Facebook - konwersja
  • promocja

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
27 czerwca 2014
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - ebook

Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!

Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność Twojej reklamy. Dowiedz się, jak optymalnie wykorzystać Twoje środki na reklamę.

W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolą Ci zoptymalizować Twoje działania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz się badać rynek i konkurencję oraz ustalać cele. Dowiesz się, jak założyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszą kampanię reklamową. Istotne jest, żebyś wiedział, jak wielu użytkowników klika Twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi. Analizy współczynników konwersji pomogą Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytań. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, w jaki sposób wybierać słowa kluczowe, określać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródłem informacji dla wszystkich Czytelników mających ambicję poprowadzić własną, skuteczną kampanię reklamową w Google Adwords.

Dzięki tej książce:

  • założysz konto w Google Adwords
  • przygotujesz pierwszą kampanię reklamową
  • zmierzysz skuteczność reklamy
  • wykorzystasz możliwości remarketingu
  • poznasz tajniki Google Adwords

Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords!

Spis treści

O autorce (9)

O recenzentach (11)

Wprowadzenie (13)

Rozdział 1. Badanie rynku i konkurencji oraz ustalanie celów (17)

  • Wstęp (17)
  • Koncentracja na trafności (18)
  • Identyfikowanie konkurentów przy użyciu wyników wyszukiwania w Google'u (19)
  • Korzystanie z narzędzi innych firm w celu zbadania konkurentów (21)
  • Analizowanie budżetu i ofert w celu określenia nasycenia rynku (23)
  • Ustalanie celów reklamowych (26)
  • Przewidywanie, czy AdWords przyniesie zyski, oraz kalkulowanie potencjalnych dochodów (28)

Rozdział 2. Zakładanie konta (31)

  • Wstęp (31)
  • Tworzenie konta w AdWords (31)
  • Wybranie odpowiedniej dla Twoich potrzeb opcji płatności (33)
  • Udzielanie innym użytkownikom dostępu do Twojego konta (36)
  • Zmienianie poziomu dostępu użytkowników i kasowanie użytkowników (39)
  • Zezwalanie na automatyczne tagowanie z poziomu konta (40)
  • Zmienianie ustawień powiadomień (41)

Rozdział 3. Śledzenie nie tylko kliknięć (45)

  • Wstęp (45)
  • Powiązanie konta w AdWords z Google Analytics (46)
  • Stworzenie celu konwersji w AdWords, pozwalającego śledzić sprzedaż lub potencjalną sprzedaż (49)
  • Importowanie celów z Google Analytics do AdWords (52)
  • Sprawdzenie, czy śledzenie konwersji działa poprawnie (54)
  • Analizowanie, ile czasu zajmuje konwersja klientów (57)
  • Analizowanie kliknięć i wyświetleń wspomagających (60)
  • Analizowanie danych z AdWords w Google Analytics (62)
  • Analizowanie danych związanych z czasem odwiedzin i współczynnikiem odrzuceń (66)

Rozdział 4. Struktura konta (69)

  • Wstęp (69)
  • Planowanie struktury konta (70)
  • Popularne sposoby organizowania kampanii (72)
  • Wybór miejsca wyświetlania reklam (74)
  • Opcje kierowania reklam na urządzenia (77)
  • Wybór lokalizacji docelowych (79)
  • Wykluczanie reklam z wybranej lokalizacji (83)
  • Wybór języków docelowych (84)
  • Tworzenie grup reklam tematycznych (86)
  • Zmiana nazwy kampanii i grup reklam (88)

Rozdział 5. Tworzenie trafnych słów kluczowych (91)

  • Wstęp (91)
  • Skuteczne korzystanie z opcji dopasowania słów kluczowych (92)
  • Znajdowanie trafnych słów kluczowych (95)
  • Analizowanie słów kluczowych konkurentów za pomocą spyfu.com i podobnych narzędzi (100)
  • Generowanie wykluczających słów kluczowych (102)
  • Identyfikowanie duplikatów słów kluczowych (107)
  • Powielanie wyrażeń kluczowych (109)
  • Zmienianie słów kluczowych o dopasowaniu przybliżonym w modyfikator dopasowania przybliżonego (111)
  • Dodawanie nowych słów kluczowych do istniejącej grupy reklam (113)
  • Edytowanie, wstrzymywanie lub usuwanie słów kluczowych (116)

Rozdział 6. Tworzenie reklam przykuwających uwagę (119)

  • Wstęp (119)
  • Badanie reklam konkurentów (120)
  • Ustawianie rotacji reklam w kampanii (122)
  • Tworzenie skutecznych ogłoszeń reklamowych (124)
  • Wybieranie strony docelowej (127)
  • Implementowanie dynamicznego wstawienia słowa kluczowego w reklamach (129)
  • Unikanie popularnych błędów w ogłoszeniach reklamowych (132)
  • Przeprowadzanie testów A/B ogłoszeń reklamowych (134)
  • Edytowanie reklamy tekstowej (137)
  • Wstrzymywanie lub usuwanie reklam (139)

Rozdział 7. Budżety i stawki (141)

  • Wstęp (141)
  • Ustawianie i dostosowywanie budżetów kampanii (142)
  • Ocenianie aktualnego budżetu i potencjalnych skutków jego zmiany (144)
  • Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie grupy reklam (145)
  • Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie słowa kluczowego (147)
  • Uaktywnianie ulepszonego ustalania stawek (149)
  • Uaktywnianie Optymalizatora konwersji (150)
  • Dostosowywanie stawek CPA (153)
  • Tworzenie oddzielnych stawek dla rozmów telefonicznych (155)
  • Przewidywanie skutków zmiany stawek przy użyciu Symulatora stawek (156)
  • Modyfikowanie stawek mobilnych (158)
  • Dostosowywanie stawek dla lokalizacji (160)
  • Dostosowywanie stawek do dnia tygodnia i pory dnia (163)

Rozdział 8. Tworzenie reklam w sieci reklamowej (167)

  • Wstęp (167)
  • Tworzenie kampanii z automatycznymi miejscami docelowymi (168)
  • Tworzenie kampanii w sieci reklamowej z wybranymi miejscami docelowymi (171)
  • Badanie i dodawanie miejsc docelowych w sieci reklamowej (175)
  • Kierowanie reklam na strony w sieci reklamowej na podstawie tematyki (177)
  • Wykluczanie nietrafionych i źle działających miejsc docelowych (179)
  • Unikanie wyświetlania reklam na określonych stronach (182)
  • Wykluczanie kategorii stron i potencjalnie drażliwych tematów (184)
  • Dodawanie reklam graficznych do kampanii w sieci reklamowej (186)
  • Tworzenie bogatych reklam graficznych za pomocą Narzędzia do tworzenia reklam displayowych (189)
  • Analizowanie względnego CTR jako miary skuteczności reklam w sieci reklamowej (192)

Rozdział 9. Docieranie do osób, które odwiedziły Twoją stronę, za pomocą remarketingu (195)

  • Wstęp (195)
  • Generowanie kodu remarketingowego (196)
  • Tworzenie list remarketingowych z odbiorcami w AdWords (200)
  • Tworzenie niestandardowych kombinacji remarketingowych za pomocą reguł (203)
  • Ustawianie kampanii remarketingowej (207)
  • Ustawianie stawek remarketingowych (209)
  • Ustawianie ograniczenia liczby wyświetleń reklam (211)
  • Zwiększanie ruchu w kampanii remarketingowej (213)
  • Docieranie do użytkowników YouTube'a za pomocą remarketingu (214)

Rozdział 10. Raporty i analizy (219)

  • Wstęp (219)
  • Zarządzanie raportami i ich harmonogramem (220)
  • Dostosowywanie widoku danych w kolumnach do swoich potrzeb (223)
  • Analizowanie dni i godzin, w których reklamy najlepiej sobie radzą (226)
  • Analizowanie danych geograficznych (227)
  • Przeglądanie danych dotyczących rozmów telefonicznych (229)
  • Sprawdzanie, gdzie w sieci reklamowej pojawiają się Twoje ogłoszenia (232)
  • Podział raportów z wynikami na segmenty (234)
  • Tworzenie filtrów w raportach (236)
  • Przeglądanie danych w formie wykresów (239)
  • Ocenianie rozszerzeń linków do podstron (240)
  • Korzystanie ze wskaźników śledzenia udziału w wyświetleniach w celu zwiększenia liczby konwersji (242)

Rozdział 11. Optymalizacja wyników (247)

  • Wstęp (247)
  • Ulepszanie trafności i Wyniku Jakości (248)
  • Ulepszanie pozycji reklamy (252)
  • Zmienianie typu dopasowania słów kluczowych (254)
  • Ustawianie harmonogramu reklam pod kątem kluczowych dni i godzin (256)
  • Rozszerzanie listy słów kluczowych (258)
  • Analizowanie skuteczności ogłoszeń reklamowych i wybieranie najefektywniejszych (261)
  • Dostosowywanie budżetów w celu zmaksymalizowania ruchu i konwersji (263)
  • Wskazówki pomocne w zwiększaniu ruchu (265)
  • Analizowanie raportów wyszukiwanych haseł w celu zoptymalizowania słów kluczowych (268)
  • Optymalizowanie stawek w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (271)
  • Optymalizowanie słów kluczowych w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (273)
  • Wykluczanie adresów IP z grona odbiorców Twoich reklam (275)
  • Optymalizowanie stron docelowych (277)

Rozdział 12. Zaawansowane strategie i funkcje (279)

  • Wstęp (279)
  • Tworzenie linków do podstron (280)
  • Ustawianie rozszerzenia rozmów telefonicznych (283)
  • Implementowanie rozszerzeń społecznościowych (286)
  • Ustawianie rozszerzeń lokalizacji (288)
  • Promowanie pobierania aplikacji (290)
  • Ustawianie dynamicznych reklam w wyszukiwarce (292)
  • Tworzenie reklam produktu (296)
  • Korzystanie z eksperymentów do testowania zmian w kampanii (301)
  • Korzystanie z zaawansowanego dopasowania wykluczającego słów kluczowych (305)
  • Akcje automatyczne oparte na regułach i celach (308)
  • Popularne błędy popełniane w AdWords (311)

Rozdział 13. Zarządzanie AdWords (315)

  • Wstęp (315)
  • Rozwiązywanie problemów z niewyświetlaniem reklam (316)
  • Sprawdzanie stanu zatwierdzenia reklamy (317)
  • Tworzenie alertów niestandardowych w celu monitorowania efektywności działań (319)
  • Przeglądanie ostatnio wprowadzonych zmian i poprawek (321)
  • Wyświetlanie i ukrywanie wstrzymanych lub usuniętych elementów (324)
  • Pierwsze kroki z Edytorem AdWords (326)
  • Dokonywanie zmian w ustawieniach kampanii za pośrednictwem Edytora AdWords (328)
  • Przeglądanie statystyk konta za pomocą Edytora AdWords (330)
  • Kopiowanie kampanii lub grup reklam za pomocą Edytora AdWords (332)
  • Zbiorcze dodawanie słów kluczowych za pomocą Edytora AdWords (334)
  • Zbiorcze aktualizowanie reklam za pomocą Edytora AdWords (338)

Skorowidz (343)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8771-8
Rozmiar pliku: 17 MB

BESTSELLERY

Kategorie: