- promocja
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - ebook
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - ebook
Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!
Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.
W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.
Sprawdź:
- jak nie dać się zasypać lawinie danych
- jak przekształcić dane w informacje
- jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
- jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych
Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!
John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.
Patron medialny:
Spis treści
O autorze (7)
O redaktorze technicznym (9)
Podziękowania (11)
Przedmowa (13)
Zacznij od tego (15)
Część I Dylematy dotyczące danych z mediów społecznościowych (23)
Rozdział 1. Profesjonalne podejście do mediów społecznościowych (25)
- Miary w mediach społecznościowych - bez tajemnic (27)
- Poza etap prób i błędów (34)
- Poza miary oparte na zliczaniu (46)
- Podsumowanie (51)
Rozdział 2. Na fali danych z mediów społecznościowych - przekształcanie danych w informacje (53)
- Jak poradzić sobie z lawiną danych? (54)
- Szeroka perspektywa (72)
- Przedstawianie informacji jako wiedzy (79)
- Tworzenie wirtualnego operacyjnego centrum sieciowego (93)
- Podsumowanie (100)
Rozdział 3. Aktywowanie biznesu w mediach społecznościowych (101)
- Brać udział i skupiać się na ludziach (102)
- Organizowanie biznesu pod kątem mediów społecznościowych (127)
- Uspołecznianie firmy (139)
- Szybkie wprowadzenie do miar w mediach społecznościowych (141)
- Podsumowanie (151)
Część II Zarządzanie mediami społecznościowymi na podstawie analiz (153)
Rozdział 4. Wprowadzanie analityki społecznej (155)
- Wprowadzenie do analityki społecznej (156)
- Dostosowywanie celów w mediach społecznościowych do celów korporacji (171)
- Identyfikowanie wspólnych celów biznesowych w obszarze mediów społecznościowych (176)
- Tworzenie kluczowych wskaźników efektywności (187)
- Podsumowanie (191)
Rozdział 5. Stosowanie systemu analityki społecznej (193)
- Przejście od strategii do wykonania (194)
- Wzory na wskaźniki KPI (204)
- Przedstawianie wyników (222)
- Podsumowanie (228)
Rozdział 6. Wdrażanie procesu ciągłej optymalizacji (231)
- Optymalizowanie strategii pomiarów w mediach społecznościowych (232)
- Nieoficjalne reguły optymalizacji mediów społecznościowych (237)
- Zmiana kanałów w celu optymalizacji działań w mediach społecznościowych (252)
- Usprawnianie przez optymalny projekt (258)
- Podsumowanie (261)
Część III Wielkie zyski w mediach społecznościowych (263)
Rozdział 7. Śledzenie ulotnego zwrotu z inwestycji w mediach społecznościowych (265)
- Pokazywanie efektów w złotówkach i zdrowy rozsądek (266)
- Wyrzuć lejek sprzedaży (287)
- Dostrzeganie zwrotu z inwestycji w danych (298)
- Podsumowanie (303)
Rozdział 8. W świecie korporacji (305)
- Spektrum technologii społecznościowych (306)
- Wybór dostawcy usług z zakresu analityki społecznej (319)
- Ocena własnej gotowości do wdrożenia pomiarów w mediach społecznościowych (334)
- Za wszelką cenę chronić prywatność (338)
- Podsumowanie (351)
Rozdział 9. Planowanie pod kątem społecznościowej przyszłości (353)
- Budowanie kultury opartej na pomiarach (354)
- Ważne trendy przyszłości (367)
- Pomiar najważniejszej miary - oddziaływania (385)
- Podsumowanie (389)
Skorowidz (391)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-6464-1 |
Rozmiar pliku: | 7,6 MB |