Facebook - konwersja
Przeczytaj fragment on-line
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Sekrety negocjacji i technik NLP w sprzedaży nieruchomości - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
3 kwietnia 2025
62,00
6200 pkt
punktów Virtualo

Sekrety negocjacji i technik NLP w sprzedaży nieruchomości - ebook

Skuteczna sprzedaż nieruchomości to nie tylko oferta – to sztuka, w której psychologia, negocjacje i techniki NLP odgrywają kluczową rolę. Jak przekonać klientów, zbudować zaufanie i zamknąć transakcję? „Sekrety negocjacji i technik NLP w sprzedaży nieruchomości” to przewodnik po strategiach handlowych w segmencie premium. Dowiedz się, jak stosować perswazję, wpływ społeczny i komunikację niewerbalną, by skutecznie finalizować sprzedaż. Dla doświadczonych i początkujących handlowców – książka dostarcza praktycznych narzędzi, które pomogą Ci wynieść negocjacje na nowy poziom. Pamiętaj, każda nieruchomość powinna być traktowana jak premium!

Kategoria: Handel i gospodarka
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 1,1 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

1

JAK PRZEKSZTAŁCIĆ BAZĘ KONTAKTÓW W KOPALNIĘ NIERUCHOMOŚCI?

Dzięki wytrwałości oraz nieustannemu doskonaleniu swoich umiejętności, autor tej książki zbudowałem jeden z największych katalogów nieruchomości w kraju. Klienci, z którymi nawiązał kontakt zarówno bezpośrednio, jak i poprzez swoich handlowców w systemie door-to-door, nie tylko skorzystali z jego usług, ale również chętnie polecali innym. Handlował na dużą skalę usługami WLR na łączach Telekomunikacji Polskiej oraz czujnikami czadu. Przy okazji, niemal nieświadomie, gromadził bazę właścicieli nieruchomości w całej Polsce. W tamtych czasach umowy na telefon stacjonarny zawierano wyłącznie na właścicieli gruntów, co oznaczało, że każdy numer w jego bazie należał do kogoś posiadającego ziemię. Dla wielu była to jedynie lista numerów telefonów stacjonarnych, dla niego – mapa rynku nieruchomości.

Najpierw skoncentrował się na pośrednictwie – łączył inwestorów poszukujących gruntów z ich właścicielami, którzy często nie mieli dostępu do internetu. W większości kraju „Neostrada”, dopiero co wprowadzona na rynek, nie była jeszcze dostępna, a na przyłączenie telefonu czekało się nawet 20 lat. Dzięki temu mógł pobierać prowizję od każdej udanej transakcji. To jednak był dopiero początek. Kolejnym krokiem było stworzenie funduszu inwestycyjnego. Przekonywał właścicieli gruntów, by konsolidowali swoje nieruchomości w większe, które następnie oferował deweloperom i inwestorom jako grunty o dużym areale. Skonsolidowane działki osiągały znacznie wyższe ceny, a on czerpał zyski nie tylko jako pośrednik, ale także jako współinwestor. Sąsiedzi, którzy przez lata nie mogli dojść do porozumienia, zawierali z nim umowy, a on scalał ich ziemię w jeden atrakcyjny pakiet inwestycyjny.

Wiedział, że rynek potrzebuje gruntów w obrocie, a ich właściciele często nie mieli pomysłu, jak efektywnie zarobić na swoich nieruchomościach. Drobni posiadacze nie spełniali wymagań dużych graczy, którzy nie byli zainteresowani pojedynczymi, niewielkimi działkami. Po konsolidacji właścicieli mógł jednak zaoferować klientom duże połacie ziemi, odpowiadające potrzebom poważnych inwestorów.

Dzięki zgromadzonemu katalogowi nieruchomości Has nie tylko stworzył imperium w branży, ale także wykreował nowe modele biznesowe, które zmieniały zasady gry. Doskonale wiedział, jak przekuć wiedzę w kapitał. Wykorzystując swoje doświadczenie w negocjacjach i psychologii sprzedaży, Has opracował unikalne metody pozyskiwania klientów z segmentu HNWI* oraz strategie maksymalizacji wartości transakcji.
mniej..

BESTSELLERY

Menu

Zamknij