Facebook - konwersja
  • nowość
  • promocja

Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
25 czerwca 2024
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę - ebook

Budowanie marki. Krok po kroku

 

W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!

Z tego poradnika, napisanego przez praktyka dla praktyków, dowiesz się, jak stworzyć markę, której klienci się nie oprą. Autor prowadzi krok po kroku przez proces jej budowania: od zaprojektowania, przez wykonanie, po plasowanie na rynku i pielęgnowanie wzrostu. Ujawnia techniki warsztatowe stosowane przez najlepszych. Wyjaśnia też, jak liderzy marek patrzą na biznes. Ich optyka bowiem różni się od sposobu myślenia większości przedsiębiorców. Książka została napisana w przystępnym, lekkim stylu i zilustrowana dziesiątkami przykładów wprost z rynku.

Spis treści

Wstęp. Rób markę, a nie etykietę

Rozdział 1. Szczególna optyka markowych liderów

  • Markowy kapitalizm
  • Marka albo śmierć
  • Czy faktycznie musisz mieć markę?
  • Marka, czyli co?
  • Markowa codzienność
  • Markowa iluzja kontra obiektywna rzeczywistość
  • Czym jest postrzegana wartość produktu?
  • Wartość z bliska
  • Zarabianie na postrzeganej wartości
  • Gdzie w produkcie umiejscowiona jest wartość?
  • Lekceważenie Mix - zabawa zapałkami
  • Jak zamienić wyrób w markę?
  • Różnica między etykietą a marką
  • Markowy biznes
  • Wątpienie w markę
  • Zanim zaczniesz robić markę - zmień optykę
  • Na czym polega robienie marki?
  • Jeśli posiadasz markę - oceń jej siłę

Rozdział 2. Zaprojektuj markę (platforma)

  • Pozycjonowanie, czyli czynność definiowania marki
  • Wybory pozycjonujące i Platforma Marki
  • Poznaj strukturę swojego rynku
  • Segment działania marki (macierzysty)
  • O kogo marka będzie zabiegać? (Określ Klienta Celowego)
  • Skupienie się na grupie celowej - marka wyrazista
  • Poznać klientów celowych - ale jak?
  • Z kim marka rywalizuje? (Wskaż głównych konkurentów)
  • Pierwsza część Platformy Marki, czyli "pole konkurencyjnej gry"
  • Czym marka konkuruje?
  • Umiejętność formułowania korzyści
  • Życiowa użyteczność produktu
  • Obietnica odniesienia korzyści a faktyczna korzyść
  • Wachlarz korzyści oferowanych przez markę
  • Wybór korzyści za pomocą mapy pozycjonowania
  • Charakter marki (osobowość marki)
  • Określ charakter i wizerunek osobowy swojej marki
  • Wartości życiowe marki
  • Wyróżniający atrybut marki (wyróżnik)
  • Sprawdź wyrazistość marki na mapie pozycjonowania
  • Druga część Platformy Marki - oferta marki
  • Platforma Marki - cały dokument
  • Czy Platforma Marki jest konieczna?
  • Czy na pewno rozumiesz platformę swojej marki?

Rozdział 3. Wykonaj markę (Mix)

  • Od Platformy Marki do jej Mix
  • Rynkowa siła marketingu Mix
  • Sposób wykonania marki
  • Składowe elementy Mix i ich rola
  • Formuła produktu
  • Optymalizowanie kosztowe produktu
  • Design produktu
  • Projektuj
  • Jak nazwać markę?
  • Cena Twojej marki
  • Dystrybucja, czyli sposób dostawy
  • Modyfikowanie modelu dystrybucji
  • Twój własny format dystrybucji
  • Polityka handlowa
  • Niebezpieczna moda: up selling i cross selling w usługach i detalu
  • Komunikacja marki
  • Edukowanie klientów
  • Reklama, która działa
  • Kilka słów o promocjach konsumenckich
  • "Storytelling" - kilka wskazówek
  • Digital na swoim miejscu

Rozdział 4. Uplasuj markę na rynku (strategia - plan - działanie)

  • Życie marki
  • Sposób życia marki, czyli jej strategia
  • Średnioterminowa perspektywa strategii
  • Napisz strategię
  • Opracowując strategię, nie zaniedbuj benchmarkingu
  • Od strategii średnioterminowej do planu rocznego
  • Roczny harmonogram działań
  • Wypełniamy formularz planu rocznego
  • Historia marki w planie rocznym
  • Najprostszy dokument planu marki
  • Koniec roku, koniec planu - i co dalej?
  • Punkt wyjścia do planu następnego roku
  • Działania marketingowe osadzone w realiach rynku
  • Technika działań marketingowych - "MOT" i aktywacja
  • Wykorzystanie "MOT" w planowaniu - mapa MOT
  • Technika działań marketingowych - "touchpoints" i komunikacja
  • Wykorzystanie "touchpoints" w planowaniu mediów
  • Codzienność klienta w formie ścieżki tygodnia

Rozdział 5. Pielęgnuj markę

  • A więc w jakim biznesie działasz?
  • Pierwszy krok w chmurach, czyli od marketingu producenckiego do konsumenckiego
  • Sedno pielęgnacji - sedno Brand Marketingu
  • W markowym biznesie uczciwość się opłaca
  • Reputacja, czyli realny positioning
  • Finanse marki
  • Ile lat powinna istnieć Twoja marka?
  • Droga marki
  • Następny krok
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1843-6
Rozmiar pliku: 5,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: