Facebook - konwersja

RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
11 września 2014
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
49,00

RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone - ebook

W życiu jak na wojnie — wygrywa skuteczniejszy

Clausewitz powiedział, że wojna jest kontynuacją polityki, tyle że prowadzoną innymi środkami. To prawda. Tam, gdzie kończą się możliwości dyplomacji, wkracza wojsko. Zmieniają się środki, lecz cel pozostaje — zwycięstwo! Co to ma wspólnego z biznesem? Bardzo wiele! W interesach jak w polityce — współpracujemy, tworzymy sojusze, osiągamy kompromisy. Kiedy zaś to nie wystarcza, zbroimy się w nowe metody zarządzania, kreujemy strategie zwalczania konkurencji i ruszamy do boju. Szkolimy kadry, doskonalimy narzędzia, zdobywamy nowe obszary sprzedaży…

Oficer w wojsku tym różni się od menedżera w firmie, że od jego decyzji zależy często nie tylko coś tak banalnego, jak zysk czy strata przedsiębiorstwa. Jednym złym ruchem może przekreślić szanse na zwycięstwo, podpisać wyrok na własnych żołnierzy, zmienić układ sił na froncie. Z drugiej jednak strony dobra decyzja potrafi błyskawicznie odwrócić losy wojny. Historia wojskowości uczy nas, że od wielkiej wiktorii lub sromotnej klęski generałów dzieli często jeden ruch. Dlatego też warto uczyć się zarządzania od żołnierzy — wojsko to najlepsza, najszybsza i najlepiej sprawdzona w boju szkoła strategii na świecie!

Drugie wydanie książki uzupełnione zostało o niezwykle istotne zagadnienie — kwestię odpowiedzialności. Na wojnie i w zarządzaniu.


Patroni medialni:

Spis treści

WSTĘP. DLACZEGO WOJSKO? (7)

LIDER. BE, KNOW, DO (11)

  • BE (13)
    • AUTENTYCZNA OSOBOWOŚĆ (14)
    • KONTROLA EMOCJI I TWARDOŚĆ (15)
    • KREATYWNOŚĆ (17)
    • PRECYZYJNOŚĆ (19)
    • ZACHOWANIE HIERARCHII (20)
    • TOLERANCJA (22)
    • AUTODYSCYPLINA (24)
    • WYKSZTAŁCENIE NASTĘPCY/ZASTĘPCY (26)
  • KNOW (27)
    • PLANOWANIE (27)
    • STRATEGIA (32)
    • ROZUMIENIE MISJI/ŚWIADOMOŚĆ ZAGROŻEŃ (35)
    • WIEDZIEĆ, KTO WIE (37)
    • WIEDZIEĆ, Z KIM SIĘ PRACUJE (39)
  • DO (40)
  • DO BOJU! (43)

ZESPÓŁ (45)

  • PRACUJ Z TYMI, KTÓRYCH MASZ (48)
  • NAUCZ SIĘ NAGRADZAĆ I KARAĆ. UMIEJ AWANSOWAĆ I ZWALNIAĆ (51)
  • DYSCYPLINUJ (56)
  • UCZ LUDZI (57)
  • UCZ SIĘ OD LUDZI (58)
  • ZBUDUJ WYDAJNĄ STRUKTURĘ (59)
  • ZAPLANUJ ROZWÓJ SWOJEGO ZESPOŁU (61)
  • USTAL KRYTERIA SUKCESU (62)
  • WSKAŻ ZESPOŁOWI WARTOŚCI (63)
  • ZADBAJ O SUKCES OSOBISTY LUDZI (65)
  • DO BOJU! (66)

KRYZYS (67)

  • ZADANIE DLA LUDZI: SŁUCHAJ POLECEŃ. JEŚLI NAPRAWDĘ NIE MUSISZ, NIE KWESTIONUJ DECYZJI PRZEŁOŻONYCH, AKURAT GDY MAMY KRYZYS. (70)
  • ZADANIE DLA ZESPOŁU: ZACHOWAJ JEDNOŚĆ. WALCZ Z ZEWNĘTRZNYM WROGIEM, A NIE WE WŁASNYM GRONIE. SPORY Z KOLEGAMI ODŁÓŻ NA LEPSZE CZASY. (71)
  • ZADANIE DLA ZESPOŁU: TO WŁAŚCIWY MOMENT NA KREATYWNOŚĆ. WSZAK TONĄCY BRZYTWY SIĘ CHWYTA. (73)
  • ZADANIE DLA ZESPOŁU: NIE TRAĆCIE DUCHA WALKI. (74)
  • ZADANIE DLA ZESPOŁU: WYELIMINUJCIE SŁABE OGNIWA. (81)
  • ZADANIE DLA SZEFA: STAŃ NA CZELE SWOICH LUDZI I BĄDŹ ODWAŻNY W PODEJMOWANIU DECYZJI. (82)
  • ZADANIE DLA SZEFA: NIE PRZESZKADZAJ SWOIM EKSPERTOM. (83)
  • ZADANIE DLA SZEFA: UCHROŃ ZESPÓŁ OD SWOICH PROBLEMÓW. (84)
  • DO BOJU! (86)

ZMIANA (87)

  • KIEDY SUKCES ZWIASTUJE PORAŻKĘ (90)
  • KIEDY ELITA SIĘ STARZEJE (91)
  • KIEDY ZMIANA JEST CZĘŚCIĄ SUKCESU (99)
  • KIEDY WARTO SIĘ UCZYĆ OD TERRORYSTÓW (102)
  • KIEDY RUTYNA ZABIJA (103)
  • DO BOJU! (105)

DETERMINACJA I RYZYKO (107)

  • DETERMINACJA W OBLICZU SILNIEJSZEGO WROGA (110)
  • DETERMINACJA W CZASIE PRAWDZIWEJ WSPÓŁCZESNEJ WOJNY: OPERACJA GROM-U W IRAKU. MISJA PLATFORMA (112)
  • GRANICE DETERMINACJI (118)
  • ANALIZA RYZYKA (121)
  • GOŁĄB CZY WRÓBEL? (123)
  • GDY BRAKUJE DETERMINACJI (125)
  • DO BOJU! (127)

KONFLIKT i WSPÓŁDZIAŁANIE (129)

  • OPERACJE POŁĄCZONE (132)
  • TASK FORCES (134)
  • WIEŻA BABEL (139)
  • ŹRÓDŁA KONFLIKTÓW (142)
  • ROZWIĄZYWANIE SPORÓW (146)
  • DO BOJU! (149)

NEGOCJACJE (151)

  • PRZYGOTOWANIE STOŁU (154)
  • NEGOCJACJE Z PRZECIWNIKIEM (156)
  • NEGOCJACJE Z PRZEŁOŻONYMI (161)
  • NEGOCJACJE Z PODWŁADNYMI (163)
  • NEGOCJACJE Z KOOPERANTAMI (165)
  • CZY I JAKIE ZASADY OBOWIĄZUJĄ (169)
  • KRYTERIA WYGRANEJ. PODWÓJNE ZWYCIĘSTWO? (171)
  • CO PO NEGOCJACJACH? (172)
  • DO BOJU! (174)

ZWYCIĘSTWO (175)

  • KRYTERIA ZWYCIĘSTWA (178)
  • PYRRUSOWE ZWYCIĘSTWO (181)
  • SKAZANI NA SUKCES (182)
  • ZWYCIĘZCA Z PRZYPADKU? (185)
  • DAWID I GOLIAT (188)
  • WYGRAĆ ZE STRESEM (191)
  • POKONAĆ EMOCJE (194)
  • MORALNE ZWYCIĘSTWO (196)
  • KOMPANIA BOHATERÓW (197)
  • DO BOJU! (199)

ODPOWIEDZIALNOŚĆ (201)

  • ACCOUNTABILITY VERSUS RESPONSIBILITY: PODZIAŁ ODPOWIEDZIALNOŚCI (204)
  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA LUDZI (208)
  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYNIK (210)
  • CENA ODPOWIEDZIALNOŚCI (212)
  • NAUKA ODPOWIEDZIALNOŚCI (216)
  • AUTENTYCZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ (222)
  • ZWOLNIENIE Z ODPOWIEDZIALNOŚCI (226)
  • DO BOJU! (227)

RANGER SCHOOL. SZKOŁA LEADERSHIPU W BŁOCIE (229)

  • PEŁZAJ, MASZERUJ, BIEGNIJ: 62 DNI W PIEKLE (235)
    • PEŁZANIE (237)
    • MARSZ (239)
    • BIEG (240)
    • SZKOŁA MOTYWACJI (242)
  • DO BOJU! (246)

POSTSCRIPTUM (249)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-0318-8
Rozmiar pliku: 9,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: