Facebook - konwersja

  • promocja

Psychologia nowoczesnej sprzedaży. Poznaj sekrety umysłu klienta - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
28 września 2025
5865 pkt
punktów Virtualo

Psychologia nowoczesnej sprzedaży. Poznaj sekrety umysłu klienta - ebook

Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec

 

Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całkiem sporo przeczytanych poradników. Wiesz więc na ten temat bardzo wiele, a pozyskane informacje potrafisz mądrze stosować w praktyce. I to świetnie - tylko że tak jak sam rynek podlega nieustannym zmianom, tak wiedza o człowieku, jego mózgu, rządzących nim emocjach i o procesach decyzyjnych także nie stoi w miejscu. Dlatego jeśli działasz jako handlowiec od kilku, kilkunastu, a może nawet kilkudziesięciu lat, dobrze abyś od czasu do czasu zaktualizował posiadane informacje w oparciu o najnowsze odkrycia naukowców oraz praktyków handlowania.

Co czeka na Ciebie na kartach tej książki:

  • Dowiesz się, czego nie robić, nawet jeśli kiedyś Cię tego uczono i tego od Ciebie wymagano.
  • Poznasz bazujące na dowodach metody, które naprawdę działają.
  • W przyswojeniu nowej wiedzy pomogą Ci schematy, przykłady i antyprzykłady.
  • Zrozumiesz mechanizmy psychologiczne rządzące sprzedażą.

Spis treści

Krótki wstęp

1. Nastawienia w sprzedaży

  • Co to są nastawienia?
  • Cztery kroki pasywnego handlowca, który kieruje się swoimi nastawieniami
  • Cztery kroki nowoczesnego handlowca, który minimalizuje wpływ nastawień

2. Pozyskiwanie klientów - pierwszy telefon

  • Pierwsza rozmowa telefoniczna z nowym klientem

3. Rozmowa z panią w sekretariacie w ramach pierwszego kontaktu

  • Kilka praktycznych podpowiedzi na koniec

4. Utrzymywanie uwagi klientów podczas spotkań online i telefonicznych oraz prezentacji

  • Dlaczego nie warto tak robić?
  • Jak utrzymywać uwagę klientów?
  • Przydatne podpowiedzi
  • Kilka słów na zakończenie

5. Pierwsza rozmowa telefoniczna z decydentem

  • Dźwignia pierwsza - zdobycie uwagi decydenta
  • Dźwignia druga - podtrzymanie uwagi i przejście do zainteresowania
  • Dźwignia trzecia - angażowanie decydenta w rozmowę
  • Dźwignia czwarta - kontraktowanie działań

6. Jak nie mówić i nie pisać do klientów. Czyli o naszych przemęczonych mózgach

  • Jak działa nasz mózg?
  • Jak rozmawiać z klientami?
  • Kilka słów na zakończenie

7. Odkrywanie potrzeb

8. Jak przekonywać klienta, żeby go zachęcić, a nie zniechęcić?

  • Dlaczego nie warto tak robić?
  • Jak przekonywać klientów skutecznie i etycznie, czyli zestaw narzędzi perswazyjnych nowoczesnego handlowca
  • Przydatne podpowiedzi dotyczące wszystkich metod etycznej perswazji
  • Kilka dobrych przykładów na zakończenie

9. Praca z wątpliwościami i obiekcjami klienta

  • Przydatne podpowiedzi
  • Kilka słów na zakończenie

10. Rozmowy o cenie

  • Jak przekonywać klientów skutecznie, etycznie i zgodnie z wiedzą?
  • Przydatne podpowiedzi
  • Kilka słów na zakończenie

11. Aktywne podsumowanie spotkania

  • Kilka słów na zakończenie

12. Sprzedaż metodą spin

  • Jak sprzedawać metodą spin?
  • Jak dokładnie stosować metodę spin?
  • Przydatne podpowiedzi
  • Kilka słów na zakończenie

13. Trudne rozmowy z klientami

  • Jak rozmawiać o trudnych sprawach?
  • Inne techniki asertywnej komunikacji, które mogą ci bardzo pomóc
  • Przydatne podpowiedzi
  • Kilka słów na zakończenie

14. Samoosłabianie się handlowca i co z tym zrobić

  • Dlaczego nie warto zajmować się myślami destrukcyjnymi?
  • Przydatne podpowiedzi
  • Kilka słów na zakończenie

15. Od oferty do okazji: mistrzostwo up-sellingu

  • Jak to robi pasywny handlowiec?
  • Up-selling - model składania propozycji krok po kroku
  • Kilka słów na zakończenie

16. Sprzedaż przyszłości

Bibliografia

 

 

 

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-3511-2
Rozmiar pliku: 4,2 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij