- W empik go
Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry - ebook
Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Przygody Tintina pomoże ukończyć cały tryb fabularny gry w taki sposób, aby zdobyć możliwie najwięcej Osiągnięć/Trofeów za pokonanie przeciwników. Ponadto w osobnym rozdziale opisane zostały miejsca, w których ukryte są tzw. Złote Kraby.
Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca (Opis przejścia)
- Rozdziały 1 - 4 (Opis przejścia)
- Rozdział 5 - Park (Opis przejścia)
- Rozdział 6 - Krypty (Opis przejścia)
- Rozdział 7 - Na salonach (Opis przejścia)
- Rozdziały 31 - 32 (Opis przejścia)
- Rozdziały 29 - 30 (Opis przejścia)
- Rozdziały 8 - 11 (Opis przejścia)
- Rozdziały 26 - 27 (Opis przejścia)
- Rozdziały 14 - 15 (Opis przejścia)
Informacja o grze
The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn to przygodowa gra akcji, bazująca na filmie wyreżyserowanym przez Stevena Spielberga. Produkcji podjęło się studio Ubisoft Montpellier. Głównym bohaterem jest młody reporter, który wraz z przyjaciółmi - kapitanem Haddockiem i psem Snowym wyrusza na poszukiwanie zaginionego skarbu. Tytuł łączy elementy dwuwymiarowej platformówki i trójwymiarowej gry akcji. Gracze mają okazję m.in. sprawdzić swoje umiejętności fechtunku oraz pilotażu.
Gra The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, 3DS, PS3, PSP, Wii, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-Opis przejścia
-Rozdziały 1 - 4
-Rozdział 5 - Park
-Rozdział 6 - Krypty
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdziały 8 - 11
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
-Rozdział 13 - Do sterówki
-Rozdziały 14 - 15
-Rozdziały 16 - 17
-Rozdział 18 - Wejście do pałacu
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
-Rozdział 20 - Ostatni zwój
-Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
-Rozdziały 22 - 23
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
-Rozdział 25 - Na wieżę
-Rozdziały 26 - 27
-Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
-Rozdziały 29 - 30
-Rozdziały 31 - 32
-Złote kraby
-Rozdziały 2, 5, 6
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdział 12 - Na tropie Allana
-Rozdziały 13, 14, 18
-Rozdziały 19, 20
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach
-Rozdział 25 - Na wieżę
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-268-5 |
Rozmiar pliku: | 6,2 MB |