Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
15 lipca 2011
E-book: PDF, EPUB MOBI
37,00 zł
Audiobook
29,90 zł
37,00
3700 pkt
punktów Virtualo

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - ebook

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:

  • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
  • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
  • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?

 

Czytaj blog Mitologia small biznesu

 

 



 

Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

Spis treści

Wstęp. Dlaczego zakładając firmę, nie warto słuchać rad znajomych (5)

Od pomysłu do planu biznesowego (9)

Niezbędne przygotowania (47)

Niech Cię zobaczą (79)

Trudne początki (107)

Z klientem za pan brat (151)

Podziękowania (187)

Bibliografia (189)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-3584-9
Rozmiar pliku: 1,9 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij