Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem - ebook
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem - ebook
Wstęp do programowania dla najmłodszych! Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci! |
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę! |
Dzięki tej książce:
- poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów
- dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe
- nauczysz się tworzyć algorytmy
- stworzysz niejedną grę
Najlepszy wstęp do świata programowania!
„Czytając niniejszą książkę, pozwól ponieść się wyobraźni. Co stworzysz za pomocą Scratcha?”
— z przedmowy profesora Mitchela Resnicka, twórcy Scratcha
Książka otrzymała nagrodę dla najlepszej książki popularyzującej naukę wśród młodzieży na XXI Wrocławskich Targach Książki Naukowej.
Zajrzyj do środka książki - kliknij w obrazek, by go powiększyć:
Kategoria: | Programowanie |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-3539-4 |
Rozmiar pliku: | 38 MB |