Facebook - konwersja
  • promocja

React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
24 sierpnia 2018
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II - ebook

React Native to framework JavaScript służący do budowania interfejsów użytkownika. Został utworzony i jest udostępniany przez Facebooka na licencji open source i od samego początku zyskał uznanie programistów. React Native pozwala bowiem na proste tworzenie w pełni funkcjonalnych aplikacji mobilnych natywnie renderowanych na iOS i Androida. Umożliwia też bezproblemowe korzystanie z zasobów platform mobilnych, takich jak kamera, lokalizacja czy pamięć lokalna.

To doskonała książka dla każdego, kto już wstępnie zapoznał się z biblioteką React i chce pisać natywne aplikacje na iOS i Androida. Po przypomnieniu zasad działania React Native i przedstawieniu szeregu wskazówek dotyczących konfiguracji środowiska opisano tu kolejne etapy tworzenia w pełni funkcjonalnej aplikacji mobilnej. W książce znalazło się mnóstwo przykładowych bloków kodu i instrukcji krok po kroku, dzięki czemu szybko można się nauczyć tworzenia i nadawania stylów interfejsom graficznym, korzystania z komponentów mobilnych, a także debugowania i wdrażania aplikacji mobilnych. Omówiono również sposoby rozszerzania możliwości React Native: używanie zewnętrznych bibliotek, a nawet tworzenie własnych bibliotek w językach Java i Objective-C.

W tej książce omówiono:

  • Tworzenie interfejsów dla komponentów natywnych w React Native
  • Opracowywanie własnych aplikacji i komponentów React Native
  • Interfejsy API oraz moduły tworzone przez społeczność użytkowników React
  • Komponenty przeznaczone na daną platformę w aplikacjach wieloplatformowych
  • Zarządzanie stanami w dużej aplikacji za pomocą biblioteki Redux

React Native: oto narzędzie do budowy kapitalnych aplikacji mobilnych!


Bonnie Eisenman - inżynier oprogramowania. Obecnie pracuje dla Twittera, a wcześniej zdobywała doświadczenie w Codecademy, Fog Creek Software i Google. Zabiera głos na konferencjach, wygłaszając referaty o różnej tematyce: począwszy od ReactJS, poprzez programowanie instrumentów muzycznych, a na Arduino skończywszy.

Spis treści

Przedmowa (9)

1. Co to jest React Native? (13)

  • Zalety React Native (14)
    • Doświadczenie programisty (15)
    • Ponowne wykorzystanie kodu i dzielenie się wiedzą (16)
  • Ryzyko i wady (16)
  • Podsumowanie (17)

2. Praca z React Native (19)

  • Jak działa React Native? (19)
  • Cykl renderowania (21)
  • Tworzenie komponentów w React Native (22)
    • Praca z widokami (22)
    • Zastosowanie JSX (24)
    • Style komponentów natywnych (25)
  • API platform systemowych (26)
  • Podsumowanie (27)

3. Tworzenie pierwszej aplikacji (29)

  • Konfiguracja środowiska (29)
  • Konfiguracja środowiska - Create React Native App (30)
    • Tworzenie pierwszej aplikacji za pomocą create-react-native-app (30)
    • Podgląd aplikacji w iOS lub Androidzie (31)
  • Konfiguracja środowiska - tradycyjne podejście (32)
    • Tworzenie pierwszej aplikacji za pomocą react-native (33)
    • Uruchamianie aplikacji w iOS (33)
    • Uruchamianie aplikacji w Androidzie (35)
  • Przegląd przykładowego kodu (35)
  • Aplikacja Pogodynka (39)
    • Obsługa wejścia użytkownika (40)
    • Wyświetlanie danych (43)
    • Pobieranie danych z sieci (46)
    • Dodawanie obrazu w tle (50)
    • Wszystko razem (52)
  • Podsumowanie (54)

4. Komponenty w urządzeniach mobilnych (57)

  • Podobieństwa między elementami HTML i natywnymi (57)
    • Komponent Text (58)
    • Komponent Image (61)
  • Obsługa dotyku i gestów (62)
    • Podstawowe interakcje z komponentem Button (63)
    • Komponent TouchableHighlight (63)
    • PanResponder (66)
  • Listy (73)
    • Zastosowanie komponentu <FlatList> (74)
    • Aktualizowanie zawartości <FlatList> (77)
    • Wprowadzenie rzeczywistych danych (81)
    • Zastosowanie komponentu <SectionList> (84)
  • Nawigacja (88)
  • Inne komponenty organizacyjne (88)
  • Podsumowanie (89)

5. Style (91)

  • Deklaracja stylów i manipulowanie nimi (91)
    • Style bezpośrednio w kodzie widoku (92)
    • Style z wykorzystaniem obiektów (93)
    • Zastosowanie StyleSheet.create (93)
    • Łączenie stylów (94)
  • Organizacja i dziedziczenie (95)
    • Eksportowanie obiektów stylu (96)
    • Przekazywanie stylów jako atrybutów (97)
    • Ponowne wykorzystanie i współdzielenie stylów (97)
  • Pozycjonowanie i projektowanie stylów (98)
    • Zastosowanie flexboksa (98)
    • Pozycjonowanie absolutne (102)
    • Składanie wszystkiego razem (104)
  • Podsumowanie (107)

6. API systemowe (109)

  • Korzystanie z geolokalizacji (110)
    • Pobieranie lokalizacji użytkownika (110)
    • Obsługa uprawnień (111)
    • Testowanie geolokalizacji na emulatorach (112)
    • Obserwowanie lokalizacji użytkownika (114)
    • Ograniczenia (114)
    • Modyfikacja Pogodynki (115)
  • Korzystanie z kamery i obrazów użytkownika (118)
    • Moduł CameraRoll (118)
    • Pobieranie obrazów za pomocą GetPhotoParams (119)
    • Renderowanie obrazu z rolki kamery (120)
    • Wgranie obrazu na serwer (121)
  • Przechowywanie trwałych danych za pomocą AsyncStorage (122)
  • Aplikacja LepszaPogodynka (123)
    • Komponent ProjektPogodynka (124)
    • Komponent Prognoza (127)
    • Komponent Button (128)
    • Komponent PrzyciskLokalizacji (128)
    • Komponent FotoTlo (129)
  • Podsumowanie (131)

7. Moduły i kod natywny (133)

  • Instalacja bibliotek JavaScript za pomocą npm (133)
  • Instalacja modułów natywnych (135)
    • Zastosowanie komponentu Video (136)
  • Anatomia modułu natywnego w języku Objective-C (137)
    • Tworzenie modułu natywnego dla iOS w Objective-C (137)
    • Implementacja RCTVideo (142)
  • Moduły natywne w Javie (145)
    • Tworzenie modułu natywnego dla Androida (145)
    • Implementacja react-native-video w systemie Android (149)
  • Wieloplatformowe komponenty natywne (151)
  • Podsumowanie (152)

8. Kod dedykowany dla platformy (155)

  • Komponenty tylko dla jednej platformy (155)
  • Komponenty z implementacjami dedykowanymi jednej platformie (156)
    • Zastosowanie rozszerzeń plików z nazwą platformy (157)
    • Zastosowanie komponentu Platform (159)
  • Kiedy stosować komponenty dedykowane? (160)

9. Debugowanie i narzędzia programisty (161)

  • Metody debugowania JavaScript w przekładzie (161)
    • Aktywacja opcji deweloperskich (161)
    • Debugowanie z wykorzystaniem Console.log (162)
    • Korzystanie z debugera JavaScript (165)
    • Wykorzystanie narzędzi deweloperskich React (166)
  • Narzędzia debugowania React Native (167)
    • Sprawdzanie elementów (167)
    • Czerwony ekran śmierci (168)
  • Debugowanie poza kodem JavaScript (171)
    • Częste problemy w środowisku deweloperskim (171)
    • Częste problemy z Xcode (172)
    • Częste problemy z Androidem (173)
    • Packager React Native (174)
    • Problemy związane z uruchamianiem aplikacji w iOS (174)
    • Zachowanie symulatora (175)
  • Testowanie kodu (176)
    • Sprawdzanie typów za pomocą Flow (177)
    • Testowanie za pomocą Jest (177)
    • Testy migawkowe z użyciem Jest (178)
  • Kiedy utkniesz (182)
  • Podsumowanie (182)

10. Nawigacja i struktura w większych aplikacjach (183)

  • Aplikacja z fiszkami (183)
  • Struktura projektu (186)
    • Widoki aplikacji (187)
    • Komponenty wielokrotnego użytku (193)
    • Style (197)
    • Modele danych (198)
  • Zastosowanie biblioteki React Navigation (201)
    • Tworzenie StackNavigatora (202)
    • Zastosowanie navigation.navigate do przechodzenia między widokami (202)
    • Konfigurowanie nagłówka za pomocą navigationOptions (205)
    • Implementacja całej reszty (206)
  • Podsumowanie (207)

11. Zarządzanie stanami w dużej aplikacji (209)

  • Zarządzanie stanami za pomocą Redux (209)
  • Akcje (211)
  • Reduktory (212)
  • Połączenie biblioteki Redux z aplikacją (215)
  • Zapisywanie danych za pomocą AsyncStorage (224)
  • Podsumowanie i zadanie domowe (227)

Zakończenie (229)

A. Nowa składnia JavaScriptu (231)

B. Publikowanie aplikacji (237)

C. Praca z aplikacjami Expo (241)

Skorowidz (242)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-4425-9
Rozmiar pliku: 8,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: