- W empik go
RollerCoaster Tycoon 3 - poradnik do gry - ebook
RollerCoaster Tycoon 3 - poradnik do gry - ebook
W poradniku do trzeciej części gry RollerCoaster Tycoon znajdziecie przede wszystkim cenne informacje i wskazówki, wyjaśniające zasady rządzące rozgrywką, dowiecie się jak sprawnie zarządzać wesołym miasteczkiem oraz ukończyć kampanię singleplayer.
RollerCoaster Tycoon 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Preferencje gości, ocena parku (Podstawowy)
- Sprawy podstawowe (Kampania)
- Konieczność zadowolenia odwiedzającego park VIP-a (Kampania)
- Rozkład obiektów na mapie, personel (Podstawowy)
- Kamera, sterowanie upływem czasu (Podstawowy)
- Stawianie konstrukcji, wybieranie wejść i wyjść (Podstawowy)
- Pozostałe obiekty (Obiekty)
- Jak nie zbankrutować? (Finanse)
- Określona wartość parku rozrywki (Kampania)
- Elementy dodatkowe (Finanse)
Informacja o grze
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie.
Gra RollerCoaster Tycoon 3, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Spis treści
-Wprowadzenie
-Podstawowy
-Kamera, sterowanie upływem czasu
-Stawianie konstrukcji, wybieranie wejść i wyjść
-Rozkład obiektów na mapie, personel
-Preferencje gości, ocena parku
-Finanse
-Podstawy
-Jak nie zbankrutować?
-Elementy dodatkowe
-Obiekty
-Atrakcje RollerCoaster’y (1)
-Atrakcje RollerCoaster’y (2)
-Atrakcje RollerCoaster’y (3)
-Atrakcje RollerCoaster’y (4)
-Atrakcje RollerCoaster’y (5)
-Atrakcje RollerCoaster’y (6)
-Atrakcje Thrill Rides
-Atrakcje Junior Rides
-Atrakcje Gentle Rides
-Pozostałe atrakcje
-Sklepy
-Pozostałe obiekty
-Kampania
-Sprawy podstawowe
-Określona wartość parku rozrywki
-Określone przychody z atrakcji lub sklepów
-Określona ilość gości, określona ocena parku rozrywki
-Konieczność zadowolenia odwiedzającego park VIP-a
-Konieczność spłacenia zaciągniętego długu
-Cele związane z RollerCoasterami
Kategoria: | Strategiczne |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8050-655-8 |
Rozmiar pliku: | 2,1 MB |