Facebook - konwersja
  • promocja

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
6 września 2023
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych - ebook

Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj!

Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ... oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.

Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata ... i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej „atrakcyjne” dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.

Najważniejsze zagadnienia:

  • kwestie kontentowe ... czyli wszystko, co dotyczy doboru słów kluczowych i budowy treści
  • aspekty techniczne ... architektura bloga, optymalizacja poszczególnych taksonomii, dane strukturalne, konfiguracja pluginów SEO, czas ładowania strony i Core Web Vitals
  • narzędzia ułatwiające optymalizację ... darmowe i płatne
  • sposoby na stałe zwiększanie zasięgu bloga ... w tym sprzedaż artykułów sponsorowanych
  • opinie innych ekspertów – czyli co jeszcze możesz zrobić, by odnieść sukces nie tylko w wyszukiwarce

Spis treści

Wstęp

1. Budowanie marki osobistej w wyszukiwarce

  • 1.1. Sposoby wypełnienia TOP10 wyników wyszukiwania - podstawy SERM
    • Strona personalna i blog
    • Google My Business (Moja Firma)
    • Profile w mediach społecznościowych
    • Pozostałe możliwości wypełnienia wyników wyszukiwania
  • 1.2. Monitoring wyników i wzmianek o marce osobistej
    • Monitoring wyników wyszukiwania
    • Monitoring wzmianek o marce osobistej
    • Usunięcie wyników naruszających RODO

2. SEO bloga i personalnej strony internetowej

  • 2.1. Wstęp do SEO, czyli jak powstaje wynik wyszukiwania?
  • 2.2. Narzędzia SEO
    • Google Search Console
    • Pluginy WordPress
    • Analiza słów kluczowych
    • Kompleksowe narzędzia SEO
    • Sprawdź również te narzędzia
  • 2.3. Słowa kluczowe
    • Podstawowa analiza słów kluczowych w 7 krokach
    • Analiza słów kluczowych "na skróty"
    • Analiza słów kluczowych - częste błędy i zagrożenia
  • 2.4. Architektura informacji
    • Kilka słów teorii o linkach wewnętrznych i zewnętrznych
    • Architektura informacji a praca botów
    • Typy podstron w WordPressie
    • Elementy nawigacji
    • Częste błędy
  • 2.5. Optymalizacja treści
    • Metatagi Title i Description
    • Nagłówki H1-H6
    • Strongi i inne wyróżnienia
    • Długość treści
    • Wykorzystanie AI do produkcji treści
    • Optymalizacja poszczególnych typów podstron
    • Techniczne aspekty optymalizacji treści
    • Częste błędy
  • 2.6. Podstawy optymalizacji technicznej
    • Zarządzanie indeksacją
    • Kody odpowiedzi, przekierowania i linki kanoniczne
    • Indeksowanie stron w Search Console
    • Bezpieczeństwo i ręczne działania
    • Dostosowanie do urządzeń mobilnych
    • Szybkość ładowania się strony
    • Optymalizacja grafiki
    • Crawlery
  • 2.7. Cykliczna praca nad SEO
    • Analiza SEO
    • Analiza wyników organicznych
    • Poszukiwanie Quick Wins
    • Poszukiwanie content gap

3. Wiadomości Google i Discover

  • 3.1. Czym są Wiadomości Google (Google News)?
  • 3.2. Czym jest Discover?
  • 3.3. Zależności między Wiadomościami Google a Discover
  • 3.4. Google News - wskazówki techniczne dla Wydawców
    • Wskazówki techniczne dla witryny
    • Wskazówki techniczne dla artykułów
  • 3.5. Google News w praktyce
    • Krok 1. Podstawowa konfiguracja Google Publisher Center - Centrum dla wydawców
    • Krok 2. Konfiguracja strony
    • Krok 3. Publikacja
  • 3.6. Discover - wymogi Google dotyczące treści
  • 3.7. Google News i Google Discover - monitoring
  • 3.8. Dalsza obecność w Google News i Discover
    • Kilka pomysłów na wykorzystanie ruchu w Google News i Discover

4. Kilka sposobów na zwiększanie zasięgu i zarabianie na blogu

  • 4.1. Link building wizerunkowy - podstawy
  • 4.2. Badanie i przewidywanie trendów
    • Google Trends
  • 4.3. Podstawy SEO dla podcastu
    • Analiza słów kluczowych dla podcastu
    • Strona internetowa podcastu
    • Hosting podcastu
    • Optymalizacja podcastu na platformach
  • 4.4. Podstawy SEO w YouTube
    • Analiza słów kluczowych
    • Optymalizacja kanału
    • Optymalizacja poszczególnych filmów
  • 4.5. Sprzedaż artykułów sponsorowanych
    • Publikacja artykułów sponsorowanych
  • 4.6. Afiliacja i reklamy a SEO

5. Nie zapomnij o. (Sekcja ekspercka)

  • Gdzie dwóch SEOwców, tam trzy opinie. O wytyczaniu własnej ścieżki w SEO (Katarzyna Baranowska)
  • Współpraca komercyjna w SEO: wskazówki z drugiej strony klawiatury (Sławomir Borowy)
  • Za wieloma słowami i wieloma algorytmami żył sobie czytelnik. (Jadwiga Dabińska)
  • Outreach a budowanie relacji (Kinga Edwards)
  • Zanim podejmiesz decyzję o prowadzeniu bloga... (Paweł Gontarek)
  • Uważaj na dane z Gogle Search Console! (Sebastian Heymann)
    • Dwie metodologie
    • Ukryte zapytania
  • 5 korzyści, które dają podcasty (Marek Jankowski)
  • Wymienianie się jest fajne! Czyli o artykułach gościnnych słów parę od wyjadaczki starej, a przynajmniej nie najmłodszej (Anna Jaroszewska)
  • O tym, jak ważna jest unikatowość (Piotr Kaleta)
  • Dane - tajna broń blogera, influencera, przedsiębiorcy (Anna Karcz-Czajkowska)
    • Filozofia data driven business
    • Mindset badacza
  • Afiliacja, programy partnerskie i sieci - pierwsze kroki (Oktawian Kitala)
  • Doskonale zaplanowana strategia SEO sprawia, że z czasem pracy jest mniej (magister farmacji Marcin Korczyk "Pan Tabletka")
  • Budowanie marki osobistej w pigułce (Anna Ledwoń-Blacha)
  • Dlaczego warto zainwestować w pierwszą kampanię Google Ads? (Krzysztof Marzec)
  • Czy autorzy dobrych treści są zagrożeni przez AI? (Robert Niechciał)
  • Personal branding na LinkedInie (Dagmara Pakulska)
  • Paginacja przyjazna SEO (Dawid Pietkiewicz)
    • Czym jest paginacja?
    • Jak zadbać o SEO-przyjazną paginację?
    • A co w przypadku wspomnianego mechanizmu infinite scroll?
  • Skup się na podstawach, czyli jak podejść do budowania strategii SEO na YouTubie (Oscar Rak)
  • Nie zawsze oczywiste wykorzystanie Google Ads dla twórców internetowych (Roman Rozenberger)
    • Integracja z Google Search Console
    • Badanie i analiza słów kluczowych na podstawie aktualnych treści
    • Informacje o odbiorcach strony na podstawie piksela remarketingowego (odbiorcy Google Ads)
    • Kampanie dynamiczne w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads)
    • Dopasowanie przybliżone z wykluczeniem słów w dopasowaniu ścisłym
    • Kampanie brandowe z wykluczeniem nazwy
    • Inne pomysły na wykorzystanie Google Ads
    • Powodzenia!
  • Intencja użytkownika (Damian Sałkowski)
    • Jak Google określa intencję użytkownika?
    • Jak Google zaspokaja intencję użytkownika?
    • Co to oznacza dla SEO?
  • 5 kroków do sukcesu w Discover i Google News (Grzegorz Strzelec)
  • Emocje to "wędka" na Twojego czytelnika (Aleksandra Sudnik)
  • Stwórz raport w Looker Studio i omijaj limity Google Search Console (Martyna Zastrożna)

Masz pytania?

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-0888-8
Rozmiar pliku: 16 MB

BESTSELLERY

Kategorie: