Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - ebook
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - ebook
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Spis treści
Wstęp (9)
- Istotność sprzedaży (11)
- Polska mentalność (15)
- Model MasterSales (19)
Inner Game (23)
- Sympatia i kompetencja (25)
- Autorytet (28)
- Kategorie (32)
- Archetypy (34)
- Pozycje (43)
- Wzrok (46)
- Gestykulacja (50)
- Dotyk (73)
- Chodzenie (76)
- Odległość (77)
- Niepowtarzalność (78)
- Motywacja (80)
- Dystans do siebie (84)
- Ciekawość (86)
- Zmiana wrażenia (88)
- Błędy wizerunkowe (89)
Relations Game (93)
- Social jiu-jitsu (95)
- Raport niewerbalny (99)
- Raport werbalny (102)
- Etapowość (107)
- Zaufanie (109)
- Potrzeby (119)
- Demografia (119)
- Psychografia (127)
- Emocje (136)
- Lojalność (144)
- Future pace (147)
- Backtrack pace (149)
- Telefon (150)
- E-mail (151)
- Zasady komunikacji (152)
Sales Game (157)
- Wątpliwości (159)
- Definiowanie produktu (168)
- Elevator speech (171)
- Promocje (174)
- Język korzyści (177)
- Pytania (179)
- Odpowiadanie (181)
- Wiele osobowości (182)
- Rama inwestycji (183)
- Umawianie spotkań (185)
- Cross-sale (187)
- Rekomendacje (188)
- Testymoniale (189)
- Buyer's remorse (190)
- Techniki perswazyjne (191)
Epilog (195)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-8372-2 |
Rozmiar pliku: | 3,2 MB |