Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
26 października 2023
Ebook
59,90 zł
Audiobook
59,90 zł
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
59,90

Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko - ebook

A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek?

Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej…

Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.

Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.

Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.

- Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, e-maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie.

- Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie.

- Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie…

Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!

Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com  ̶  platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem.

Czerpiąc ze swoich doświadczeń, uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność, i dzieli się sprawdzonymi strategiami na to, jak osiągnąć osobistą i finansową niezależność.

„Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) Umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania idealnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz produkt. Trzymasz w rękach elementarz i przewodnik, który zapewni ci przewagę”.

—Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise

Spis treści

Przedmowa15

Wstęp19

Sekret 1

Czym jest copywriting? 23

Sekret 2

Droga jednego człowieka 31

Sekret 3

Ludzie nie kupują bez ważnego powodu 37

Sekret 4

Nikomu nie zależy na tobie w twoim tekście sprzedażowym 45

Sekret 5

Najcenniejsza umiejętność, jakiej kiedykolwiek się nauczysz 49

Sekret 6

Najważniejszy element tekstu sprzedażowego! 59

Sekret 7

Jeden rozmiar NIGDY nie pasuje wszystkim 71

Sekret 8

Poznaj Freda (swojego idealnego klienta) 79

Sekret 9

Najlepszy przepis na wypunktowanie 99

Sekret 10

Co NAPRAWDĘ skłania ludzi do zakupu (to NIE to, co myślisz) 107

Sekret 11

Dlaczego „wystarczająco dobre” sprawia, że jesteś

(i pozostaniesz) biedny? 113

Sekret 12

Nie wymyślaj od nowa koła – świetny tekst sprzedażowy

daje ci wskazówki 119

Sekret 13

Zawsze chodzi o klientów, nigdy o ciebie 125

Sekret 14

Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze żadnych rekomendacji? 131

Sekret 15

Trzy formuły sprzedażowe, które nigdy nie zawodzą 137

Sekret 16

Niby to wszystko lody, ale jaki smak powinienem wybrać? 145

Sekret 17

Jak szybko napisać niesamowity list sprzedażowy? 153

Sekret 18

Jak szybko pisać zabójcze teasery mailowe? 169

Sekret 19

Najtrudniejszy szkic do napisania 175

Sekret 20

Spraw, by odbiorcy byli bardziej spragnieni 179

Sekret 21

Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie 189

Sekret 22

„O kurczę, muszę to mieć! 195

Sekret 23

Zmiany kosmetyczne  203

Sekret 24

Czy powinienem przejść na ciemną stronę mocy 213

Sekret 25

Podstępne zakończenie, czyli jak sprzedawać, nie sprzedając 219

Sekret 26

Wynajęty rewolwerowiec 229

Sekret 27

Magiczne biurko 235

Sekret 28

Jedyny cel reklamy online 245

Sekret 29

Nie złowisz ryby bez haczyka 257

Sekret 30

Utwórz własny bank pomysłów 265

Sekret 31

Doszlifuj swój list sprzedażowy 269

Wszystko, co jeszcze musisz wiedzieć o copywritingu sprzedażowym 275

Wnioski 299

Zasoby dotyczące copywritingu 301

Podziękowania 305

O autorze 309

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8231-449-6
Rozmiar pliku: 5,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: