Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Schizm II: Kameleon - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2004
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Schizm II: Kameleon - poradnik do gry - ebook

Ilustrowany opis przejścia przygodowej gry logicznej „Schizm II: Kameleon”, wyjaśniający w jaki sposób poradzić sobie z mnóstwem najróżniejszych szarad, zestawianiem układanek czy wyprowadzaniem wzorów, które napotkamy w niezwykłej krainie Sarpedonu.

Schizm II: Kameleon - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 02. STACJA KOSMICZNA cz.2
  • 42. WIELKA WIEŻA cz.1
  • 01. STACJA KOSMICZNA cz.1
  • 11. TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
  • 10. TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
  • 09. PLAŻA TOWARZYSZY
  • 08. STREFA NEUTRALNA cz.2
  • 07. STREFA NEUTRALNA cz.1
  • 06. PLAŻA TOWARZYSZY
  • 05. HANGAR PROMÓW cz.2

Informacja o grze

Schizm II: Kameleon to druga część wydanej w 2001 roku gry przygodowej Schizm: Prawdziwe Wyzwanie. Gracz wciela się w młodego mężczyznę imieniem Sen, który budzi się po dwustu latach snu w komorze kriogenicznej, będącego karą za spustoszenie planety Sarpedon. Jego zadaniem jest dowiedzieć się, co tak naprawdę się zdarzyło i kto był tego przyczyną. Za warstwę fabularną gry wyprodukowanej przez studio Detallion odpowiada Terry Dowling, australijski pisarz science-fiction .

Gra Mysterious Journey II: Chameleon, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-Wstęp
-01. STACJA KOSMICZNA cz.1
-02. STACJA KOSMICZNA cz.2
-03. STACJA KOSMICZNA cz.3
-04. HANGAR PROMÓW cz.1
-05. HANGAR PROMÓW cz.2
-06. PLAŻA TOWARZYSZY
-07. STREFA NEUTRALNA cz.1
-08. STREFA NEUTRALNA cz.2
-09. PLAŻA TOWARZYSZY
-10. TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
-11. TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
-12. PLAŻA TOWARZYSZY
-13. STREFA NEUTRALNA
-14. LAS HALCYON
-15. TOUCHSTONE
-16. PORT TRANSAI cz.1
-17. PORT TRANSAI cz.2
-18. LYRA cz.1
-19. LYRA cz.2
-20. LYRA cz.3
-21. PORT TRANSAI
-22. TOUCHSTONE
-23. LASY HALCYON
-24. STREFA NEUTRALNA
-25. BRADA COE cz.1
-26. BRADA COE cz.2
-27. BRADA COE cz.3
-28. BRAMA MORSKA ANSALA
-29. GALLEAS DÓŁ
-30. BRADA COE
-31. CELA
-32. BRADA COE
-33. GALERIA BOHATERÓW
-34. PLATFORMA WYROCZNI
-35. BRADA COE
-36. MOST WINDMILL
-37. OGRÓD WODNY
-38. PORT TRANSAI
-39. TOUCHSTONE cz.1
-40. TOUCHSTONE cz.2
-41. LASY HALCYON
-42. WIELKA WIEŻA cz.1
-43. WIELKA WIEŻA cz.2
-44. LYRA cz.1
-45. LYRA cz.2
-46. PORT TRANSAI
-47. GALLEAS GÓRA cz.1
-48. GALLEAS GÓRA cz.2
-49. STACJA KOSMICZNA cz.1
-50. STACJA KOSMICZNA cz.2
-51. STACJA KOSMICZNA cz.3
-52. STACJA KOSMICZNA cz.4
-53. ZAKOŃCZENIE

Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8050-489-9
Rozmiar pliku: 6,3 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij