- W empik go
Projekt: wyprawa. #travelmarketing - ebook
Projekt: wyprawa. #travelmarketing - ebook
Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego?
Jeśli tak - Michał Leksiński napisał książkę dla Ciebie. Książkę niezwykłą - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw.
Teraz swoim doświadczeniem dzieli się Czytelnikami, oferując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich peregrynacji. Półlegendarny chiński filozof Laozi pisał: Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. My sugerujemy rozpocząć ją od książki Michała Leksińskiego.
Media o książce
"Na pozór tematyka przygotowania biznesplanu podróżniczego, aby uzyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych – wygląda dość hermetycznie. Zapewne to domena ogromnych wypraw, w najwyższe góry świata lub najdziksze ostępy dżungli? Nic bardziej mylnego!
Michał Leksiński udowadnia, że odpowiednie planowanie projektów podróżniczych, nawet tych z pozoru drobnych, może skutkować znalezieniem sponsorów, gotowych wesprzeć Wasze pomysły wyjazdowe. A stąd już tylko krok do realizacji marzeń o dalekich wyprawach"
www.fly4free.pl
"Dalekie podróże, zwłaszcza te ekstremalne nie należą do najtańszych. Jak mimo ogromnych kosztów takich wyjazdów nie rezygnować z marzeń? Odpowiedź na to pytanie zna Michał Leksiński, podróżnik, który zdobył największe szczyty świata. Do księgarń właśnie trafiła jego książka "Projekt: wyprawa", która ma ułatwić każdemu planowanie dalekiego wyjazdu"
Audycja pod-Różna, Polskie Radio Trójka
"Często zapominamy, jak ważną rolę w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Świat biznesu i podróży przenikają się, wystarczy znaleźć most, który je łączy - przekonuje Michał Leksiński, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„."
www.polskieradio24.pl
"Sponsoring sportów ekstremalnych oraz projektów podróżniczych to niezwykła podróż, w którą ruszają wspólnie podróżnik i korporacja. Wyruszają w tą drogę razem i dobrze, aby doskonale się rozumieli.
Nie warto oczywiście spłycać i trywializować świata podróży i wielkich wyprawy, sprowadzając je do roli wyłącznie marketingowych narzędzi wielkich korporacji. Niemniej wielkie projekty często wymagają wielkiego wsparcia.
Śmiałe pomysły potrzebują partnerów a odważne idee wsparcia. Stąd pomysł na: Projekt:wyprawa"
www.businessinsider.com
Spis treści
- Wstęp
- CZĘŚĆ I. Projekty podróżnicze
- O narracji słów kilka
- Wartości dżungla doświadczeń
- Plan komunikacyjny vs korporacja
- Biznesplan mojej wyprawy
- Jak się komunikować z markami?
- Jak to wszystko sfinansować?
- Świat sponsora
- MONT BLANC 2015/2016
- KILIMANDŻARO grudzień 2016
- Część II. Gdy jesteśmy w drodze
- Wybrać sposób komunikacji
- Być konsekwentnym
- Dbać o społeczność i sponsorów
- Zaskakiwać
- ELBRUS czerwiec 2017
- DEMAWEND maj 2017
- Część III. Podróż i co potem
- Komunikacja po wyprawie
- Magiczne słowo content
- O-po-wia-daj, nikt nie opowiada tak jak ty
- Wartości nie tylko dla was
- Światem metafor wojować
- PIK LENINA sierpień 2017
- TRIGLAV wrzesień 2017
- Część IV. Projekt: wyprawa na K2
- Czym jest zimowe K2?
- Moja droga w oko górskiego cyklonu
- Machina organizacyjna czyli wszystko, czego nie było widać
- Z menadżera na rzecznika
- Opowiadać, gdy patrzy cały świat
- Wyprawa na K2 podejście projektowe
- ACONCAGUA luty 2018
- Część V. Swoimi górskimi szlakami
- Moje góry
- Projekt 7 Happy Summits i inne szczyty
- Gdy góry przenoszą mnie w inne miejsca
- Warto pomagać swoją pasją
- DENALI czerwiec 2018
- Część VI. Pomoce naukowe
- Jak zaplanować podróż?
- Szukamy wartości
- Niech sponsor się o was dowie
- Patronat, czyli co?
- Sponsor, partner, wspierający jak się w tytułach nie zgubić?
- Gdzie jesteście w tabeli wsparcia?
- Pytania dla was
- Zakończenie
- Podziękowania
- Autorzy zdjęć
- Opracowanie map
Kategoria: | Podróże |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-6101-0 |
Rozmiar pliku: | 17 MB |