Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2011
8,90
890 pkt
punktów Virtualo

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry Przygody Tintina pomoże ukończyć cały tryb fabularny gry w taki sposób, aby zdobyć możliwie najwięcej Osiągnięć/Trofeów za pokonanie przeciwników. Ponadto w osobnym rozdziale opisane zostały miejsca, w których ukryte są tzw. Złote Kraby.

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca (Opis przejścia)
  • Rozdziały 1 - 4 (Opis przejścia)
  • Rozdział 5 - Park (Opis przejścia)
  • Rozdział 6 - Krypty (Opis przejścia)
  • Rozdział 7 - Na salonach (Opis przejścia)
  • Rozdziały 31 - 32 (Opis przejścia)
  • Rozdziały 29 - 30 (Opis przejścia)
  • Rozdziały 8 - 11 (Opis przejścia)
  • Rozdziały 26 - 27 (Opis przejścia)
  • Rozdziały 14 - 15 (Opis przejścia)

Informacja o grze

The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn to przygodowa gra akcji, bazująca na filmie wyreżyserowanym przez Stevena Spielberga. Produkcji podjęło się studio Ubisoft Montpellier. Głównym bohaterem jest młody reporter, który wraz z przyjaciółmi - kapitanem Haddockiem i psem Snowym wyrusza na poszukiwanie zaginionego skarbu. Tytuł łączy elementy dwuwymiarowej platformówki i trójwymiarowej gry akcji. Gracze mają okazję m.in. sprawdzić swoje umiejętności fechtunku oraz pilotażu.

Gra The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, 3DS, PS3, PSP, Wii, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Rozdziały 1 - 4
-Rozdział 5 - Park
-Rozdział 6 - Krypty
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdziały 8 - 11
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
-Rozdział 13 - Do sterówki
-Rozdziały 14 - 15
-Rozdziały 16 - 17
-Rozdział 18 - Wejście do pałacu
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
-Rozdział 20 - Ostatni zwój
-Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
-Rozdziały 22 - 23
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
-Rozdział 25 - Na wieżę
-Rozdziały 26 - 27
-Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
-Rozdziały 29 - 30
-Rozdziały 31 - 32
-Złote kraby
-Rozdziały 2, 5, 6
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdział 12 - Na tropie Allana
-Rozdziały 13, 14, 18
-Rozdziały 19, 20
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach
-Rozdział 25 - Na wieżę
Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8055-268-5
Rozmiar pliku: 6,2 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij