Przechytrzyć social media - ebook
Przechytrzyć social media - ebook
Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!
Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane?
Nie jesteś sam. Nad tymi samymi zagadnieniami głowią się dzisiaj wszyscy. Dzięki tej książce będziesz o krok przed innymi. W trakcie lektury poznasz historię pojedynku między potentatami rynku - Google i Facebookiem - oraz zdobędziesz kluczowe informacje na temat poprawienia swojej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. Kolejne rozdziały pozwolą Ci zdobyć wiedzę o czerpaniu zysków z mediów społecznościowych - perfekcyjne opanowanie tych kanałów sprzedaży zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na sukces. Książka ta pełna jest opisów przypadków dotyczących największych klientów Bailyna, a ponadto oferuje kompleksowe prognozy, uważne analizy i - co najważniejsze - praktyczne porady. Przeczytaj ją, przygotuj się na przyszłość i zacznij zbierać nagrody!
Zdobądź wiedzę na temat:
- reklam społecznościowych,
- wyszukiwania w czasie rzeczywistym,
- czerpania zysków z mediów społecznościowych,
- możliwości portalu YouTube.
Sprawdź, jak odnieść sukces w mediach społecznościowych!
Spis treści
O autorze (11)
Wprowadzenie (13)
1. Starcie internetowych gigantów (21)
- Rozwój Facebooka (22)
- Problem Google (27)
- Artyleria Google (30)
- Nadchodzące rozstrzygnięcie (31)
2. Nowe wpływy w wyszukiwaniu i social media (35)
- Ewolucja algorytmu społecznościowego (36)
- Twórcy trendów na Facebooku (37)
- Jak zostać twórcą trendów na Facebooku (40)
- Stwórz bazę fanów (41)
- Zabawiaj ludzi, aby zwiększać widoczność aktualizacji statusu (44)
- Reklamy na Facebooku (47)
- Pogoń Google za twórcami trendów (52)
- Wzrost napięcia wokół danych od twórców trendów (55)
3. Odkrycia społecznościowe i kontekstowe (57)
- Odkrycia społecznościowe (58)
- W jaki sposób Facebook uwzględni nowe rodzaje reklam społecznościowych (60)
- Bogatsze opisywanie znacznikami (61)
- Nowe, związane z zakupami aktualności na tablicy (63)
- Lepsze informacje dotyczące znajomych i ich aktywności (64)
- Bardziej spersonalizowane oferty (64)
- Propozycje prezentów urodzinowych (64)
- Odkrycia kontekstowe (65)
- Wykorzystanie odkryć kontekstowych (68)
4. Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu (71)
- Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego (73)
- Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego: metody wyszukiwania i sprzedaży (76)
- Wymyśl sprytną frazę, która wyświetli aktualizacje statusu potencjalnych klientów (77)
- Zidentyfikuj nicki wybranych klientów (78)
- Poświęć czas na skontaktowanie się z nimi (79)
- Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako środek reklamowy (82)
- Oczekiwanie na wyszukiwarkę czasu rzeczywistego 2.0 (83)
- Czerpanie korzyści z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 (85)
- Zwycięzca wśród wyszukiwarek czasu rzeczywistego (87)
5. Aspekt społecznościowy a aspekt lokalny (89)
- Jak znaleźć się wysoko na liście wyników wyszukiwania lokalnego w Google (91)
- Miejsce w katalogu (93)
- Linki (94)
- Odległość od szukającego (94)
- Nazwa firmy (95)
- Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników (96)
- Recenzje (97)
- Interakcje społecznościowe (97)
- Meldowanie się i współdzielenie lokalizacji (97)
- Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym (102)
- Dane społecznościowe a spotkania lokalne (104)
6. Czerpanie zysków z mediów społecznościowych (107)
- Jak stać się wartościowym (108)
- Zasady sprzedaży poprzez media społecznościowe (111)
- Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi (112)
- Zasada 2.: Poznaj swoje medium (113)
- Zasada 3.: Namierz główne zainteresowania ludzi (115)
- Zasada 4.: Proponuj sprzedaż (121)
- Zasada 5.: Inwestuj małe kwoty w wiele metod, a potem inwestuj wszystko w to, co działa (123)
- Zarabianie w każdym medium (124)
7. Możliwości danych społecznościowych (131)
- "Ludzka Pandora" (133)
- Dane społecznościowe ratują życie (136)
- Jak działają "ludzie podobni do Ciebie" (138)
- Wykorzystanie danych społecznościowych przez korporacje i rząd (140)
- Facebook a przyszłość danych społecznościowych (143)
8. Zdominowanie reklam na Facebooku (145)
- Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy (146)
- Jak myśleć o reklamach na Facebooku (148)
- Dziesięć przykazań dotyczących efektywnych reklam na Facebooku (153)
- Dobierz pasującą grafikę (154)
- Jasno nawołuj do działania (154)
- Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów (154)
- Nie zanudzaj użytkowników (155)
- Używaj emocjonalnego języka (155)
- Bądź pozytywny (156)
- Uprość język (156)
- Nie pożądaj seksownych grafik (156)
- Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych (157)
- Nagradzaj swoich fanów (157)
- Dobre i złe reklamy (157)
- Dobre reklamy (157)
- Złe reklamy (160)
- Zamienianie Lubię to na Facebooku w sprzedaż (162)
- Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów i zamieniania ich w klientów (166)
9. Przechytrzyć wszystko inne (169)
- Przyciąganie uwagi na YouTubie (170)
- Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu (174)
- Przemawiać do sukcesu (176)
- Zbuduj swoją biografię (176)
- Przemawiaj, gdzie się da (178)
- Zaprzyjaźnij się z organizatorami konferencji (179)
- Zgłaszaj udział w wielu konferencjach (179)
- Twórz kreatywne prezentacje (179)
- Zarządzanie swoją reputacją w internecie (181)
- Kilka słów końcowych (182)
Skorowidz (183)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-5531-1 |
Rozmiar pliku: | 12 MB |