Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Reason Why Advertising - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
21 sierpnia 2017
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Reason Why Advertising - ebook

John E. Kennedy, one of the forefathers of modern advertising, was born in Canada and worked there as a freelance copywriter until 1904, when he landed a job at the Chicago office of Lord & Thomas. He was hired by Albert Lasker, then a junior manager, on the strength of a note Kennedy sent him, which read, "I can tell you what advertising is." Kennedy made good on that promise; although he stayed there for little more than two years, Lord and Thomas¿ sales volume went from $2.5 million to $3.2 million by the time he left the company. 

Kennedy went on to hold copywriting jobs at other firms, but his greatest successes were accomplished while freelancing for such firms as Ethridge-Kennedy Company and Lord and Thomas. B.F. Goodrich tires made him a rich man by paying him $20,000 a year to work half time, an amazing amount for the era.

- - - -

"ADVERTISING should be judged only by the goods it is conclusively known to sell, at a given cost. 

Mere opinions on Advertising Copy should be excluded from consideration, because opinions on Advertising are conflicting as opinions on Religion. 

"But, it is different with Advertising, as it is with Mechanics or with Medicine, all three of which can be conclusively tested. 

"Many Advertisers, however, seem satisfied to spend their money on mere Opinions about Advertising when they might have invested it on Evidence about Advertising. 

"When it is anything less than Salesmanship it is not real Advertising, but only 'General Publicity.' And, 'General Publicity' admittedly claims only to 'Keep the Name before the People,' — to produce a 'General impression on the Trade,' and to 'Influence Sales' for the salesmen. 

"The only way to judge Advertising is to judge it by the amount of goods It is conclusively known to Sell, at a given cost." 

Learn the Secrets of the Marketing Masters...

Get Your Copy Today.

Kategoria: Management
Język: Angielski
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-1-387-17413-3
Rozmiar pliku: 554 KB

BESTSELLERY

Kategorie: