektowego (518)
  • Wskazówki konsultantów (519)
    • Kiedy korzystać z raportów standardowych (519)
    • Kiedy korzystać z raportów wizualnych (519)
    • Dostosuj gotowe raporty do własnych wymagań (519)

16. Zmiany w harmonogramie (521)

  • Kiedy sprawy nie idą zgodnie z planem (521)
    • Zmiany w ścieżce krytycznej (521)
    • Co może pójść nie tak (522)
    • Zapobieganie i unikanie (523)
  • Kiedy odzyskiwanie jest jedyną opcją (524)
    • Ograniczanie zakresu projektu (524)
    • Obniżanie kosztów projektu (525)
    • Obniżanie czasu trwania (525)
  • Zmiana strategii bazowej (527)
  • Wskazówki konsultantów (527)
    • Wykonuj regularny przegląd harmonogramu projektu (527)
    • Przeprowadzaj zarządzanie ryzykiem i planowanie awaryjne (527)
    • Spraw, by dane szacunkowe były jak najbardziej realistyczne (527)

17. Zamykanie projektu (529)

  • Grupa procesowa Zamykanie projektu (529)
    • Zamykanie umowy kontraktowej (530)
    • Implementacja pól niestandardowych w trakcie zamykania projektu (532)
  • Tworzenie raportów końcowych (532)
    • Raport przekroczenia kosztów (533)
    • Dodatkowe raporty zamykające (533)
  • Przeprowadzanie retrospekcji: wyciągnięte wnioski (535)
  • Archiwizacja harmonogramu (537)
  • Świętowanie sukcesu projektu (539)
  • Wskazówki konsultantów (539)

IV DOSTOSOWANIE PROGRAMU PROJECT 2013 DO WŁASNYCH POTRZEB

18. Zarządzanie plikami projektu lokalnie oraz w chmurze (541)

  • Zapisywanie i zachowywanie plików projektu (541)
    • Praca z funkcją Organizator i plikiem Global (541)
    • Przypisywanie domyślnej lokalizacji docelowej oraz formatu (542)
    • Zgodność wersji (543)
    • Zapisywanie plików (544)
    • Konto (546)
    • Bezpieczeństwo zapisywanych plików (546)
    • Zapisywanie obszaru roboczego (549)
    • Tryb bezpieczny (549)
  • Tworzenie i używanie szablonów projektu (549)
    • Tworzenie nowego szablonu projektu (550)
    • Modyfikowanie istniejących plików szablonu (552)
    • Otwieranie pliku szablonu w celu utworzenia nowego projektu (552)
  • Praca z funkcją Organizator i plikiem Global (553)
    • Plik Global.mpt (555)
    • Dostosowywanie obiektów przy użyciu funkcji organizatora (555)
  • Wskazówki konsultantów (558)
    • Global.mpt (558)
    • Korzystanie z funkcji organizatora (558)
    • Ochrona plików w trakcie udostępniania...
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-9517-1
Rozmiar pliku: 50 MB

BESTSELLERY

Kategorie: