Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej - ebook
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej - ebook
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ... odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ... po prostu jest uniwersalny.
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ... w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Czego chce klient
- Czego chce klient?
- Znajdź właściwą potrzebę
- Jak przekonać klienta, że potrzebuje Twojego produktu
Rozdział 2. Uwaga! Produkt
- Sygnał 1. Osobiste
- Sygnał 2. Tego nie wiesz
- Sygnał 3. Anomalia
- Sygnał 4. Stare i nowe
- Sygnał 5. Zagrożenia
- Sygnał 6. Historie
- Sygnał 7. To, co widoczne
- Sygnał 8. Seks
Rozdział 3. Decyzja
- Skrót 1. Niechęć do straty
- Skrót 2. Torowanie
- Skrót 3. Efekt czystej ekspozycji
- Skrót 4. Społeczny dowód słuszności
- Skrót 5. Efekt aureoli
- Skrót 6. Substytucja
- Skrót 7. Łatwość poznawcza
- Skrót 8. Ból zapłaty
- Skrót 9. Efekt posiadania
- Skrót 10. Kotwiczenie
Rozdział 4. Zakup
- Obiekcja 1. Cena
- Obiekcja 2. Jakość
- Obiekcja 3. Mam inny
Rozdział 5. Po zakupie
- Przeskakiwanie oczekiwań
- Zmniejszanie tarcia
- Produkt
- Powtarzalność
Zakończenie
Bibliografia
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8322-162-5 |
Rozmiar pliku: | 1,2 MB |