SEO dla każdego - ebook
SEO dla każdego - ebook
Obowiązkowa dawka wiedzy o SEO!
Jeżeli nie ma Cię w wynikach wyszukiwarki, nie istniejesz — to stwierdzenie jest wciąż aktualne. Z każdym miesiącem, tygodniem i dniem nabiera coraz większego znaczenia. Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników w najpopularniejszej wyszukiwarce? Kiedy ostatni raz próbowałeś znaleźć dane firmy? Nie pamiętasz? Tak jak większość użytkowników! Dlatego sięgnij po tę książkę, poznaj tajniki optymalizacji strony, zaoszczędź konkretną kwotę i odnieś sukces w sieci!
SEO to zbiór różnych technik pozwalających na optymalizację Twojej witryny WWW pod kątem popularnych wyszukiwarek. Dzięki tym działaniom Twoja strona pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania i dotrzesz do większej liczby klientów. W Twoje ręce oddajemy książkę, która dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, abyś sprawnie osiągnął swój cel. W trakcie lektury dowiesz się, jak pozyskiwać wartościowe łącza, monitorować postępy z Google Analytics oraz korzystać z potencjału sieci społecznościowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w białym i czarnym kapeluszu. Odkryjesz także, dlaczego korzystanie z zabronionych technik może prowadzić do usunięcia Twojej strony z indeksu. Ta książka to doskonałe źródło informacji dla wszystkich osób chcących własnoręcznie wypromować swoją stronę w sieci.
Dzięki tej książce:
- poznasz legalne i zabronione techniki SEO
- zdobędziesz wartościowe odnośniki do Twojej strony
- odkryjesz mity związane z SEO
- wykorzystasz Google Analytics do śledzenia postępów
- odniesiesz sukces w sieci
Twój przewodnik po SEO!
Spis treści
O autorze (7)
Wprowadzenie (9)
1. W Google liczy się przede wszystkim zaufanie (15)
- Ocena PageRank (16)
- Ocena TrustRank (19)
- Szopka Google (24)
- Jak określać TrustRank? (25)
- TrustRank - uwagi końcowe (30)
2. Pięć składników optymalizacji w Google (31)
- Składnik nr 1 - wybór słów kluczowych (32)
- Składnik nr 2 - tytuł strony (37)
- Składnik nr 3 - odnośniki (42)
- Składnik nr 4 - budowa adresu URL (48)
- Składnik nr 5 - czas (51)
- Uwagi końcowe (53)
3. Pozyskiwanie odnośników (55)
- Dobre i złe sąsiedztwo (56)
- Pozyskiwanie odnośników - podstawy (57)
- Biblia pozyskiwania odnośników (65)
4. Zaufanie zdobywa się z czasem (89)
- Piaskownica (89)
- Jak ocenić wartość odnośnika na podstawie czynników stażowych? (93)
- Dojrzałość odnośników i ich szybka wymiana (97)
- Poziomy braku zaufania (98)
- Jak znaleźć starą stronę internetową wartą zakupu? (101)
- Proces nabywczy (105)
- Najczęściej spotykane pułapki (107)
5. Atomowa piłka (109)
- Definicja atomowej piłki (109)
- Jak zagrać atomową piłką? (110)
- Pierwszy filar strategii atomowej piłki - świetne treści tworzone pod konkretnego odbiorcę (113)
- Drugi filar strategii atomowej piłki - autentyczny i spersonalizowany kontakt (124)
- Trzeci filar strategii atomowej piłki - optymalizacja konwersji (126)
- Unikanie kar przewidzianych aktualizacjami Pingwin i Panda (128)
6. Monitorowanie postępów za pomocą Google Analytics i innych przydatnych narzędzi (131)
- Podstawy analityki internetowej (131)
- Jak korzystać z Google Analytics (136)
- Ocena prowadzonej kampanii SEO (142)
7. Mity na temat optymalizacji w Google (153)
- Mit nr 1 - pozycja w rankingu Google zależy od tego, co jest napisane na Twojej stronie (154)
- Mit nr 2 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od ezoterycznego kodu strony (158)
- Mit nr 3 - na pozycję w rankingach Google wpływa ruch generowany na stronie (159)
- Mit nr 4 - kampanie reklamowe typu PPC mają wpływ na pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania (160)
- Mit nr 5 - aby trafić do indeksu Google, trzeba samemu zarejestrować stronę (160)
- Mit nr 6 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od oceny PageRank (161)
- Mit nr 7 - zamieszczanie komentarzy na blogach i forach to skuteczna strategia pozyskiwania odnośników (162)
- Mit nr 8 - Google tak często zmienia swój algorytm, aby nie dało się nadążyć za tymi zmianami (163)
- Między prawdą a mitem (164)
8. Optymalizacja w białym i w czarnym kapeluszu (167)
- Optymalizacja w czarnym kapeluszu (168)
- Szara strefa optymalizacji, a właściwie jej mroczniejsza część (174)
- Szara strefa optymalizacji, tym razem część jaśniejsza (176)
9. Optymalizacja w Yahoo! i Bingu (179)
- Wprowadzenie do Yahoo! (179)
- Nadchodzi Bing (180)
- Kilka słów na temat demografii (188)
- PPC, czyli duma Binga (189)
- Zalety wyszukiwarki Bing (190)
10. Od nowych odwiedzających do płacących klientów (193)
- Dizajn (194)
- Zróżnicowanie (198)
- Dane (203)
- Okazje (206)
11. Na styku mediów społecznościowych i SEO (211)
- Serwisy społecznościowe i przepływ informacji (213)
- Tworzenie znakomitych treści (218)
- Promowanie treści w mediach społecznościowych (218)
- Uwagi końcowe (221)
12. Budowanie firmy na fundamencie SEO (223)
- Potęga pomysłu (223)
- SEO jako narzędzie rozkręcania firmy (229)
- Prowadzenie firmy (236)
- Skuteczna sprzedaż (239)
- Ujmująca obsługa klienta (241)
- Zatrudnianie najlepszych ludzi (244)
- Odnieść sukces w biznesie to jak przeżyć w basenie z rekinami (247)
- Uwagi końcowe (249)
Skorowidz (251)
Kategoria: | Webmaster |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-9464-8 |
Rozmiar pliku: | 8,2 MB |