-
promocja
Psychologia nowoczesnej sprzedaży. Poznaj sekrety umysłu klienta - ebook
Psychologia nowoczesnej sprzedaży. Poznaj sekrety umysłu klienta - ebook
Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec
Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całkiem sporo przeczytanych poradników. Wiesz więc na ten temat bardzo wiele, a pozyskane informacje potrafisz mądrze stosować w praktyce. I to świetnie - tylko że tak jak sam rynek podlega nieustannym zmianom, tak wiedza o człowieku, jego mózgu, rządzących nim emocjach i o procesach decyzyjnych także nie stoi w miejscu. Dlatego jeśli działasz jako handlowiec od kilku, kilkunastu, a może nawet kilkudziesięciu lat, dobrze abyś od czasu do czasu zaktualizował posiadane informacje w oparciu o najnowsze odkrycia naukowców oraz praktyków handlowania.
Co czeka na Ciebie na kartach tej książki:
- Dowiesz się, czego nie robić, nawet jeśli kiedyś Cię tego uczono i tego od Ciebie wymagano.
- Poznasz bazujące na dowodach metody, które naprawdę działają.
- W przyswojeniu nowej wiedzy pomogą Ci schematy, przykłady i antyprzykłady.
- Zrozumiesz mechanizmy psychologiczne rządzące sprzedażą.
Spis treści
Krótki wstęp
1. Nastawienia w sprzedaży
- Co to są nastawienia?
- Cztery kroki pasywnego handlowca, który kieruje się swoimi nastawieniami
- Cztery kroki nowoczesnego handlowca, który minimalizuje wpływ nastawień
2. Pozyskiwanie klientów - pierwszy telefon
- Pierwsza rozmowa telefoniczna z nowym klientem
3. Rozmowa z panią w sekretariacie w ramach pierwszego kontaktu
- Kilka praktycznych podpowiedzi na koniec
4. Utrzymywanie uwagi klientów podczas spotkań online i telefonicznych oraz prezentacji
- Dlaczego nie warto tak robić?
- Jak utrzymywać uwagę klientów?
- Przydatne podpowiedzi
- Kilka słów na zakończenie
5. Pierwsza rozmowa telefoniczna z decydentem
- Dźwignia pierwsza - zdobycie uwagi decydenta
- Dźwignia druga - podtrzymanie uwagi i przejście do zainteresowania
- Dźwignia trzecia - angażowanie decydenta w rozmowę
- Dźwignia czwarta - kontraktowanie działań
6. Jak nie mówić i nie pisać do klientów. Czyli o naszych przemęczonych mózgach
- Jak działa nasz mózg?
- Jak rozmawiać z klientami?
- Kilka słów na zakończenie
7. Odkrywanie potrzeb
8. Jak przekonywać klienta, żeby go zachęcić, a nie zniechęcić?
- Dlaczego nie warto tak robić?
- Jak przekonywać klientów skutecznie i etycznie, czyli zestaw narzędzi perswazyjnych nowoczesnego handlowca
- Przydatne podpowiedzi dotyczące wszystkich metod etycznej perswazji
- Kilka dobrych przykładów na zakończenie
9. Praca z wątpliwościami i obiekcjami klienta
- Przydatne podpowiedzi
- Kilka słów na zakończenie
10. Rozmowy o cenie
- Jak przekonywać klientów skutecznie, etycznie i zgodnie z wiedzą?
- Przydatne podpowiedzi
- Kilka słów na zakończenie
11. Aktywne podsumowanie spotkania
- Kilka słów na zakończenie
12. Sprzedaż metodą spin
- Jak sprzedawać metodą spin?
- Jak dokładnie stosować metodę spin?
- Przydatne podpowiedzi
- Kilka słów na zakończenie
13. Trudne rozmowy z klientami
- Jak rozmawiać o trudnych sprawach?
- Inne techniki asertywnej komunikacji, które mogą ci bardzo pomóc
- Przydatne podpowiedzi
- Kilka słów na zakończenie
14. Samoosłabianie się handlowca i co z tym zrobić
- Dlaczego nie warto zajmować się myślami destrukcyjnymi?
- Przydatne podpowiedzi
- Kilka słów na zakończenie
15. Od oferty do okazji: mistrzostwo up-sellingu
- Jak to robi pasywny handlowiec?
- Up-selling - model składania propozycji krok po kroku
- Kilka słów na zakończenie
16. Sprzedaż przyszłości
Bibliografia
| Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 978-83-289-3511-2 |
| Rozmiar pliku: | 2,5 MB |