Facebook - konwersja
  • promocja

Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
30 sierpnia 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów - ebook

Mówi się, że jeżeli czegoś nie ma w wyszukiwarce Google, to coś nie istnieje. I wcale nie jest to nadużycie. Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Twoim celem musi być znalezienie się w pierwszej dziesiątce wyników, bo tylko tak możesz zaistnieć w sieci i zdobyć popularność!

Dzięki temu podręcznikowi ten cel masz w zasięgu ręki. W trakcie lektury poczujesz się, jakbyś uczestniczył w rozmowie z największymi autorytetami w dziedzinie pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Poznasz tajniki, techniki, sztuczki (legalne!) i narzędzia, którymi posługują się te osoby, aby zrealizować swoje zamierzenia. Nauczysz się znajdować problemy związane z SEO oraz rozwiązywać je, dowiesz się, jak zoptymalizować witrynę pod kątem różnych wyszukiwarek, takich jak Amazon, Facebook, YouTube czy Twitter. Książka ta jest perfekcyjną pozycją dla osób chcących wypromować swoją witrynę lub aspirujących do pracy w charakterze konsultanta SEO.

  • Sposoby patrzenia na stronę WWW - sąsiedztwo, witryna, strona WWW, fragmenty strony
  • Najlepsze narzędzia wspierające proces optymalizacji
  • Rozwiązywanie zidentyfikowanych problemów z witryną
  • Najlepsze praktyki pozwalające podnieść jakość i pozycję witryny w wynikach wyszukiwania
  • Stanowisko pracy - konsultant SEO
  • Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek Amazon, YouTube, Twitter

Zdobądź popularność w sieci dzięki skutecznym działaniom SEO!


Patron medialny:


Spis treści

O autorach (9)

O redaktorze technicznym (11)

Podziękowania (13)

Zanim zaczniesz czytać książkę (15)

Rozdział 1. Zrozumieć optymalizację dla wyszukiwarek internetowych (19)

  • Sekrety popularności (20)
  • Sekrety trafności (25)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Jak poprawnie patrzeć na witryny internetowe? (31)

  • Widok bardzo ogólny - rozpoznanie sąsiedztwa (33)
  • Widok pośredni - witryna (37)
  • Widok z bliska - strona WWW (44)
  • Widok szczegółowy - poszczególne fragmenty strony (57)
  • Podsumowanie (59)

Rozdział 3. Wybór odpowiednich narzędzi (61)

  • Przeglądanie kodu źródłowego (62)
  • Przydatne przełączniki zapytań wyszukiwarek (70)
  • Narzędzia zapewniane przez wyszukiwarki (75)
  • Narzędzia dla webmasterów wyszukiwarki Google (78)
  • Narzędzia do określania trafności (89)
  • Paski narzędziowe SEO (93)
  • Analiza nagłówków HTTP (97)
  • Rozszerzenie zmiany klienta użytkownika (100)
  • Zmiana sposobu renderowania strony WWW (102)
  • Podsumowanie (104)

Rozdział 4. Znajdowanie problemów związanych z SEO (105)

  • Piętnastominutowy audyt SEO (106)
  • Pięciominutowy audyt reputacji marki (118)
  • Identyfikacja kar nałożonych przez wyszukiwarki (124)
  • Podsumowanie (127)

Rozdział 5. Rozwiązywanie problemów SEO (129)

  • Najpierw sprawy najważniejsze (130)
  • Naprawa problemów z popularnością (131)
  • Naprawa problemów z trafnością (136)
  • Usuwanie kar (140)
  • Techniki budowania łączy (145)
  • Podsumowanie (150)

Rozdział 6. Najlepsze praktyki SEO (151)

  • Hierarchia informacji na poziomie strony (152)
  • Hierarchia informacji na poziomie domeny (153)
  • Adres URL (155)
  • Znacznik tytułu (156)
  • Opisy meta (158)
  • Nagłówki HTML (H1 - H6) (159)
  • Obrazy (160)
  • Atrybut rel o wartości nofollow (161)
  • Znacznik link z atrybutem rel="canonical" (163)
  • Znacznik meta słów kluczowych (165)
  • JavaScript i Flash (166)
  • Przekierowania 301 (166)
  • Blokowanie stron przed wyszukiwarkami (167)
  • Ruch i rankingi (169)
  • Adresy URL sterowane parametrami (170)
  • Łącza ze stopki (170)
  • Podsumowanie (171)

Rozdział 7. Praca w charakterze konsultanta SEO (173)

  • Odpowiadanie na trudne pytania klienta (174)
  • Przygotowania na pierwsze spotkanie (184)
  • Praca papierkowa - kreowanie oczekiwań (191)
  • Dostarczane materiały (195)
  • Ustalenie przedziałów cenowych (196)
  • Co warto wykonać bezpłatnie? (200)
  • Dalsze spotkania (201)
  • Podsumowanie (203)

Rozdział 8. Pełny audyt witryny informacyjnej (205)

  • Jak korzystać z rozdziału? (206)
  • Przykładowa witryna (207)
  • Przykładowy raport (208)
  • Po ukończeniu raportu (228)
  • Podsumowanie (229)
  • Prosty Konsulting (230)

Rozdział 9. Pełny audyt witryny typu e-commerce (289)

  • Jak korzystać z rozdziału? (290)
  • Przykładowa witryna (290)
  • Przykładowy raport (291)
  • Podsumowanie (308)
  • Raport z analizy witryny www.sprzedajwidget.pl (309)

Rozdział 10. Rynek SEO (363)

  • Krótka historia rynku SEO (364)
  • Kim są marketerzy internetowi i gdzie mogę ich znaleźć? (365)
  • Piramida SEO i noszenie wielu kapeluszy (371)
  • Guru SEO (374)
  • Ludzie i technologie w Google i Bing (377)
  • Perspektywy długoterminowe (382)
  • Podsumowanie (384)

Rozdział 11. Inne tryby wyszukiwania (385)

  • Wyszukiwanie uniwersalne (386)
  • Wyszukiwanie lokalne (387)
  • Wyszukiwanie obrazów (393)
  • Wyszukiwanie wideo (396)
  • Wyszukiwanie natychmiastowe (399)
  • Podsumowanie (402)

Rozdział 12. Optymalizacja pod kątem innych rodzajów wyszukiwarek (403)

  • Amazon (404)
  • YouTube (406)
  • Facebook (407)
  • Delicious (409)
  • Flickr (411)
  • Twitter (413)
  • Podsumowanie (415)

Rozdział 13. Testuj, testuj, testuj (417)

  • Konfiguracja platformy testowej (418)
  • Wykonywanie testu (421)
  • Zapamiętywanie wyników (423)
  • Warto dzielić się wiedzą (425)
  • Podsumowanie (427)

Rozdział 14. Zasoby SEO (429)

  • Ściągawki część 1. - optymalizacje na stronie (430)
  • Ściągawki część 2. - błędy kanoniczności (431)
  • Ściągawki część 3. - znaczniki meta dla robotów i pliki robots.txt (432)
  • Ściągawki część 4. - mapy witryny (434)
  • Ściągawki część 5. - agent użytkownika (436)
  • Lista kontrolna przełączania domen (437)
  • Krótka lista kontrolna audytu witryny (438)
  • Podsumowanie (438)

Dodatek A: Uczestnictwo w konferencjach SEO (439)

  • Wybór odpowiedniej konferencji (440)
  • Czego można się spodziewać? (444)
  • Przygotowania do wyjazdu (446)
  • Co zabrać? (447)
  • Co robić? (448)
  • Po konferencji (450)
  • Podsumowanie (450)

Skorowidz (451)

Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-5784-1
Rozmiar pliku: 8,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: