- W empik go
Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry - ebook
Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Secret Files 3: The Archimedes Code to dokładna solucja, dzięki której bezproblemowo ukończysz wszystkie wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii. Opis przejścia wzbogacony został licznymi wskazówkami oraz ilustracjami.
Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Dostań się do Biblioteki Aleksandryjskiej (Prolog - Aleksandria, Egipt)
- Odkryj sens tajemniczych słów Maxa (Rozdział 1 - Berlin, Niemcy)
- Odszyfruj notatkę (Rozdział 3 - Florencja, Italia)
- Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum (Rozdział 4 - San Francisco, USA)
- Wykiwaj strażnika (Prolog - Aleksandria, Egipt)
- Otwórz tajemnicze wrota; Dokonaj pomiaru (Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja)
- Pozbądź się policjanta (Rozdział 4 - San Francisco, USA)
- Otwórz sejf (Rozdział 1 - Berlin, Niemcy)
- Unieszkodliw strażników; Dostań się do celi (Rozdział 3 - Florencja, Italia)
- Śledź An-Nasira (Rozdział 3 - Florencja, Italia)
Informacja o grze
Secret Files 3: The Archimedes Code to trzecia część serii przygodówek produkowanych przez studio Animation Arts. Wcielając się w postacie Niny i Maksa, gracze muszą odkryć sekret liczby Pi. Jak przystało na klasyczną przygodówkę, rozgrywka polega głównie na eksplorowaniu lokacji, konwersacji z bohaterami niezależnymi i rozwiązywaniu zagadek logicznych.
Gra Secret Files 3: The Archimedes Code, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, Wii, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Spis treści
-Secret Files 3: The Archimedes Code - solucja do gry
-Prolog - Aleksandria, Egipt
-Dostań się do Biblioteki Aleksandryjskiej
-Wykiwaj strażnika
-Dostań się do magazynu z papirusami
-Rozdział 1 - Berlin, Niemcy
-Pozbądź się gobelinu
-Wdrap się na statuę
-Odkryj sens tajemniczych słów Maxa
-Otwórz sejf
-Zadzwoń z komórki
-Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja
-Skontaktuj się z Emre Dardoganem
-Odnajdź Emre
-Dostań się pod ziemię
-Przedostań się do Emre
-Otwórz tajemnicze wrota; Dokonaj pomiaru
-Wydostań się z wraku
-Rozdział 3 - Florencja, Italia
-Zdobądź miecz; Dostań się na komisariat
-Unieszkodliw strażników; Dostań się do celi
-Śledź An-Nasira
-Zdobądź cylinder
-Otwórz cylinder
-Odszyfruj notatkę
-Rozdział 4 - San Francisco, USA
-Pozbądź się policjanta
-Dostań się do archiwum
-Przywróć zasilanie
-Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum
-Znajdź obraz
-Rozdział 5 - Alcatraz, USA
-Przedostań się do sąsiedniego budynku
-Pokonaj robota
-Rozdział 6 - Lotniskowiec, Hiszpania
-Wydostań się z kontenera
-Dostań się do kontenera z białym oznaczeniem
-Odkryj lokalizację kwatery głównej
-Rozdział 7 - CERN, Szwajcaria
-Dotrzyj na drugi brzeg
-Zlokalizuj Strażników
-Dostań się do tunelu metra
-Wydostań się na powierzchnię
-Dotrzyj do Strażnika
-Ustal miejsce wskazane przez Strażnika
-Rozdział 8 - Santoryn, Grecja
-Dotrzyj do bazy Strażników
-Otwórz kamienne drzwi
-Dostań się do konsoli zawiadującej polem siłowym
-Wyłącz pole siłowe
-Nie wyłączaj pola siłowego; Ocal Maxa
-Rozdział 9 - CERN, Szwajcaria
-Unieszkodliw barierę laserową
-Wydostań się na powierzchnię
-Wyeliminuj wartowników; Powstrzymaj najemników
-Otwórz budynek z transformatorem
-Osiągnięcia
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-446-7 |
Rozmiar pliku: | 12 MB |