- W empik go
Red Dead Redemption 2 - Opis przejścia - poradnik do gry - ebook
Red Dead Redemption 2 - Opis przejścia - poradnik do gry - ebook
Poradnik do Red Dead Redemption 2 - Opis przejścia - to potężna, rozbudowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie zadania główne i zadania poboczne. RDR2 to długa, wielowątkowa gra, ale ten poradnik pomoże Ci szybko odnaleźć się w świecie i zrozumieć jego strukturę. Nasze porady nie tylko przeprowadzą Cię po sznurku od początku do końca, ale również wskażą ważne wybory czy ostrzegą przed trudną walką.
Z tego poradnika do Red Dead Redemption 2 dowiesz się również, co zrobić, aby wykonać misję na złoty medal. Ponadto odnajdziesz tu zadania od członków gangu Dutcha (takie jak kradzieże czy napady na domy), ale również misje ścigania zbiegów w Valentine, Strawberry, Saint Denis, Rhodes, Blackwater czy Tumbleweed.
Dużą część naszego poradnika zajmuje opis przejścia Red Dead Redemption 2. W solucji znalazły się przede wszystkim omówienia wszystkich głównych zadań wraz z informacjami na temat podejmowanych w nich wyborów oraz wymagań do zdobywania w nich złotych medali. Poradnik nie pomija też jednak opcjonalnych zadań, którymi można zajmować się w przerwach pomiędzy awansowaniem w głównym wątku fabularnym gry, jak chociażby napadami, lub nieco spokojniej - wędkarstwem. Nie zabraknie również strony poświęconej dość nietypowej formie działalności zarobkowej naszego protegowanego - lichwiarstwu.
Poradnik do Red Dead Redemption 2 to rozbudowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie zadania główne i poboczne.
Spis treści
-Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
-Opis przejścia
-Solucja do Red Dead Redemption 2
-Rozdział 1 - Colter
-Solucja Red Dead Redemption 2
-Bandyci z Zachodu | Solucja Red Dead Redemption 2
-Początek i ucieczka przed wspomnieniem | Opis przejścia Red Dead Redemption 2
-Starzy przyjaciele | Solucja Red Dead Redemption 2
-Co następuje po początku? | Solucja Red Dead Redemption 2
-Kim do diabła jest Leviticus Cornwall? | Solucja Red Dead Redemption 2
-W drodze na wschód | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2
-Rozdział 2 - Horseshoe Overlook
-Cywilizowane społeczeństwo w stylu Valentine | Solucja Red Dead Redemption 2
-Amerykanie odpoczywają | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2
-Koniec i ucieczka przed urażonym ego | Solucja Red Dead Redemption 2
-Wizyta towarzyska | Solucja Red Dead Redemption 2
-Lichwiarstwo i inne grzechy | Solucja Red Dead Redemption 2
-Chwila spokoju | Solucja Red Dead Redemption 2
-Kto kiedyś kochał prawdziwie | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2
-Kręgosłup Ameryki | Solucja Red Dead Redemption 2
-Kto nie jest bez grzechu | Solucja do Red Dead Redemption 2
-Pierwsi będą ostatnimi | Solucja do Red Dead Redemption 2
-Błogosławieni cisi | Solucja do Red Dead Redemption 2
-Dolewając ropy do ognia | Solucja do Red Dead Redemption 2
-Rybak ludzi | Solucja do Red Dead Redemption 2
-Scena z Amerykańskiej Idylli | Solucja do Red Dead Redemption 2
-Owce od kozłów | Solucja do Red Dead Redemption 2
-Dziwna uprzejmość | Solucja do Red Dead Redemption 2
-Rozdział 3 - Clemens Point
-Nowe południe - Solucja Red Dead Redemption 2
-Dalsze pytania o prawa kobiet - Solucja Red Dead Redemption 2
-Destylacja po amerykańsku - Solucja Red Dead Redemption 2
-Błąd w dobrej wierze - Solucja Red Dead Redemption 2
-Prawdziwa miłość I-III - Solucja Red Dead Redemption 2
-Reklama, nowa amerykańska sztuka I-II - Solucja Red Dead Redemption 2
-I będąc w drodze, prawił o wybaczaniu - Solucja Red Dead Redemption 2
-Uroki tytoniu - Solucja Red Dead Redemption 2
-Sodoma Powrót do Gomory - Solucja Red Dead Redemption 2
-Magicy dla sportu - Solucja Red Dead Redemption 2
-Konina na obiad - Solucja Red Dead Redemption 2
-Błogosławieni pokój czyniący - Solucja Red Dead Redemption 2
-Przyjaciele z marginesu - Solucja Red Dead Redemption 2
-Krótki spacer w ładnym miasteczku - Solucja Red Dead Redemption 2
-Krwawe zatargi, stare i nowe - Solucja Red Dead Redemption 2
-Bitwa o Shady Belle - Solucja Red Dead Redemption 2
-Rozdział 4 - Shady Belle
-Uroki cywilizacji - Solucja Red Dead Redemption 2
-Angelo Bronte, człowiek honoru - Solucja Red Dead Redemption 2
-Złota klatka - Solucja Red Dead Redemption 2
-Nie, nie i po trzykroć nie - Solucja Red Dead Redemption 2
-Noc pełna rozpusty - Solucja Red Dead Redemption 2
-Amerykańscy ojcowie I-II - Solucja Red Dead Redemption 2
-Jeźdźcy i Apokalipsa - Solucja Red Dead Redemption 2
-Miejsce przyjemności - Solucja Red Dead Redemption 2
-Wiejskie marzenia - Solucja Red Dead Redemption 2
-Zemsta smakuje najlepiej - Solucja Red Dead Redemption 2
-Bankowość, stara amerykańska sztuka - Solucja Red Dead Redemption 2
-Rozdział 5 - Guarma
-Witaj w Nowym Świecie - Solucja Red Dead Redemption 2
-Miły i dobroduszny despota - Solucja Red Dead Redemption 2
-Okrucieństwo wyzwolone - Solucja Red Dead Redemption 2
-Piekło nie zna takiej furii - Solucja Red Dead Redemption 2
-Raj w końcu opuszczony - Solucja Red Dead Redemption 2
-Drogi wujku Tacitusie - Solucja Red Dead Redemption 2
-Ulotna radość - Solucja Red Dead Redemption 2
-Na rozstajach - Solucja Red Dead Redemption 2
-To są ziemie Murfreech - Solucja Red Dead Redemption 2
-Rozdział 6 - Beaver Hollow
-Ikar i przyjaciele - Solucja Red Dead Redemption 2
-Godziny odwiedzin - Solucja Red Dead Redemption 2
-Zwykła wizyta towarzyska - Solucja Red Dead Redemption 2
-Gniew wyzwolony - Solucja Red Dead Redemption 2
-Uroki Van Horn - Solucja Red Dead Redemption 2
-Archeologia dla początkujących - Solucja Red Dead Redemption 2
-Honor wśród złodziei - Solucja Red Dead Redemption 2
-Most donikąd - Solucja Red Dead Redemption 2
-Trudna sztuka konwersacji - Solucja Red Dead Redemption 2
-Żegnaj, drogi przyjacielu - Solucja Red Dead Redemption 2
-Pani Sadie Adler, wdowa I-II - Solucja Red Dead Redemption 2
-Ulubieni synowie - Solucja Red Dead Redemption 2
-Syn króla - Solucja Red Dead Redemption 2
-Mój ostatni chłopiec - Solucja Red Dead Redemption 2
-Co w nas najlepsze - Solucja Red Dead Redemption 2
-Krew, śmierć i odkupienie - Solucja Red Dead Redemption 2
-Epilog część 1 - Pronghorn Ranch
-Koło - Solucja Red Dead Redemption 2
-Proste przyjemności - Solucja Red Dead Redemption 2
-Rolnictwo dla początkujących - Solucja Red Dead Redemption 2
-Ojcostwo dla początkujących - Solucja Red Dead Redemption 2
-Stare nawyki - Solucja Red Dead Redemption 2
-Jim Milton znów wkracza do akcji - Solucja Red Dead Redemption 2
-Ojcostwo dla opornych - Solucja Red Dead Redemption 2
-Macierzyństwo - Solucja Red Dead Redemption 2
-Dom szlachty - Solucja Red Dead Redemption 2
-Dochodowe zatrudnienie - Solucja Red Dead Redemption 2
-Epilog część 2 - Beecher's Hope
-Męska przyjaźń - Solucja Red Dead Redemption 2
-Remont dla początkujących - Solucja Red Dead Redemption 2
-Dzień uczciwej pracy - Solucja Red Dead Redemption 2
-Skrzynka z narzędziami - Solucja Red Dead Redemption 2
-Nowe Jeruzalem - Solucja Red Dead Redemption 2
-Szybka przysługa dla starej znajomej - Solucja Red Dead Redemption 2
-Zły dzień Wujka - Solucja Red Dead Redemption 2
-Naprawdę wielki skurczybyk - Solucja Red Dead Redemption 2
-Ponowna próba - Solucja Red Dead Redemption 2
-Marzenie o nowej przyszłości - Solucja Red Dead Redemption 2
-Amerykański jad - Solucja Red Dead Redemption 2
-Zadania poboczne
-Idealna noc
-Mniejsze zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Unikalne lokacje z drobnymi zadaniami w Red Dead Redemption 2
-Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta - Zadania poboczne w RDR2
-Oczywiście jest Brytyjczykiem - Zadania poboczne w RDR2
-Arkadia dla amatorów - Zadania poboczne w RDR2
-Nieprawości historii - Zadania poboczne w RDR2
-Lichwiarstwo i inne grzechy IV - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Lichwiarstwo i inne grzechy V - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Lichwiarstwo i inne grzechy VI-VII - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Droga artysty - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Pomóż bratu - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Łaska wiedzy - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Bracia i siostry, wszyscy razem - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Zapach świeżej farby - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Więzy, które nas łączą - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Radosny, energiczny chłopiec - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-O, bracie - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Ojcostwo i inne marzenia - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
-Idealizm i pragmatyzm dla początkujących - Zadania poboczne w RDR2
-Mądrość starszyzny - Zadania poboczne w RDR2
-Nie szukaj rozgrzeszenia - Zadania poboczne w RDR2
-Weteran - Zadania poboczne w RDR2
-Prawdziwa miłość IV-V - Zadania poboczne w RDR2
-Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2
-Amerykański sen - Zadania poboczne w RDR2
-Kradzieże i napady
-Zadania członków gangu Dutcha w Red Dead Redemption 2
-Misje ścigania zbiegów
-Valentine
-Prawdziwy olej z węża | Zadania ścigania zbiegów w RDR2
-Ellie Anne Swan | Zadania ścigania zbiegów w RDR2
-Strawberry
-Joshua Brown - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
-Saint Denis
-Lindsey Wofford - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
-Anthony Foreman - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
-Rhodes
-Mark Johnson - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
-Robbie Laidlaw - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
-Blackwater
-Elias Green - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2
-Otis Skinner - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2
-Tumbleweed
-Joaquin Arroyo - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2
-Esteban Cortez - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2
Kategoria: | Akcja i strzelanki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8112-578-9 |
Rozmiar pliku: | 37 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stronie
www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1927
[email protected] treści
Opis przejścia
Solucja do Red Dead Redemption 2
Rozdział 1 - Colter
Solucja Red Dead Redemption 2
Bandyci z Zachodu | Solucja Red Dead Redemption 2
Początek i ucieczka przed wspomnieniem | Opis przejścia Red Dead Redemption 2
Starzy przyjaciele | Solucja Red Dead Redemption 2
Co następuje po początku? | Solucja Red Dead Redemption 2
Kim do diabła jest Leviticus Cornwall? | Solucja Red Dead Redemption 2
W drodze na wschód | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2
Rozdział 2 - Horseshoe Overlook
Cywilizowane społeczeństwo w stylu Valentine | Solucja Red Dead Redemption 2
Amerykanie odpoczywają | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2
Koniec i ucieczka przed urażonym ego | Solucja Red Dead Redemption 2
Wizyta towarzyska | Solucja Red Dead Redemption 2
Lichwiarstwo i inne grzechy | Solucja Red Dead Redemption 2
Chwila spokoju | Solucja Red Dead Redemption 2
Kto kiedyś kochał prawdziwie | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2
Kręgosłup Ameryki | Solucja Red Dead Redemption 2
Kto nie jest bez grzechu | Solucja do Red Dead Redemption 2
Pierwsi będą ostatnimi | Solucja do Red Dead Redemption 2
Błogosławieni cisi | Solucja do Red Dead Redemption 2
Dolewając ropy do ognia | Solucja do Red Dead Redemption 2
W PEŁNEJ WERSJI DOSTĘPNE RÓWNIEŻ:
Rybak ludzi | Solucja do Red Dead Redemption 2
Scena z Amerykańskiej Idylli | Solucja do Red Dead Redemption 2
Owce od kozłów | Solucja do Red Dead Redemption 2
Dziwna uprzejmość | Solucja do Red Dead Redemption 2
Rozdział 3 - Clemens Point
Nowe południe - Solucja Red Dead Redemption 2
Dalsze pytania o prawa kobiet - Solucja Red Dead Redemption 2
Destylacja po amerykańsku - Solucja Red Dead Redemption 2
Błąd w dobrej wierze - Solucja Red Dead Redemption 2
Prawdziwa miłość I-III - Solucja Red Dead Redemption 2
Reklama, nowa amerykańska sztuka I-II - Solucja Red Dead Redemption 2
I będąc w drodze, prawił o wybaczaniu - Solucja Red Dead Redemption 2
Uroki tytoniu - Solucja Red Dead Redemption 2
Sodoma Powrót do Gomory - Solucja Red Dead Redemption 2
Magicy dla sportu - Solucja Red Dead Redemption 2
Konina na obiad - Solucja Red Dead Redemption 2
Błogosławieni pokój czyniący - Solucja Red Dead Redemption 2
Przyjaciele z marginesu - Solucja Red Dead Redemption 2
Krótki spacer w ładnym miasteczku - Solucja Red Dead Redemption 2
Krwawe zatargi, stare i nowe - Solucja Red Dead Redemption 2
Bitwa o Shady Belle - Solucja Red Dead Redemption 2
Rozdział 4 - Shady Belle
Uroki cywilizacji - Solucja Red Dead Redemption 2
Angelo Bronte, człowiek honoru - Solucja Red Dead Redemption 2
Złota klatka - Solucja Red Dead Redemption 2
Nie, nie i po trzykroć nie - Solucja Red Dead Redemption 2
Noc pełna rozpusty - Solucja Red Dead Redemption 2
Amerykańscy ojcowie I-II - Solucja Red Dead Redemption 2
Jeźdźcy i Apokalipsa - Solucja Red Dead Redemption 2
Miejsce przyjemności - Solucja Red Dead Redemption 2
Wiejskie marzenia - Solucja Red Dead Redemption 2
Zemsta smakuje najlepiej - Solucja Red Dead Redemption 2
Bankowość, stara amerykańska sztuka - Solucja Red Dead Redemption 2
Rozdział 5 - Guarma
Witaj w Nowym Świecie - Solucja Red Dead Redemption 2
Miły i dobroduszny despota - Solucja Red Dead Redemption 2
Okrucieństwo wyzwolone - Solucja Red Dead Redemption 2
Piekło nie zna takiej furii - Solucja Red Dead Redemption 2
Raj w końcu opuszczony - Solucja Red Dead Redemption 2
Drogi wujku Tacitusie - Solucja Red Dead Redemption 2
Ulotna radość - Solucja Red Dead Redemption 2
Na rozstajach - Solucja Red Dead Redemption 2
To są ziemie Murfreech - Solucja Red Dead Redemption 2
Rozdział 6 - Beaver Hollow
Ikar i przyjaciele - Solucja Red Dead Redemption 2
Godziny odwiedzin - Solucja Red Dead Redemption 2
Zwykła wizyta towarzyska - Solucja Red Dead Redemption 2
Gniew wyzwolony - Solucja Red Dead Redemption 2
Uroki Van Horn - Solucja Red Dead Redemption 2
Archeologia dla początkujących - Solucja Red Dead Redemption 2
Honor wśród złodziei - Solucja Red Dead Redemption 2
Most donikąd - Solucja Red Dead Redemption 2
Trudna sztuka konwersacji - Solucja Red Dead Redemption 2
Żegnaj, drogi przyjacielu - Solucja Red Dead Redemption 2
Pani Sadie Adler, wdowa I-II - Solucja Red Dead Redemption 2
Ulubieni synowie - Solucja Red Dead Redemption 2
Syn króla - Solucja Red Dead Redemption 2
Mój ostatni chłopiec - Solucja Red Dead Redemption 2
Co w nas najlepsze - Solucja Red Dead Redemption 2
Krew, śmierć i odkupienie - Solucja Red Dead Redemption 2
Epilog część 1 - Pronghorn Ranch
Koło - Solucja Red Dead Redemption 2
Proste przyjemności - Solucja Red Dead Redemption 2
Rolnictwo dla początkujących - Solucja Red Dead Redemption 2
Ojcostwo dla początkujących - Solucja Red Dead Redemption 2
Stare nawyki - Solucja Red Dead Redemption 2
Jim Milton znów wkracza do akcji - Solucja Red Dead Redemption 2
Ojcostwo dla opornych - Solucja Red Dead Redemption 2
Macierzyństwo - Solucja Red Dead Redemption 2
Dom szlachty - Solucja Red Dead Redemption 2
Dochodowe zatrudnienie - Solucja Red Dead Redemption 2
Epilog część 2 - Beecher's Hope
Męska przyjaźń - Solucja Red Dead Redemption 2
Remont dla początkujących - Solucja Red Dead Redemption 2
Dzień uczciwej pracy - Solucja Red Dead Redemption 2
Skrzynka z narzędziami - Solucja Red Dead Redemption 2
Nowe Jeruzalem - Solucja Red Dead Redemption 2
Szybka przysługa dla starej znajomej - Solucja Red Dead Redemption 2
Zły dzień Wujka - Solucja Red Dead Redemption 2
Naprawdę wielki skurczybyk - Solucja Red Dead Redemption 2
Ponowna próba - Solucja Red Dead Redemption 2
Marzenie o nowej przyszłości - Solucja Red Dead Redemption 2
Amerykański jad - Solucja Red Dead Redemption 2
Zadania poboczne
Idealna noc
Mniejsze zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Unikalne lokacje z drobnymi zadaniami w Red Dead Redemption 2
Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta - Zadania poboczne w RDR2
Oczywiście jest Brytyjczykiem - Zadania poboczne w RDR2
Arkadia dla amatorów - Zadania poboczne w RDR2
Nieprawości historii - Zadania poboczne w RDR2
Lichwiarstwo i inne grzechy IV - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Lichwiarstwo i inne grzechy V - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Lichwiarstwo i inne grzechy VI-VII - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Droga artysty - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Pomóż bratu - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Łaska wiedzy - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Bracia i siostry, wszyscy razem - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Zapach świeżej farby - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Więzy, które nas łączą - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Radosny, energiczny chłopiec - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
O, bracie - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Ojcostwo i inne marzenia - Zadania poboczne w Red Dead Redemption 2
Idealizm i pragmatyzm dla początkujących - Zadania poboczne w RDR2
Mądrość starszyzny - Zadania poboczne w RDR2
Nie szukaj rozgrzeszenia - Zadania poboczne w RDR2
Weteran - Zadania poboczne w RDR2
Prawdziwa miłość IV-V - Zadania poboczne w RDR2
Amerykańskie piekło, wypalone - Zadania poboczne w RDR2
Amerykański sen - Zadania poboczne w RDR2
Kradzieże i napady
Zadania członków gangu Dutcha w Red Dead Redemption 2
Misje ścigania zbiegów
Valentine
Prawdziwy olej z węża | Zadania ścigania zbiegów w RDR2
Ellie Anne Swan | Zadania ścigania zbiegów w RDR2
Strawberry
Joshua Brown - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
Saint Denis
Lindsey Wofford - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
Anthony Foreman - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
Rhodes
Mark Johnson - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
Robbie Laidlaw - Zadania ścigania zbiegów w Red Dead Redemption 2
Blackwater
Elias Green - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2
Otis Skinner - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2
Tumbleweed
Joaquin Arroyo - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2
Esteban Cortez - Misje ściagania zbiegów w Red Dead Redemption 2Opis przejścia
Solucja do Red Dead Redemption 2
Poradnik do Red Dead Redemption 2 - Opis przejścia - to potężna, rozbudowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie zadania główne i zadania poboczne. RDR2 to długa, wielowątkowa gra, ale ten poradnik pomoże Ci szybko odnaleźć się w świecie i zrozumieć jego strukturę.
Nasze porady nie tylko przeprowadzą Cię po sznurku od początku do końca, ale również wskażą ważne wybory, ostrzegą przed trudną walką. Z tego poradnika do Red Dead Redemption 2 dowiesz się również, co zrobić, aby wykonać misję na złoty medal. Ponadto odnajdziesz tu zadania od członków gangu Dutcha (takie jak kradzieże czy napady na domy), ale również misje ścigania zbiegów w Valentine, Strawberry, Saint Denis, Rhodes, Blackwater czy Tumbleweed.Rozdział 1 - Colter
Solucja Red Dead Redemption 2
Solucja do Red Dead Redemption 2 to potężny opis przejścia, który przeprowadzi cię przez wszystkie zadania główne i misje poboczne. Wszystkie questy dokładnie opisaliśmy, wskazując rozwiązania, wybory i konsekwencje podejmowanych akcji. RDR2 to ogromna gra, a jej przejście zajmie naprawdę dużo czasu. Ten poradnik pomoże Ci więc zlokalizować wszystkie zadania i cele.
Rozdział 1 Colter
1. Bandyci z Zachodu
2. Początek i ucieczka przed wspomnieniem
3. Starzy przyjaciele
4. Co następuje po początku?
5. Kim do diabła jest Leviticus Cornwall?
6. W drodze na wschód
Rozdział 2 Horseshoe Overlook
1. Cywilizowane społeczeństwo Valentine
2. Amerykanie odpoczywają
3. Koniec i ucieczka przed urażonym ego
4. Wizyta towarzyska
5. Lichwiarstwo i inne grzechy
6. Chwila spokoju
7. Kto kiedyś kochał prawdziwie
8. Kręgosłup Ameryki
9. Kto nie jest bez grzechu
10. Pierwsi będą ostatnimi
11. Błogosławieni cisi
Dział w trakcie budowy - nasi kowboje wkrótce ruszą w świat, spisując dla Was wszelkie możliwe aktywności poboczne.Bandyci z Zachodu | Solucja Red Dead Redemption 2
Bandyci z Zachodu to tytuł pierwszej misji głównego wątku fabularnego gry Red Dead Redemption 2. W ramach rozgrywania tej misji członkowie gangu, w skład którego wchodzi główny bohater Arthur Morgan, odwiedzają Ranczo Adlerów w poszukiwaniu zapasów. Nie jest to trudna misja, aczkolwiek nasz opis przejścia dokładnie omawia wszystkie jej kroki. W misji tej zapoznasz się z podstawami staczania walk z użyciem broni palnej oraz na pięści.
Jak odblokować misję: Automatycznie po rozpoczęciu gry.
Opis przejścia misji: Wyrusz konno za Dutchem. To liniowa przeprawa, w trakcie której nie zatrzymuj się ani nie zbaczaj z trasy podróży. Do grupy dołączy Micah. Możesz porozmawiać z nim podczas podróży (przytrzymaj przycisk rozmowy i wybierz jedną z opcji dialogowych), ale jest to opcjonalne.
Po dotarciu do rancza Adlerów zejdź z konia i skryj się w szopie po lewej stronie. Zaczekaj aż Dutch przywita się z mieszkańcami rancza. To członkowie wrogiego gangu O'Driscoll Boys i powinieneś zaatakować ich zanim zwrócą się przeciw Dutchowi. Podczas walk najlepiej nie wychodzić zza zasłony i ostrzeliwać tych wrogów, którzy wychylą się z ukrycia lub znajdą na otwartej przestrzeni.
Ostatni ocalały przeciwnik rzuci się do ucieczki. Możesz podjąć próbę doścignięcia go, ale Dutch pozwoli mu uciec. Wejdź do głównego budynku na terenie rancza. Musisz przeszukać budynek - zabieraj ze sobą przedmioty znajdujące się na widoku oraz zaglądaj do wszystkich interaktywnych szafek, skrzyń i innych pojemników.
Gra zaproponuje regenerację rdzenia zdrowia bohatera - otwórz torbę i wybierz przedmiot do konsumpcji (przykład na obrazku). Możesz kontynuować przeszukiwanie budynku lub wyjść na zewnątrz żeby spotkać się z Dutchem. W szafce nocnej obok łóżka powinna znajdować się karta kolekcjonerska (rodzaj karty jest losowo generowany) - to jedna z kategorii sekretów w grze.
Udaj się do stodoły gdzie Arthura napadnie ukrywający się bandyta. Do zaliczenia jest prosty samouczek z walki wręcz. Nie musisz używać bloków. Wciskaj po prostu przycisk wyprowadzania ciosów w walce wręcz aż przeciwnik zostanie powalony na ziemię. Złap go żeby go przepytać. Przesłuchanie możesz zakończyć na jeden z kilku sposobów - udusić bandytę, wypuścić go lub go pobić. Tego typu wybory w grze wpływają na współczynnik honoru (reputacji) bohatera, aczkolwiek w wyjątkowych przypadkach mogą też mieć pewne długofalowe konsekwencje.
Podnieś kapelusz i podejdź do konia. Musisz go uspokoić zanim będziesz mógł go wyprowadzić. Oswojony koń stanie się głównym wierzchowcem bohatera. Nowy filmik zakończy misję.
Jak zdobyć złoty medal w misji Bandyci z Zachodu?
W każdej misji w grze Red Dead Redemption 2 możesz zajmować się wykonywaniem wyzwań. W zależności od tego ile z nich zaliczysz zdobędziesz brązowy, srebrny lub złoty medal. Jeśli chcesz zdobyć złoty medal to musisz zawsze zaliczyć wszystkie wyzwania. Co więcej należy tego dokonać w trakcie pojedynczego przejścia misji. Jeśli nie zdobyłeś złota to możesz powtórzyć misję z poziomu menu pauzy. Więcej na ten temat znajdziesz na stronie Jak powtarzać misje? w naszym poradniku.
1. Ukończ strzelaninę, nie otrzymując żadnych obrażeń - Staraj się nie wychodzić zza początkowej zasłony. Szybko zdejmij też przeciwnika z piętra budynku.
2. Złup 6 lub więcej przedmiotów z rancza Adlerów - To bardzo łatwe. Dokładnie przeszukaj budynek zanim wyjdziesz na zewnątrz.
3. Ukończ z celnością przynajmniej na poziomie 80% - Staraj się strzelać do przeciwników gdy nie są aktualnie w ruchu. Zmniejszy to ryzyko spudłowania.Początek i ucieczka przed wspomnieniem | Opis przejścia Red Dead Redemption 2
Początek i ucieczka przed wspomnieniem to tytuł drugiej misji głównego wątku fabularnego gry Red Dead Redemption 2. W ramach tej misji należy odnaleźć zaginionego Johna Marstona. Nasz opis przejścia zawiera kompletne informacje gdzie odnaleźć Johna i jak bezpiecznie uciec przed zagrażającym bohaterom wilkami.
Jak odblokować misję: Automatycznie po zakończeniu misji Bandyci z Zachodu.
Opis przejścia misji: Wyrusz z Javierem na poszukiwania. Trasa podróży jest odgórnie ustalona i po drodze możesz opcjonalnie zagadywać do towarzysza.
Po dotarciu do miejsca, z którego słychał nawoływania Johna, zejdź z konia i wejdź w interakcję z torbą przy siodle. Zgodnie z sugestią z gry warto podmienić rewolwer na obrzyn (Sawed-Off Shotgun). Broń ta bardziej przyda ci się do rozegrania tej misji. Wyrusz dalej pieszo. Po drodze należy przykucnąć i wdrapywać się na wyższe skalne półki. Dotrzyj wraz z Javierem do miejsca, w którym przebywa ranny John.
W drodze powrotnej bohaterów po raz pierwszy zaatakują wilki. Odłącz się od Javiera, który niesie rannego Johna. Wciśnij przycisk zawołania, dzięki czemu uwaga wilków powinna skupić się na bohaterze. Obrzyn doskonale sprawdza się w zabijaniu wilków, aczkolwiek staraj się nie pudłować żeby nie zostać pogryzionym w trakcie przeładowywania broni.
Wsiądź na konia. W trakcie podróży konno bohaterów będą atakowały kolejne wilki. Pewnym ułatwieniem jest to, że celownik "przykleja się" do najbliższego wilka. Powinno ci to umożliwić zabijanie ich bez konieczności zatrzymywania czy spowalniania konia. Po powrocie do obozu w górach misja zakończy się.
Jak zdobyć złoty medal w misji Początek i ucieczka przed wspomnieniem?
1. Zabij wszystkie wilki bez otrzymania obrażeń - Postaraj się idealnie trafiać w wilki z obrzyna zanim zbliżą sie do bohatera.
2. Ukończ z celnością przynajmniej na poziomie 80% - W trakcie pierwszej walki wykorzystuj to, że obrzyn ma dużą siłę rażenia i wilk zginie nawet jeśli celownik nie znajdował się dokładnie na nim. W trakcie ucieczki konnej oddawaj strzały gdy gra "przyklei" celownik do najbliższego wilka.Starzy przyjaciele | Solucja Red Dead Redemption 2
Starzy przyjaciele to tytuł jednej z misji głównego wątku fabularnego Red Dead Redemption 2 rozgrywanej w pierwszym rozdziale gry. Zadanie to zakłada zaatakowanie obozu gangu O'Driscolli. Nasz opis przejścia podpowiada jak wyjść zwycięsko z dużej bitwy rozegranej we wrogiej lokacji.
Jak odblokować misję: Porozmawiaj z Billem w obozie w górach. Musisz wcześniej ukończyć misję Początek i ucieczka przed wspomnieniem.
Opis przejścia misji: Po obejrzeniu cut-scenki rozpocznij podróż, która dobiegnie końca po zbliżeniu się do obozu O'Driscolli. Dotrzyj na punkt widokowy żeby wykonać rekonesans (możesz do woli rozglądać się). Powróć do konia bohatera i wyjmij karabin powtarzalny z torby (Longarm Shoulder Carbine Repeater). Będzie on pomocny w pokonaniu wszystkich wrogów.
Wyrusz z towarzyszami w stronę wrogiego obozu. Po dotarciu na miejsce należy zadecydować, jak się zachować - możesz przejąć inicjatywę lub wysłać do walk swoich towarzyszy.
Lepszym rozwiązaniem jest przejęcie inicjatywy, bo możesz dzięki temu starannie zaplanować atak z zaskoczenia i już na początku bitwy zaatakować i zabić z zaskoczenia co najmniej jednego przeciwnika. Po rozpoczęciu walk obserwuj wskazania radaru żeby nie dać się zaskoczyć żadnemu z bandytów. Możesz ich eliminować w dowolnej kolejności. Ostrzał staraj się zawsze prowadzić zza jakiejś zasłony. Celuj w głowy przeciwników.
Niedługo po wygraniu bitwy od strony lasu dotrą posiłki. Ponownie możesz zadecydować, jak mają zachować się sojusznicy - lepszy pomysł to utrzymanie pozycji obronnej w obozie. Zmniejszy to prawdopodobieństwo otrzymania obrażeń w wyniku walk na otwartej przestrzeni. Zabij wszystkich nowych wrogów. Możesz dodatkowo pomagać sobie aktywowaniem trybu Zabójcza precyzja (Dead Eye), który pozwala na oznaczenie w trybie spowolnienia czasu kilku wrogów i następnie oddanie w ich stronę serii szybkich strzałów.
Powróć do towarzyszy. Ostatnie zadanie dotyczy przeszukania obozu. Udaj się do wskazanego przez Dutcha budynku. Zbadaj dużą skrzynię z powyższego obrazka - odnajdziesz w niej dynamit.
Wyrusz w drogę powrotną. Po drodze natraficie na zbiegłego członka gangu. Musisz doścignąć Kierana, bo w przeciwnym razie misja zakończy się niepowodzeniem. Rozpocznij galop i wybierz ponadto lasso z inwentarza. Doścignij uciekającego bandytę na tyle żeby kropka celownika zmieniła kolor na czerwony (pokazuje to powyższy obrazek). Możesz rzucić lassem, dzięki czemu złapiesz Kierana.
Zesocz z konia i zwiąż bandytę. Umieść go na wierzchowcu bohatera i powróć do obozu w górach. Zejdź z konia i przenieś więźnia do jednego z budynków żeby zakończyć misję.
Jak zdobyć złoty medal w misji Starzy przyjaciele?
1. Musisz złapać i związać Kierana w czasie poniżej 45 sekund - Rozpocznij galop gdy tylko otrzymasz cel złapania bandyty. Użyj lassa tuż po tym jak zbliżysz się do uciekiniera i szybko zejdź z własnego konia żeby go związać. Jeśli popełnisz jakiś błąd (np. zderzysz się z przeszkodą) to pozwól na to żeby misja zakończyła się niepowodzeniem. Załaduje się punkt kontrolny tuż sprzed rozpoczęcia pościgu.
2. Zabij 3 O'Driscolli w czasie jednego użycia Zabójczej precyzji (Dead Eye) - Powalcz o to wyzwanie gdy dotrą nowi wrogowie od strony lasu. Załącz tryb Zabójczej precyzji gdy w pobliżu bohatera znajdzie się co najmniej 3 wrogów. Jeśli nie możesz aktywować tego trybu to użyj jakiegoś przedmiotu, który go odnawia do pełna.
3. Ukończ misję w czasie poniżej 15 minut i 30 sekund - Nie strać zbyt dużo czasu w trakcie głównych walk we wrogim obozie. Polegaj też na galopie gdy tylko jest to możliwe.
4. Oddaj 15 celnych strzałów w głowę - Staraj się eliminować każdego przeciwnika z obozu w ten sposób. Używanie trybu Zabójczej preczyzji może pomagać w trafianiu wrogów w głowę.
5. Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie - To najprostsze wyzwanie. Nie regeneruj w żaden sposób paska zdrowia. Energii życiowej musi ci wystarczyć na całą misję.Co następuje po początku? | Solucja Red Dead Redemption 2
Co następuje po początku to tytuł jednej z misji głównego wątku fabularnego Red Dead Redemption 2 rozgrywanej w pierwszym rozdziale gry. Zadanie to dotyczy wybrania się z Charlesem na polowanie. W naszym opisie przejścia zawarliśmy informacje jak bezbłędnie upolować dwa jelenie. Nie jest to trudne. Misja ta jest bardziej samouczkiem z polowań niż pełnoprawnym zadaniem.
Jak odblokować misję: Porozmawiaj z Panem Pearsonem w obozie w górach. Musisz wcześniej ukończyć misję Początek i ucieczka przed wspomnieniem.
Opis przejścia misji: Wyrusz konno za Charlesem do miejsca gdzie przystąpicie do polowania. Zejdź z konia i wyjmij łuk z torby (Longarm Shoulder Bow).
Przykucnij i wyrusz za Charlsem. Po drodze możesz aktywować tryb Orlego Wzroku (Eagle Eye), w którym pojawiają się ślady pozostawiane przez dzikie zwierzęta. Zwróć się w stronę śladu w kształcie linii i wciśnij przycisk śledzenia go. Od tego momentu widoczna będzie pulsująca linia wskazująca drogę do pierwszego jelenia (jest ona nieco trudniejsza do zauważenia na śniegu).
Wkrótce zbliżysz się do pierwszego jelenia - dobre miejsce do oddania strzału pokazuje dołączony obrazek. Wyceluj z łuku w głowę jelenia. Możesz dodatkowo wcisnąć przycisk zwrócenia jego uwagi, dzięki czemu podniesie na chwilę głowę.
Omiń zwłoki pierwszego jelenia, przekrocz rzekę i ponownie użyj Sokolego wzroku żeby zlokalizować drugiego jelenia. Dobre miejsce do oddania strzału z łuku pokazuje obrazek. Pamiętaj żeby nie zbliżyć się zbytnio do jelenia i żeby wycelować w jego głowę.
Po udanym zabójstwie powróć do zwłok pierwszego jelenia, podnieś je i przywołaj do siebie konia. Umieść jelenia na grzbiecie wierzchowca. Wsiądź na konia i wyrusz za Charlesem z powrotem do obozowiska w górach. Po drodze spotkacie niedźwiedzia. Zgodnie z poleceniem Charlesa pozwól niedźwiedziowi oddalić się i dodatkowo wciśnij przycisk uspokojenia wystraszonego konia.
Po powrocie do obozu zejdź z konia i przynieś martwego jelenia Pearsonowi. Podejdź do zwierzęcia i przytrzymaj przycisk oskórowania go. Zaliczysz w ten sposób misję.
Jak zdobyć złoty medal w misji Co następuje po początku?
1. Zabij każdego jelenia jedną strzałą - Celuj zawsze w głowę i oddaj strzał zanim jeleń ją opuści (lub zmieni swoje położenie).
2. Nie wystrasz żadnego jelenia - Strzały oddawaj z dużej odległości, najlepiej z dwóch miejsc pokazanych na powyższych obrazkach.
3. Zalicz czyste zabójstwo przy drugim jeleniu - Zabij po prostu drugiego jelenia trafieniem w głowę.Kim do diabła jest Leviticus Cornwall? | Solucja Red Dead Redemption 2
Kim do diabła jest Leviticus Cornwall? to tytuł piątej misji głównego wątku fabularnego gry Red Dead Redemption 2. Zadanie to dotyczy napadnięcia na prywatny pociąg Leviticusa Cornwalla z zamiarem wykradzenia przewożonej nim gotówki. Nasz opis przejścia szczegółowo opisuje wszystkie kroki prowadzące do zaatakowania, zatrzymania i okradzenia pociągu.
Jak odblokować misję: Automatycznie po zakończeniu misji Starzy przyjaciele i Co następuje po początku.
Opis przejścia misji: Dotrzyj wraz z całą grupą w pobliże torów kolejowych gdzie ma zostać przeprowadzona zasadzka. Wysłuchaj polecenia Dutcha i dotrzyj do Billa. Podnieś szpulę i przejdź z nią do detonatora, by przygotować go do użycia.
Powróć na wzgórze. Musisz założyć bandanę po to żeby ukryć swoją tożsamość. Otwórz rozwijane menu i wybierz ją z zakładki przedmiotów (Items).
Po tym jak wysadzenie torów zakończy się niepowodzeniem rozpocznij bieg i zeskocz na dach pędzącego pociągu. Lenny źle wyląduje i będzie potrzebował pomocy. Warto podejść do krawędzi i go uratować. Na szczęście nawet jeśli przegapisz tę akcję to Lenny nie zginie i o własnych siłach wdrapie się na dach pociągu.
Wyrusz w stronę lokomotywy. Po zbliżeniu się do pierwszego przeciwnika możesz przejąć inicjatywę lub pozwolić działać Lenny'emu. Gra pozwala na zaatakowanie z zaskoczenia i zabicie nożem dwóch pierwszych wrogów, ale jest to opcjonalne. W trakcie kolejnych walk nie pozostawaj z tyłu, bo jeśli Lenny zostanie zastrzelony to misja zakończy się niepowodzeniem.
Podczas przeprawy wdrap się na dach zamkniętego wagonu. Docelowo musisz dotrzeć do lokomotywy gdzie bohatera zaatakuje z zaskoczenia maszynista. Wciskaj rytmicznie przycisk walki wręcz żeby się oswobodzić, a następnie pokonaj maszynistę w pojedynku na pięści. Wejdź do kabiny lokomotywy i doprowadź do zatrzymania pociągu.
Uwaga - Jeśli to Lenny jako pierwszy dotarł do lokomotywy to on zostanie zaatakowany z zaskoczenia przez maszynistę. Możesz mu wtedy pomóc lub liczyć na to, że sobie sam poradzi.
Musisz pozbyć się wszystkich pozostałych przeciwników. Dotrzyj do skał sąsiadujących z zatrzymanym pociągiem - mogą one być dobrą zasłoną. Namierzaj i eliminuj wrogów rozstawionych wokół pociągu, a także tych przebywających wewnątrz wagonów i na ich dachach.
Po zabezpieczeniu okolicy dotrzyj do opancerzonego wagonu. Rozpocznij od opróżnienia kilku magazynków strzelając z rewolweru w wagon. Odbierz następnie dynamit, przyczep go do ściany wagonu, podpal lont i oddal się na bezpieczną odległość. Zniszczone zostaną boczne drzwi wagonu.
Wejdź do prywatnego wagonu i przejdź na sam jego koniec. Poszukiwane obligacje znajdziesz w pokazanym na obrazku miejscu - otwórz szafkę i następnie metalową skrzynkę. Wewnątrz opancerzonego wagonu są także inne wartościowe skarby, które warto ukraść, m.in. nowa karta kolekcjonerska (odnaleziona karta jest losowa).
Wyjdź z wagonu. Osoby, które przebywały w wagonie możesz zapędzić z powrotem do środka lub rozstrzelać. Jeśli nie pragniesz ich śmierci to wyceluj w strażników żeby ich zastraszyć i nakłonić do powrotu do wagonu. Udaj się z powrotem do lokomotywy żeby wprawić pociąg w ruch. Misja zakończy się.
Jak zdobyć złoty medal w misji Kim do diabła jest Leviticus Cornwall?
1. Ocal Lenny'ego, kiedy zwisa z pociągu - Informacja o tym jest w naszej solucji. Lenny'ego ratuje się tuż po wylądowaniu na dachu pociągu.
2. Wyeliminuj strażników po zatrzymaniu pociągu w czasie poniżej 1 minuty i 30 sekund - W eliminowaniu grup przeciwników może ci pomagać Zabójcza precyzja.
3. Ukończ strzelaninę, nie otrzymując żadnych obrażeń - Staraj się znaleźć kompromis pomiędzy chowaniem się za zasłonami i bardziej agresywnym atakowaniem wrogów. Jeśli zostaniesz trafiony to daj się zabić, a powrócisz do ostatniego punktu kontrolnego i będziesz mógł ponownie spróbować.
4. Oddaj 10 celnych strzałów w głowę - Kilka "łatwych" headshotów możesz uzyskać już podczas przebijania się przez kolejne wagony.
5. Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie - To łatwy cel. Po prostu unikaj wybierania jakichkolwiek przedmiotów leczniczych z inwentarza.W drodze na wschód | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2
W drodze na wschód to tytuł misji kończącej pierwszy rozdział głównego wątku fabularnego gry Red Dead Redemption 2. To bardzo proste zadanie, w ramach którego należy odbyć dłuższą podróż wozem do obozu przy Horseshoe Overlook.
Jak odblokować misję: Automatycznie po zakończeniu misji Kim do diabła jest Leviticus Cornwall?.
Opis przejścia misji: Rozpoczynasz misję sterując wozem. Podążaj drogą zaznaczoną na radarze. Jedno z kół wozu ulegnie wkrótce uszkodzeniu. Zeskocz z wozu i podejdź do koła żeby je podnieść. Przetocz je do uszkodzonego wozu i uderz w nie kilka razy żeby je z powrotem zamontować.
Przed Tobą dłuższa podróż. Zatrzymaj na chwilę wóz po tym jak zauważysz Javiera. Pozwoli mu to wskoczyć na wóz i kontynować wspólnie przeprawę. Misja zakończy się w momencie dotarcia do wzgórza przy Horseshoe Overlook. Od tego momentu będzie się tu znajdował obóz gangu głównego bohatera. Awansujesz do drugiego rozdziału kampanii.
Jak zdobyć złoty medal w misji W drodze na wschód?
1. Zabierz Javiera, wjeżdżając do Horseshoe Overlook - Miejsce odnalezienia go pokazuje powyższy obrazek. To końcowa część misji.
2. Ukończ misję w czasie poniżej 6 minut - Na potrzeby tego wyzwania staraj się przede wszystkim zawsze podróżować wozem z maksymalną możliwą prędkością. Nie strać tez zbyt dużo czasu na wymianie koła i na zatrzymaniu się obok Javiera.Rozdział 2 - Horseshoe Overlook
Cywilizowane społeczeństwo w stylu Valentine | Solucja Red Dead Redemption 2
Cywilizowane społeczeństwo w stylu Valentine to tytuł jednej z misji dostępnych po awansowaniu do drugiego rozdziału głównego wątku fabularnego gry Red Dead Redemption 2. Arthur odwiedza wraz z kilkoma członkami gangu pobliskie miasteczko Valentine. Podczas rozgrywania misji dowiesz się m.in. jak dokonywać zakupów w sklepach. Bohater będzie ponadto musiał pomóc dwóm nękanym przyjaciółkom.
Jak odblokować misję: Rozmowa z Wujkiem w siedzibie gangu w Horseshoe Overlook.
Opis przejścia misji: Rozpocznij podróż wozem w stronę miasteczka Valentine. Pozostawaj na drodze wskazywanej na radarze, dzięki czemu po drodze wpadniecie na woźnicę, któremu uciekły konie. Warto pomóc woźnicy poprzez złapanie jednego ze zbiegłych koni. Podejdź powoli do wystraszonego konia, przytrzymaj przycisk namierzenia go i wciśnij przycisk uspokojenia zwierzęcia. Pozwoli ci to podejść do konia. Możesz już doprowadzić zwierzę do woźnicy. Zdobędziesz dodatnie punkty honoru (reputacji).
Wznów podróż do Valentine. Zaparkuj wóz w pobliżu stajni. Po tym jak rozdzielicie się wyrusz za Wujkiem do sklepu ogólnobranżowego. Na potrzeby zaliczania misji musisz zakupić kawę (Ground Coffee). Możesz podejść do półki z kawą i ją "ręcznie" odszukać (powyższy obrazek) lub podejść do sprzedawcy i otworzyć okno handlu. Możesz też oczywiście przy okazji dokonać innych zakupów, ale jest to już w pełni opcjonalne. Wyjdź ze sklepu.
Po obejrzeniu cut-scenki dotrzyj do miejsca kłótni. Porozmawiaj z mężczyzną żeby go przepędzić. Kolejny krok to odnalezienie Karen. Skieruj się do hotelu. Możesz zapytać się recepcjonisty o numer pokoju z Karen lub od razu skierować się na piętro. Karen jest w pokoju 2B i musisz wyważyć prowadzące do niego drzwi. Po wejściu do środka konieczne okaże się pokonanie w walce na pięści mężczyzny, który pobił Karen. W trakcie pojedynku możesz pomagać sobie blokiem i unikami lub skupiać się jedynie na wyprowadzaniu zwykłych ataków. Wyjdź po wszystkim z hotelu.
Musisz wyruszyć w pościg za mężczyzną, który rozpoznał Arthura. Po tym jak wskoczysz na przypadkowego konia rozpocznij galop, ale uważaj żeby nie zderzyć się po drodze z żadną przeszkodą ani innym jeźdźcem. Pościg jest wyreżyserowany. Zakończy się on w momencie gdy koń zrzuci uciekającą osobę. Podejdź do przepaści. Możesz przepytać i następnie uratować mężczyznę lub pozwolić na to żeby spadł. Jeśli pozostawiłeś go przy życiu to przedstawi się jako Jimmy Brooks i w nagrodę podaruje ci pióro (możesz je później sprzedać).
Dodatkowa uwaga - Jeśli chcesz zdobyć dodatnie punkty honoru to powróć do Valentine na koniu, którego użyłeś do pościgu, z zamiarem zwrócenia go właścicielowi. Właściciel konia powinien stać w tym samym miejscu, w którym ukradłeś wierzchowca, czyli obok hotelu w Valentine (powyższy obrazek).
Jak zdobyć złoty medal w misji Cywilizowane społeczeństwo w stylu Valentine?
1. Pomóż woźnicy w odzyskaniu konia - Zostało to opisane powyżej. Podróżuj narzuconą przez grę drogą do miasta, dzięki czemu nie przegapisz spotkania.
2. Znajdź Karen w czasie poniżej 45 sekund - To łatwe wyzwanie. Nie zagaduj w ogóle do recepcjonisty, tylko od razu dotrzyj do pokoju 2B na piętrze.Amerykanie odpoczywają | Opis przejścia gry Red Dead Redemption 2
Amerykanie odpoczywają to tytuł jednej z misji dostępnych po awansowaniu do drugiego rozdziału głównego wątku fabularnego gry Red Dead Redemption 2. Misja zakłada wizytę w saloonie, która przemienia się w ogromną bójkę. Należy pokonać na pięści kilka osób, w tym silniejszego Tommy'ego.
Jak odblokować misję: Spotkanie się z Javierem Escuellą w saloonie w miasteczku Valentine.
Opis przejścia misji: Po obejrzeniu scenki ze spotkania w saloonie rozpocznie się bójka, która jest jednocześnie samouczkiem z bardziej zaawansowanych ruchów w walce wręcz. Możesz wykonywać uniki (wciśnij przycisk) oraz bloki (przytrzymaj ten sam przycisk). Jeden z przeciwników powinien ponadto złapać od tyłu bohatera. Wciskaj rytmicznie wskazany przycisk żeby się oswobodzić.
Postaraj się szybko ruszyć na ratunek atakowanemu Javierowi gdy tylko otrzymasz informację, że potrzebuje pomocy (powyższy obrazek).
Druga część misji rozegra się na zewnątrz saloonu i do pokonania jest silniejszy Tommy. Nie próbuj wyprowadzać samych zwykłych ataków, bo może on łatwo ich unikać lub wyprowadzić własne (silne) kontrataki. Zamiast tego staraj się polegać na unikach i blokach i dopiero po każdej udanej tego typu akcji wyprowadzaj kilka własnych ciosów, które powinny dosięgnąć Tommy'ego. Jeśli zostaniesz złapany lub powalony na ziemię to szybko wciskaj przycisk oswobodzenia się. Zacznij uderzać pięściami Tommy'ego gdy to on wyląduje na ziemi. Pokonanie Tommy'ego zakończy tę dość krótką misję.
Jak zdobyć złoty medal w misji Amerykanie odpoczywają?
1. Ocal Javiera w czasie poniżej 15 sekund - Moment, w którym trzeba uratować Javiera, pokazuje pierwszy obrazek naszej solucji. Jak najszybciej dotrzyj do niego i zaatakuj siłującą się z nim osobę.
2. Pokonaj Tommy'ego w czasie poniżej 1 minuty i 30 sekund - W trakcie pojedynku z Tommym staraj się pozostawić blisko niego i prowokować go w ten sposób do ataków, które można zablokować. Nie możesz sobie też pozwolić na zbyt wiele nieudanych własnych akcji, które nie zakończą się otrzymaniem obrażeń przez Tommy'ego.Koniec i ucieczka przed urażonym ego | Solucja Red Dead Redemption 2
Koniec i ucieczka przed urażonym ego to jedna z misji drugiego rozdziału gry Red Dead Redemption 2, którą możesz rozpocząć podczas pobytu w siedzibie gangu. Zadanie to dotyczy wyruszenia z Hoseą na polowanie na legendarnego niedźwiedzia. Gra pozwoli ci wytropić to zwierzę i dojdzie do bezpośredniej konfrontacji z ogromnym niedźwiedziem.
Jak odblokować misję: Rozmowa z Hoseą Matthewsem w siedzibie gangu w Horseshoe Overlook.
Opis przejścia misji: Podejdź do konia, przytrzymaj przycisk zdjęcia z niego siodła i przenieś siodło na nowo otrzymanego wierzchowca. Wskocz na nowego konia i rozpocznij podróż do miasteczka Valentine. Dotrzyj do stajni. Możesz sprzedać konia, a także podjąć decyzję o zakupie i nazwaniu nowego wierzchowca (pieniędzy wystarczy ci zapewne jedynie na zakup najtańszego konia za około 15 dolarów). Możesz od tej pory korzystać z zakupionego konia lub powrócić do tego, na którym zamocowałeś na początku misji siodło (jeśli go nie sprzedałeś).
Korzystając z okazji możesz też sprawdzić inne opcje dostępne podczas pobytu w stajni (np. uczesanie konia, zmiana jego wyglądu albo zakupienie nowego siodła), ale jest to opcjonalne.
Wskocz na konia i kontynuuj podróż z Hoseą. Po dotarciu do gór otrzymasz nowy cel związany z upolowaniem królika. Wyjmij łuk z torby konia. Zeskocz z konia i pomóż sobie Orlim wzrokiem do zlokalizowania jakiegoś królika. Zabij go celnym trafieniem, najlepiej z większej odległości żeby nie spłoszyć królika. Podejdź do zabitego królika i powróć ze zdobyczą do towarzysza.
Otwórz rozwijane menu, przejdź do zakładki przedmiotów (Items) i wybierz z niej obozowisko (Crafting Camp). Arthur rozstawi obóz.
Wejdź w interakcję z ogniskiem i wybierz opcję upieczenia króliczego mięsa (Plain Game). Skonsumuj upieczone mięso. Możesz opcjonalnie powtórzyć ten proces lub zakończyć aktywność. Wciśnij przycisk udania się na odpoczynek. Wyjątkowo do wyboru jest tylko jedna pora planowanej pobudki - poranek.
Po tym jak się obudzisz ponownie wejdź w interakcję z ogniskiem, ale tym razem musisz przejść do zakładki przedmiotów używanych w polowaniach. Wybierz jedyną dostępną w tym momencie silną przynętę na drapieżniki - Potent Predator Bait. Po jej przygotowaniu odejdź od ogniska i wskocz na konia.
Dotrzyj z Hoseą na terytorium legendarnego drapieżnika. Załącz tu Orli wzrok. Ślady nadające się do zbadania są oznaczane żółtym kolorem - przykład takiego śladu pokazuje obrazek. Pierwszym śladem są odciski łap niedźwiedzia. Schemat działania jest prosty - po odnalezieniu i zbadaniu śladu możesz zacząć podążać za znaną ci już linią. Doprowadzi ona bohaterów do kolejnego śladu, który należy obejrzeć.
Na przemian badaj ślady i podążaj za liniami prowadzącymi w stronę legowiska legendarnego niedźwiedzia. Po dotarciu do końca szlaku załączy się krótki filmik. Musisz podjąć decyzję o rozdzieleniu się lub podłożeniu przynęty.
1. Jeśli wybrałeś skorzystanie z przynęty to należy ją umieścić w oznaczonym przez grę miejscu - otwórz torbę i wybierz przynętę z inwentarza. Oddal się na chwilę od rozłożonej przynęty, po czym powróć do niej.
2. Jeśli podjąłeś decyzję o rozdzieleniu się to wyrusz w przeciwną stronę od Hosea. Usłyszysz wkrótce jego nawoływania i będziesz musiał wyruszyć na ratunek.
Docelowo w pobliżu bohaterów pojawi się legendarny niedźwiedź. Warto skorzystać z trybu Zabójczej precyzji i oddać jak najwięcej strzałów w stronę niedźwiedzia. Możesz też oddać kilka dodatkowych strzałów w momencie gdy niedźwiedź rozpocznie ucieczkę. Porozmawiaj z Hoseą. Możesz pozostać w pobliżu legowiska lub powrócić do obozu drużyny. Przy okazji otrzymasz mapę z zaznaczonymi legowiskami legendarnych zwierząt.
Uwaga - Pomimo zakończenia misji możesz opcjonalnie zapolować we własnym zakresie na niedźwiedzia. Warto dla pewności zapisać wcześniej stan gry oraz zażyć specyfiki, które zregenerują Zabójczą precyzję. Ponownie śledź niedźwiedzia w oparciu o Orli wzrok. Po tym jak zlokalizujesz niedźwiedzia pomóż sobie spowolnieniem czasu. Dodatkowo do oddania strzałów użyj najlepszej posiadanej broni (np. karabinu lub strzelby). Jeśli pomimo starań zginiesz to załaduj wcześniejszy stan gry lub powróć do legowiska niedźwiedzia w dalszej części rozgrywki (nie pojawi się on od razu po raz drugi w legowisku, musisz trochę odczekać).
Jak zdobyć złoty medal w misji Koniec i ucieczka przed urażonym ego?
1. Wytrop niedźwiedzia w czasie poniżej 1 minuty i 30 sekund - Staraj się nie tracić dużo czasu na dokładnym badaniu śladów czy wysłuchiwaniu komentarzy towarzysza.
2. Strzel do niedźwiedzia co najmniej 6 razy - Użyj Zabójczej precyzji w połączeniu z rewolwerem gdy tylko pojawi się niedźwiedź. Możesz też oddać dodatkowe strzały zanim niedźwiedz na dobre nie oddali się.
3. Ukończ misję w czasie poniżej 12 minut - Jak najszybciej załatw sprawy w stajni, postaraj się szybko upolować królika oraz nie zatrzymuj się podczas podróżowania konno.Wizyta towarzyska | Solucja Red Dead Redemption 2
Wizyta towarzyska to tytuł jednej z misji dostępnych po awansowaniu do drugiego rozdziału głównego wątku fabularnego gry Red Dead Redemption 2. W misji tej bohaterowie docierają dzięki pomocy Kierana do siedziby gangu O'Driscoll. Należy tam pozbyć się przeciwników oraz zająć się zbadaniem chaty w lesie.
Jak odblokować misję: Przesłuchanie więzionego Kierana w siedzibie gangu w Horseshoe Overlook.
Opis przejścia misji: Podejdź do drzewa, do którego przywiązany jest Kieran i zastrasz go żeby wydobyć od niego informacje o siedzibie gangu. Wskocz na konia i wyrusz do miejsca, które wskazał.
Uwaga - W momencie rozpoczęcia tej misji otrzymasz dostęp do noży do rzucania (Throwing Knives), które składowane są w inwentarzu w slocie na przedmioty do rzucania. Możesz korzystać z nich w tej misji, polegać na zwykłym nożu lub całkowicie zignorować ataki z ukrycia.
Po dotarciu w pobliże chaty Six Point zejdź z konia i zacznij skradać się. Musisz podjąć decyzję, czy chcesz przejąć inicjatywę czy wysłać Billa. Najlepiej jest wskazać siebie na ochotnika. Wybierz z inwentarza nóż. Możesz zachodzić przeciwników od tyłu i wciskać przycisk wykonania cichej egzekucji nożem. Powinieneś zdołać pozbyć się w ten sposób co najmniej czterech bandytów (jedno z zabójstw wykonane zostanie w parze z towarzyszem). Uważaj tylko żeby nie zaatakować kogoś będącego w polu widzenia innych wrogów.
Po tym jak rozpoczną się właściwe walki rozstaw się np. za większym drzewem albo za skałami. Do eliminowania wrogów dobrze jest używać karabinu, choć sprawdzi się też rewolwer. Obserwuj wskazania radaru żeby nikt nie zaskoczył bohatera od flanki.
Po zabiciu wszystkich bandytów dotrzyj do chatki i otwórz drzwi żeby obejrzeć nowy filmik. Wejdź do środka z zamiarem przeszukania chaty. Najważniejszy obszar w chatce to okolice komina z powyższego obrazka. Możesz zdjąć ze ściany dwururkę (Double-Barreled Shotgun) i przy okazji zaliczyć krótki samouczek z wyczyszczenia brudnej broni - otwórz menu broni i wciśnij dwukrotnie przyciski czyszczenia. Dodatkowo zbadaj komin żeby odnaleźć skrytkę z gotówką. Bohater pozostawi dla siebie 100 dolarów, resztą podzieli się z gangiem.
Dodatkowa uwaga - Warto oddalić się od chatki od razu po zakończeniu misji. Istnieje ryzyko, że strzelanina mogła zostać przez kogoś odnotowana i mogą o niej dowiedzieć się stróże prawa, którzy pojawią się w tej lokacji i rozpoczną poszukiwania.
Jak zdobyć złoty medal w misji Wizyta towarzyska?
1. Zabij po cichu 4 O'Driscolli - Trzech przeciwników możesz łatwo po cichu zabić (najlepiej nożem). Bardziej problematyczny może być tylko czwarty. Wytypuj do zabójstwa osobę, która nie jest w danym momencie w polu widzenia innych wrogów.
2. Oddaj 12 celnych strzałów w głowę - Musisz się bardzo starać żeby po rozpoczęciu strzelaniny każdego bandytę zabić właśnie w taki sposób. Pomagaj sobie Zabójczym instynktem jeśli chcesz łatwiej uzyskiwać headshoty.
3. Ukończ z celnością przynajmniej na poziomie 80% - Wyzwanie to powinieneś zaliczyć przy okazji zajmowania się opisanym powyżej. Wszystkie pociski powinny trafiać w cel.
4. Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie - Jedynym zagrożeniem dla bohatera jest główna bitwa po początkowych cichych zabójstwach.Lichwiarstwo i inne grzechy | Solucja Red Dead Redemption 2
Lichwiarstwo i inne grzechy to grupa zadań odblokowywanych w drugim rozdziale głównego wątku fabularnego gry Red Dead Redemption 2. Dotyczą one składania wizyt osobom mającym zaciągnięty dług u Leopolda Straussa celem odzyskania należnych pieniędzy.
Uwaga - Po awansowaniu do trzeciego rozdziału kampanii gra odblokowuje kolejne misje lichwiarskie. Są one ją już jednak traktowane w całości jako zadania poboczne. Ich opisy przejścia znajdziesz w rozdziale o pobocznych misjach w naszym poradniku.
Jak odblokować misję: Rozmowa z Leopoldem Straussem w siedzibie gangu w Horseshoe Overlook.
Opis przejścia misji: Od Leopolda otrzymasz dokument z listą dłużników (List of Debtors). Trzy początkowe misje lichwiarskie możesz wykonać w dowolnej kolejności.
- Pan wróbel - pierwszy dłużnik
- Chick Matthews - drugi dłużnik
- Lilly Mallet - trzeci dłużnik
- Thomas Downes - czwarty dłużnik
- Jak zdobyć złoty medal w misji Lichwiarstwo i inne grzechy?
Pan wróbel - pierwszy dłużnik
Pierwszy z dłużników to Pan Wróbel (Mr. Wróbel). Jego chatka jest na wzgórzu za rzeką na zachód od siedziby gangu. Wróbel przebywa wewnątrz budynku. Możesz go jedynie zastraszyć lub pobić. Zacznij przeszukiwać dom Wróbla i zaglądaj do wszystkich interaktywnych pojemników i skrzyń. Możesz jedynie zabrać przedmioty o wartości zbliżonej do wygenerowanego długu lub w pełni splądrować chatę.
Chick Matthews - drugi dłużnik
Kolejny dłużnik to Chick Matthews przebywający na jednej z farm. Po dotarciu na miejsce wypytaj o Matthewsa. Rzuci się on do ucieczki. Wskocz na konia i rozpocznij pościg za Matthewsem. Najlepiej jest zbliżyć się do niego na tyle żeby móc złapać go lassem (obrazek 1). Mężczyzna przekaże Arthurowi mapę skarbów (Chick's Treasure Map). Obejrzyj ją w inwentarzu i dotrzyj w oznaczone miejsce. Skarb ukryty jest u podstawy dużego drzewa i miejsce odnalezienia go pokazuje obrazek 2.
Uwaga - Pościgu za Matthewsem nie możesz pominąć nawet jeśli do niego od razu zagadasz (będzie czyścił konia). Odeśle wtedy bohatera do innej osoby żeby go zmylić.
Lilly Mallet - trzeci dłużnik
Następna osoba z listy to Lilly Millet z rancza Emerald Ranch. Wypytaj się miejscowych o nią. Dotrzyj do miejsca, w którym przebywają Lilly i Cooper. Musisz pokonać Coopera w walce na pięści. To dość silny przeciwnik, tak więc nie zapomnij o możliwości stosowania bloków. Przeszukaj ciało Coopera, by odzyskać dług.
Uwaga - Odebranie pieniędzy Cooperowi może zostać odnotowane przez osoby postronne i potraktowane jako złamanie prawa (kradzież). Doścignij świadków zanim doniosą o popełnionym przestępstwie lub szybko oddal się od rancza zanim pojawią się stróże prawa.
Powróć z odzyskanym długiem do obozu i umieść zdobyte rzeczy w skrzynce na darowizny (na poczet rozwoju obozu). Po raz pierwszy możesz sprawdzić rejestr (Ledger) i zamówić projekty ulepszeń obozu. Jest to opcjonalny krok, aczkolwiek kolejne ulepszenia dobrze jest regularnie zamawiać (w skrzynce na darowizny musi znajdować się wystarczająca ilość gotówki na opłacenie projektu).
Dwa najlepsze projekty to ulepszenie namiotu Dutcha (220 dolarów) i zakupienie mapy do planowania podróży (325 dolarów). Sfinansowanie ich obu odblokowuje opcję szybkiej podróży z obozu gangu do innych lokacji w świecie gry.
Thomas Downes - czwarty dłużnik
Ponownie spotkaj się ze Straussem, od którego otrzymasz namiary na nowego dłużnika - Thomasa Downesa. Wyrusz do jego gospodarstwa. Downesa odnajdziesz pracującego w ogrodzie. Podejdź do mężczyzny i pozwól na to żeby w nieudany sposób zaatakował bohatera. Możesz jedynie zastraszyć Downesa lub dodatkowo go pobić. Nie odzyskasz niestety długu, gdyż dowiesz się, że Downes jest ciężko chory i że w rezultacie żyje z rodziną w nędzy. Zdaj raport Straussowi żeby zakończyć misję.
Jak zdobyć złoty medal w misji Lichwiarstwo i inne grzechy?
1. Ukończ misję w czasie poniżej 2 minut i 10 sekund - Wyzwanie to dotyczy tylko ostatniego dłużnika, tzn. Thomasa Downesa. Licznik upływu czasu startuje w momencie dotarcia do gospodarstwa. Od razu udaj się do ogrodu i postaraj się szybko wybierać kolejne opcje żeby jak najszybciej zakończyć spotkanie z Downesem. Nie ociągaj się też po powrocie do obozu gangu z zamiarem przekazania informacji Straussowi.Poradniki do gier dla ciebie.
Najnowsze poradniki i solucje do gier komputerowych i konsolowych
możesz pobrać na naszej stronie internetowej
https://www.gry-online.pl/poradniki-do-gier.asp
------------------------------------------------------------------------
Serwisy GRYOnline.pl to gry dla każdego i wszystko o grach.
Encyklopedia Gier - Wszystkie gry w jednym miejscu, obszerne opisy, video, wymagania sprzętowe, daty premier.
https://www.gry-online.pl/encyklopedia-gier.asp
TVgry.pl - Internetowa telewizja dla graczy, własne produkcje, oficjalne materiały filmowe o grach.
http://tvgry.pl/
Czytaj o grach - Recenzje, beta testy i zapowiedzi gier.
https://www.gry-online.pl/czytaj-o-grach.asp
Forum Dyskusyjne dla graczy, największe w Polsce internetowe forum tematyczne dla miłośników internetowej rozrywki.
https://www.gry-online.pl/S008.asp
Gameplay.pl - Serwis blogowy, gry, filmy, komputery, konsole, książki, muzyka... serwisy na fajne tematy
http://gameplay.pl/
www.gry-online.pl