Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów - ebook
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów - ebook
Twórz różne programy w Pythonie - i baw się świetnie!
Jeśli:
- chcesz poznać język Python od strony praktycznej
- przymierzasz się do matury z informatyki
- marzysz o karierze programisty
to doskonale trafiłeś!
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie będą miały przed Tobą tajemnic, a to jeszcze nie koniec! Przede wszystkim będziesz poznawać Pythona od strony praktycznej, tworząc projekty prawdziwych gier i symulacji oraz aplikacje do wizualizacji danych i anonimizowania metadanych plików graficznych.
Możesz użyć tej książki jako pomocy w przygotowaniu do matury i wsparcia w wyborze drogi zawodowej. Przekonaj się, że nauka może być najlepszą zabawą. Baw się dobrze i zdaj egzamin celująco - oczywiście z Pythonem!
- środowisko IDLE
- podstawy Pythona w wersji 3.6 i wyższej
- konstrukcje języka
- projekty gier
- symulacje fizyczne
- prezentacja i wizualizacja danych
- praktyczne zastosowania Pythona
Okiełznaj Pythona i naucz się programować!
Kategoria: | Programowanie |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-0849-9 |
Rozmiar pliku: | 14 MB |