Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Rok wydania:
2011
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry Przygody Tintina pomoże ukończyć cały tryb fabularny gry w taki sposób, aby zdobyć możliwie najwięcej Osiągnięć/Trofeów za pokonanie przeciwników. Ponadto w osobnym rozdziale opisane zostały miejsca, w których ukryte są tzw. Złote Kraby.

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca (Opis przejścia)
  • Rozdziały 1 - 4 (Opis przejścia)
  • Rozdział 5 - Park (Opis przejścia)
  • Rozdział 6 - Krypty (Opis przejścia)
  • Rozdział 7 - Na salonach (Opis przejścia)
  • Rozdziały 31 - 32 (Opis przejścia)
  • Rozdziały 29 - 30 (Opis przejścia)
  • Rozdziały 8 - 11 (Opis przejścia)
  • Rozdziały 26 - 27 (Opis przejścia)
  • Rozdziały 14 - 15 (Opis przejścia)

Informacja o grze

The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn to przygodowa gra akcji, bazująca na filmie wyreżyserowanym przez Stevena Spielberga. Produkcji podjęło się studio Ubisoft Montpellier. Głównym bohaterem jest młody reporter, który wraz z przyjaciółmi - kapitanem Haddockiem i psem Snowym wyrusza na poszukiwanie zaginionego skarbu. Tytuł łączy elementy dwuwymiarowej platformówki i trójwymiarowej gry akcji. Gracze mają okazję m.in. sprawdzić swoje umiejętności fechtunku oraz pilotażu.

Gra The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, 3DS, PS3, PSP, Wii, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Rozdziały 1 - 4
-Rozdział 5 - Park
-Rozdział 6 - Krypty
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdziały 8 - 11
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
-Rozdział 13 - Do sterówki
-Rozdziały 14 - 15
-Rozdziały 16 - 17
-Rozdział 18 - Wejście do pałacu
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
-Rozdział 20 - Ostatni zwój
-Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
-Rozdziały 22 - 23
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
-Rozdział 25 - Na wieżę
-Rozdziały 26 - 27
-Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
-Rozdziały 29 - 30
-Rozdziały 31 - 32
-Złote kraby
-Rozdziały 2, 5, 6
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdział 12 - Na tropie Allana
-Rozdziały 13, 14, 18
-Rozdziały 19, 20
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach
-Rozdział 25 - Na wieżę
Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8055-268-5
Rozmiar pliku: 6,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: