Facebook - konwersja

Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
6 lutego 2024
57,00
5700 pkt
punktów Virtualo

Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu - ebook

W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.

 

Także w świecie reklamy.

Nie wierzysz?

Przeczytaj!

Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm?

Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.

Najwyższy czas to zmienić!

Spis treści

Od autorki

Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety

Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn

Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki

Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet

Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej

Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju

Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie

Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu

Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu

Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki

Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej

Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+

Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn

Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości

Lista lektur na dobry początek

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1308-0
Rozmiar pliku: 4,5 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij