Rekiny biznesu w mediach - ebook
Rekiny biznesu w mediach - ebook
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu. Aleksandra ŚLIFIRSKA, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej (www.ikm.com.pl). Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Spis treści
ROZDZIAŁ 01. Humanistyka wizerunku
Język na koniuszkach palców
Pewnego razu
Pierwsze zdanie
Kiedy byłem mały
Pragnienie opowiadania
Tropy kultury
Umberto Eco
Dialog społeczny
Nieogolone nogi
Kim Pan jest Panie Prezesie?
ROZDZIAŁ 02. Homo communicare
SŁUCHANIE OD AUTORKI Słów kilka o Communication Quest
WOLNOŚC RETORYKA FAIR PLAY Z Henryka Bochniarz o inspirującej publiczności lidera
INNOWACJA MONODRAM NA 120 FIGUR Z Piotrem Voelkelem o szczerości i dizajnie wizerunku lidera biznesu
OTWARTOŚC PORTRET Z RYBĄ Z Rafałem Brzoska o komunikacyjnych wyprawach lidera
PIEKNO ARCYDZIEŁO MARKI OSOBISTEJ Z dr Irena Eris o synergii w kremie i komunikacji
SPÓJNOSC HISTORIA STAWANIA SIE KIMŚ Z Jackiem Santorskim o spójności wartości i wizerunku lidera
ZMIANA TRAKTAT O KLIKALNOŚCI Z Rafałem Bauerem o rewolucji w komunikacji
KONSEKWENCJA HEJTUS CONTRA CLASSICUS Z Jarosławem Zagórowskim o potrzebie komunikacji na każdym szczeblu organizacji
INSPIRACJA POETYKA SZCZEROŚCI Z Joanna Przetakiewicz o talencie komunikowania sukcesów
ROZDZIAŁ 03. Projektowanie profilu publicznego
Dizajn wizerunku
Wszystko zależy od detalu
Więcej swiatła w wizerunku
Wzorzec profilu publicznego CQ
Twój punkt widzenia
Podpis i lead
Od posta, tweeta do wywiadu
Rezultaty, czyli odcinanie kuponów
Rekin
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-01-18582-4 |
Rozmiar pliku: | 9,1 MB |