Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Resident Evil 6 - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2012
8,90
890 pkt
punktów Virtualo

Resident Evil 6 - poradnik do gry - ebook

W poradniku do gry Resident Evil 6 znajdziesz opis przejścia wszystkich czterech kampanii każdą z dostępnych postaci, wiele porad dotyczących bardziej wymagających starć oraz komplet ukrytych emblematów. Dzięki niemu - żadna zagadka nie będzie problemem.

Resident Evil 6 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Prolog
  • 1 - Uczelnia (Kampania Leona)
  • Rozdział I (Emblematy - Leon)
  • 5 - Finałowe starcie (Kampania Chrisa)
  • 5 - Finałowe starcie z Simmonsem (Kampania Leona)
  • 2 - Katedra (Kampania Leona)
  • Rozdział II (Emblematy - Leon)
  • Rozdział III (Emblematy - Leon)
  • 2 - Cmentarne łamigłówki (Kampania Ady Wong)
  • 5 - Finałowe starcie (Kampania Ady Wong)

Informacja o grze

Resident Evil 6 to szósta odsłona popularnego cyklu przygodowych gier akcji w konwencji survival horroru. 10 lat po wydarzeniach w Raccoon City, prezydent USA decyduje się ujawnić prawdę na ich temat i ostrzec przed atakami bioterrorystycznymi. On sam również staje się ofiarą jednego z nich. W obliczu nowego zagrożenia Leon Kennedy i Chris Redfield, czyli bohaterowie poprzednich odsłon serii rozwijanej przez firmę Capcom, decydują się połączyć siły.

Gra Resident Evil 6, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Spis treści

-Resident Evil 6 - poradnik do gry
-Prolog
-Kampania Leona
-1 - Uczelnia
-1 - Tunele metra
-1 - Ulice miasta
-2 - Cmentarz
-2 - Katedra
-2 - Tajne laboratorium
-3 - Katakumby
-3 - Wnętrze ziemi
-3 - Podziemne jezioro
-4 - Samolot
-4 - Ustanek
-4 - Opuszczony targ
-4 - Laboratorium
-4 - Spotkanie z Simmonsem
-5 - Miasto
-5 - Finałowe starcie z Simmonsem
-Kampania Chrisa
-1 - Miejskie zaułki
-1 - Strzelanina na dachu
-1 - Ratowanie zakładników
-2 - Szturm przez miasto
-2 - Przeprawa przez most
-2 - Działka przeciwlotnicze
-2 - Walka z B.O.W.
-2 - Opuszczona posiadłość
-3 - Miejskie ulice
-3 - Pościg za wężem
-3 - Nabrzeże
-3 - Tajne laboratorium
-4 - Ładownia
-4 - Okrętowe korytarze
-4 - Potrójny zamek
-4 - Lot myśliwcem
-5 - Magazyn
-5 - Dziura w ziemi
-5 - Finałowe starcie
-Kampania Jake'a
-1 - Ucieczka przez ruiny
-1 - Górska ścieżka
-1 - Spotkanie z Ustankiem
-1 - Wieżyczki przeciwlotnicze
-1 - Starcie z B.O.W.
-1 - Na pokładzie samolotu
-2 - Fragmenty danych
-2 - Ucieczka z drewnianej chaty
-2 - Mroźna jaskinia
-2 - Ponowne spotkanie z Ustankiem
-3 - Laboratorium
-3 - Chińska posiadłość
-3 - Posąg Buddy
-3 - Pojedynek z czołgiem
-4 - Ucieczka na motocyklu
-4 - Walka z helikopterem
-4 - Ciemne zaułki
-4 - Starcie z Ustankiem
-4 - Miejski spływ
-5 - Ucieczka z więzienia
-5 - Ładowanie baterii
-5 - Finałowe starcie z Ustankiem
-Kampania Ady Wong
-1 - Skradanie po okręcie
-1 - Apartament; Wieżyczki
-1 - Okrętowe korytarze
-1 - Ucieczka przed falą
-1 - Zatopiony okręt
-2 - Pierwszy fragment klucza
-2 - Drugi fragment klucza
-2 - Cmentarne łamigłówki
-2 - Ostatni fragment klucza
-2 - Walka z Deborah
-2 - Tajne laboratorium
-3 - Miejskie ulice
-3 - Mutant z piłą
-3 - Nabrzeże
-4 - Potrójny zamek; Trzy fragmenty kodu
-4 - Reflektory
-4 - Ucieczka przed mutantem
-4 - Walka z Carlą
-5 - Lot śmigłowcem
-5 - Finałowe starcie
-Emblematy - Leon
-Rozdział I
-Rozdział II
-Rozdział III
-Rozdział IV
-Rozdział V
-Emblematy - Chris
-Rozdział I
-Rozdział II
-Rozdział III
-Rozdział IV
-Rozdział V
-Emblematy - Jake
-Rozdział I
-Rozdział II
-Rozdział III
-Rozdział IV
-Rozdział V
-Emblematy - Ada Wong
-Rozdział I
-Rozdział II
-Rozdział III
-Rozdział IV
-Rozdział V

Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8055-460-3
Rozmiar pliku: 36 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij