Facebook - konwersja

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
4 października 2022
E-book: MOBI, PDF EPUB
59,00 zł
Audiobook
59,00 zł
59,00
5900 pkt
punktów Virtualo

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej - ebook

Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej

Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ... odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ... po prostu jest uniwersalny.

Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ... w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Czego chce klient

  • Czego chce klient?
  • Znajdź właściwą potrzebę
  • Jak przekonać klienta, że potrzebuje Twojego produktu

Rozdział 2. Uwaga! Produkt

  • Sygnał 1. Osobiste
  • Sygnał 2. Tego nie wiesz
  • Sygnał 3. Anomalia
  • Sygnał 4. Stare i nowe
  • Sygnał 5. Zagrożenia
  • Sygnał 6. Historie
  • Sygnał 7. To, co widoczne
  • Sygnał 8. Seks

Rozdział 3. Decyzja

  • Skrót 1. Niechęć do straty
  • Skrót 2. Torowanie
  • Skrót 3. Efekt czystej ekspozycji
  • Skrót 4. Społeczny dowód słuszności
  • Skrót 5. Efekt aureoli
  • Skrót 6. Substytucja
  • Skrót 7. Łatwość poznawcza
  • Skrót 8. Ból zapłaty
  • Skrót 9. Efekt posiadania
  • Skrót 10. Kotwiczenie

Rozdział 4. Zakup

  • Obiekcja 1. Cena
  • Obiekcja 2. Jakość
  • Obiekcja 3. Mam inny

Rozdział 5. Po zakupie

  • Przeskakiwanie oczekiwań
  • Zmniejszanie tarcia
  • Produkt
  • Powtarzalność

Zakończenie

Bibliografia

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-162-5
Rozmiar pliku: 3,3 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij