Sektor kolejowy w polityce transportowej Unii Europejskiej - Ebook (Książka na Kindle) do pobrania w formacie MOBI
Fragment:

Sektor kolejowy w polityce transportowej Unii Europejskiej - ebook

Oceń:
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-65648-28-0
Język:
Polski
Data wydania:
13 września 2018
Rozmiar pliku:
12 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
59,00
Cena w punktach Virtualo:
5900 pkt.

Pełny opis

Celem podstawowym książki jest prezentacja ewolucji modelu funkcjonowania unijnego sektora kolejowego od 1991 r. oraz ukazanie głównych cech i zasad tego modelu według stanu na koniec roku 2016.
Książka jest skierowana do bardzo szerokiego spektrum odbiorców. Mogą nimi być pracownicy sektora kolejowego – zarządcy infrastruktury kolejowej, przewoźnicy kolejowi, spedytorzy, a w szczególności kadra menedżerska tych przedsiębiorstw. Odrębną grupę stanowią pracownicy instytucji rządowych i samorządowych, kreujący i realizujący politykę transportową, a także pracownicy naukowi zajmujący się zagadnieniami polityki społeczno-gospodarczej, w tym transportowej. Trzecią, nie mniej ważną grupą czytelników są studenci wyższych uczelni, zwłaszcza kierunków transportowych i logistycznych.

Spis treści

  • Wstęp
  • Rozdział 1. Wprowadzenie – podstawy programowe wspólnej polityki transportowej Unii Europejskiej w sektorze kolejowym
    • 1.1. Rys historyczny podstaw i budowy wspólnej polityki transportowej
    • 1.2. Biała Księga 2001 „Europejska polityka transportowa do 2010 r.: czas na decyzje”
    • 1.3. Biała Księga 2011 „Plan utworzenia jednolitego europejskiego obszaru transportu”
    • 1.4. Główne przesłanki polityki transportowej w sektorze kolejowym od 1990 r.
  • Rozdział 2. Ewolucja modelu funkcjonowania sektora kolejowego w latach 1991–2016 w świetle regulacji Unii Europejskiej
    • 2.1. Nowy ład rynkowy w sektorze kolejowym po 1991 r.
    • 2.2. Ogólne reguły konkurencji w przewozach kolejowych
    • 2.3. Konkurencja regulowana w przewozach pasażerskich
    • 2.4. Dozwolona pomoc publiczna w sektorze kolejowym
    • 2.5. Rejestr infrastruktury i pojazdów kolejowych
    • 2.6. Utrzymanie pojazdów kolejowych
    • 2.7. Nadzór sektorowy – krajowe władze regulacyjne i Europejska Agencja Kolejowa
  • Rozdział 3. Polityka bezpieczeństwa i interoperacyjności systemu kolejowego
    • 3.1. Bezpieczeństwo systemu kolejowego
    • 3.2. Interoperacyjność systemu kolejowego
  • Rozdział 4. Polityka rozwoju konwencjonalnej infrastruktury kolejowej w Unii Europejskiej
    • 4.1. Sieć i korytarze TEN-T
    • 4.2. Europejskie Korytarze Towarowe
    • 4.3. Korytarze ERTMS
    • 4.4. Konsolidacja koncepcji korytarzowego rozwoju infrastruktury kolejowej w Unii Europejskiej
  • Rozdział 5. Rozwój Kolei Dużych Prędkości w Unii Europejskiej
    • 5.1. Pierwsza faza rozwoju kolei dużych prędkości w ramach EWG
    • 5.2. Koleje dużych prędkości jako element sieci TEN-T
    • 5.3. Rozwój kolei dużych prędkości w latach 2014–2030, z perspektywą do 2050 r.
    • 5.4. Wybrane aspekty oceny efektywności kolei dużych prędkości
  • Rozdział 6. Problemy wdrażania europejskiej polityki transportowej w sektorze kolejowym w latach 1991–2016
    • 6.1. Okresowe raporty Komisji Europejskiej
    • 6.2. Spory Komisji Europejskiej z krajami członkowskimi
      • 6.2.1. Problem niezależności organów regulacyjnych
      • 6.2.2. Model funkcjonowania zarządcy infrastruktury kolejowej
      • 6.2.3. Kontrowersje na tle zasad kalkulacji stawek za dostęp do infrastruktury kolejowej
  • Rozdział 7. Skuteczność europejskiej polityki transportowej w sektorze kolejowym
    • 7.1. Demonopolizacja i liberalizacja sektora kolejowego – hasła polityczne i praktyka gospodarcza
    • 7.2. Zmiany w strukturze podmiotowej sektora kolejowego
    • 7.3. Zmiany w strukturze przewozów kolejowych
  • Rozdział 8. Kierunki dalszej polityki transportowej Unii Europejskiej w sektorze kolejowym
    • 8.1. Cele Białej Księgi 2011 w sektorze kolejowym 2020–2050
    • 8.2. Czwarty pakiet kolejowy
      • 8.2.1. Czwarty pakiet – część techniczna
      • 8.2.2. Czwarty pakiet – zarządzanie infrastrukturą kolejową
      • 8.2.3. Czwarty pakiet – przewozy pasażerskie
    • 8.3. Wyrównanie warunków konkurencji międzygałęziowej w transporcie lądowym – idée fixe europejskiej polityki transportowej
  • Bibliografia

BESTSELLERY