Facebook - konwersja
  • promocja

Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 lutego 2022
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II - ebook

Projektant UX musi rozmawiać. Dobry design sprawia, że produkt jest ładny i przyjemny w użytkowaniu. Zanim jednak ten produkt powstanie, projektant musi przedstawić i obronić swoje decyzje projektowe. Projektem są przecież zainteresowani klienci, przełożeni i oczywiście cały zespół produktowy. Bardzo wiele zatem zależy od poprawnej komunikacji zainteresowanych stron. Podczas spotkania można doprecyzować wymagania wobec produktu i zaprezentować wybrane rozwiązania projektowe. Błędy popełnione na tym etapie mogą mieć fatalne skutki.

Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z interesariuszami. Dowiesz się, jak ważne jest zrozumienie perspektywy pozostałych stron i jak ułatwia to przygotowanie się do samego spotkania. W książce omówiono też znaczenie pasywnego i aktywnego słuchania, a także właściwego nastawienia przed wypowiedzią. Nie zabrakło opisu kilku prostych podejść taktycznych i wzorców, które ułatwiają zdobywanie akceptacji dla projektów, jak również zadań, jakie powinny być realizowane już po zakończeniu spotkania z interesariuszami.

Dzięki książce:

  • dobrze przygotujesz się do wygłoszenia prezentacji
  • rozwiniesz umiejętność słuchania
  • poznasz taktyczne podejścia i nauczysz się udzielać najskuteczniejszych odpowiedzi na uwagi
  • będziesz poprawnie dokumentować swoje decyzje
  • dowiesz się, które czynności wykonywane po zebraniu są równie istotne jak ono samo

Projekt jest doskonały? Przekonaj mnie o tym!

Spis treści

  • Opinie o książce
  • [Przedmowa\
    • O tym, jak przegadałem swoją drogę do świata designu
    • UX to wciąż młoda dziedzina
    • O czym jest ta książka?
    • Kto powinien przeczytać tę książkę?
      • Projektanci
      • Starsi projektanci
      • Cały zespół produktowy
    • Struktura książki
    • Dlaczego napisałem tę książkę?
    • Podziękowania
  • [1\ Zdolny projektant umie rozmawiać
    • Ważne zebranie
    • Dobry design to kwestia gustu, ale nie do końca
    • Gdzie kucharek sześć
    • Każdy jest projektantem!
    • Interfejs to Twoje dzieło
    • Praca zespołowa nie tak znowu dobra
      • Przycisk dyrektorski
      • Syndrom strony głównej
    • Twoja praca polega na komunikacji
      • Dobra komunikacja zapewnia przewagę
    • Elokwencja to sukces
      • Najlepsze pomysły wygrywają (albo i niekoniecznie)
    • Bądź sprawnym projektantem
      • Wielka trójca
      • Rozwiązanie problemu
      • Prostota obsługi
      • Poparcie
      • Doprowadź to do skutku
  • [2\ Interesariusz też człowiek
    • Zrozum ich punkt widzenia
      • Dostrzec w nich ludzi
      • Stworzyć wspólne doświadczenia
        • Wycieczka z Joshem
      • Rozwinąć empatię
      • Przywództwo i wizja
      • Zadawaj rzeczowe pytania
      • Nawiąż osobisty kontakt
      • Otwórz się na innych
      • Bądź profesjonalny
    • Wskazywanie wpływowych jednostek
      • Wpływowi współpracownicy
      • Wpływowi przełożeni
      • Wpływowi interesariusze z zewnątrz
    • Wartości interesariuszy
      • Kierownicy i menedżerowie
      • Programiści i inżynierowie
      • Właściciele produktu
      • Menedżerowie projektu
      • Marketingowcy i kreatywni
    • Historyjki interesariuszy
      • Kierownicy i menedżerowie
      • Programiści
      • Właściciele produktu
      • Menedżerowie projektów
      • Marketingowcy i kreatywni
    • Nawiązuj korzystne relacje
      • Bądź sobą
      • Bądź uczynny
      • Dawaj coś od siebie
        • Kartki z podziękowaniami
        • Proste, niedrogie upominki
      • Interesariusz to też człowiek
  • [3\ Spotkanie jako projekt
    • Określ kontekst
    • Optymalizuj z myślą o zapamiętywaniu
      • Pierwszeństwo i świeżość
      • Powtórzenia
      • Zaskoczenie
      • Zróżnicowane media
    • Pozbądź się zakłóceń
    • Przewiduj reakcje
      • Spisuj zastrzeżenia
      • Stwórz alternatywne makiety
      • Przygotuj dane i wnioski z badań
    • Zbuduj sieć wsparcia
      • Poproś o wsparcie
      • Znajdź pomocników
      • Ludzie czują, że to ma znaczenie
    • Próba generalna
      • Sporządź listę
      • Ćwicz na głos
      • Przygotuj wszystkich do wystąpienia
  • [4\ Wysłuchać znaczy zrozumieć
    • Czynności pasywne
      • Pozwól im się wypowiedzieć
      • Zwracaj uwagę na to, czego się nie mówi
        • Uprzejma Ula
        • Zniechęcający Zbyszek
      • Wskaż właściwy problem
        • Przestawianie pól danych
        • Powielanie danych
      • Sztuka pauzy
    • Czynności aktywne
      • Spisuj notatki
      • Jak sprawniej notować?
      • Uwzględniaj uzasadnienia
      • Zadawaj pytania
      • Powtórz i przeformułuj
        • Przeformułuj: to działa zamiast to mi się podoba
        • Powtórz: chodzi ci o to, że
  • [5\ Właściwy stan umysłu
    • Zrozum swoją rolę
      • Pozbądź się złudzenia kontroli
      • Interesariusze są naszymi reprezentantami
        • Dojść do głosu
        • Rozwijanie pewności siebie
    • Okiełznaj swoje ego
    • Bądź na tak
      • Ćwiczenie odruchu afirmacyjnego
      • Afirmacja w praktyce
    • Rozwiń pozytywną personę
      • Pewność siebie, ale nie arogancja
      • Bądź sobą
      • Nie traktuj siebie zbyt poważnie
      • Otwórz się na innych
    • Zmień słownictwo
      • Mylisz się
      • Z designerskiego punktu widzenia
      • Podoba mi się i nie podoba mi się
      • Za dużo żargonu
    • Przejście
      • Podziękuj
      • Powtórz
      • Przygotuj
  • [6\ Sformułuj odpowiedź
    • Strategia udzielania odpowiedzi
      • Odwołanie się do szlachetnych motywów
        • Zwiększenie częstotliwości dodawania do koszyka
      • Reprezentuj użytkownika
        • Dodanie przycisku
      • Wykazanie efektywności
        • Prototypowanie
    • Taktyka to działanie
      • 1. Porównanie projektów
        • Pokaż wszystkie elementy
      • 2. Zaproponowanie alternatywy
      • 3. Danie wyboru
      • 4. Prośba o wypowiedź
        • W krzyżowym ogniu
      • 5. Opóźnienie podjęcia decyzji
        • Zebranie odroczone
  • [7\ Określ przekaz
    • Biznes
      • Pomaga w osiągnięciu celu
      • Wspomaga wykonanie głównego przypadku użycia
      • Komunikuje markę
    • Projekt
      • Wykorzystuje standardowy wzorzec
      • Przyciąga uwagę użytkownika
      • Tworzy ścieżkę przejścia użytkownika
    • Badania
      • Potwierdzone danymi...
      • Testy użyteczności ujawniły
      • Inne badania wykazują...
        • Hamburgerom dziękujemy
    • Ograniczenia
      • Brakuje zasobów
      • Ograniczenia techniczne
      • Spełnia standardy
  • [8\ Zabezpieczenie poparcia
    • Zdobycie poparcia
      • Bądź bezpośredni
      • Zwróć uwagę na korzyści lub zagrożenia
      • Każ mu się zdeklarować
    • Zsumujmy wszystko
  • [9\ Dalsze działania
    • Spotkanie po zebraniu
      • Popularność po zebraniu
    • Przekaż sprawozdanie
    • Odfiltruj ważne informacje
      • Pomijaj innowacje
      • Nigdy więcej o tym nie wspominaj
    • Poszukaj sprzymierzeńców
    • Zrób cokolwiek choćby nie to, co trzeba
  • [10\ Radzenie sobie ze zmianami
    • Chodzi o to, żeby coś zmienić prawda?
      • Sprawniejsze projektowanie konwersacji
    • Co tu się rzeczywiście dzieje?
      • Nastąpiło nieporozumienie
      • Twój projekt nie jest najlepszym rozwiązaniem
      • Nie zaspokoiłeś konkretnej potrzeby
      • Interesariusz jest nierozsądny
      • Interesariusz chce mieć poczucie, że został wysłuchany
    • Nie ma tego złego
      • Odkrywanie innych problemów
    • Bank Zaufania
    • Kiedy się mylisz
      • Przejdź nad tym do porządku dziennego
      • Kozioł ofiarny
      • Wyjdź przed szereg
      • Kiedy się mylisz
    • Zarządzanie oczekiwaniami
    • To już prawie koniec
  • [11\ Jak decydenci mogą pomagać projektantom?
    • Ślepiec i król
      • Uświadom sobie, że wiemy, co robimy
      • Daj nam możliwość zajęcia się swoją pracą
        • Testy użyteczności i badania
      • Upoważnij cały zespół do szybkiego działania
        • Samodzielny zespół
      • Dostrzeż to, że też jesteśmy ludźmi
        • Używaj przyjaznego języka
    • Dziesięć wskazówek współpracy z projektantami
    • Przygotuj listę kontrolną projektu
      • Wizja i cele
      • Użytkownicy i klienci
      • Obieg pracy i komunikacja
      • Dostęp do ludzi i informacji
      • Wymagania projektowe i techniczne
    • Miejsce przy stole konferencyjnym
  • [O autorze\
  • [Kolofon\
Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8571-9
Rozmiar pliku: 6,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: