Facebook - konwersja
Pobierz fragment

SEO dla każdego - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
13 października 2014
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
49,00

SEO dla każdego - ebook

Obowiązkowa dawka wiedzy o SEO!

Jeżeli nie ma Cię w wynikach wyszukiwarki, nie istniejesz — to stwierdzenie jest wciąż aktualne. Z każdym miesiącem, tygodniem i dniem nabiera coraz większego znaczenia. Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników w najpopularniejszej wyszukiwarce? Kiedy ostatni raz próbowałeś znaleźć dane firmy? Nie pamiętasz? Tak jak większość użytkowników! Dlatego sięgnij po tę książkę, poznaj tajniki optymalizacji strony, zaoszczędź konkretną kwotę i odnieś sukces w sieci!

SEO to zbiór różnych technik pozwalających na optymalizację Twojej witryny WWW pod kątem popularnych wyszukiwarek. Dzięki tym działaniom Twoja strona pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania i dotrzesz do większej liczby klientów. W Twoje ręce oddajemy książkę, która dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, abyś sprawnie osiągnął swój cel. W trakcie lektury dowiesz się, jak pozyskiwać wartościowe łącza, monitorować postępy z Google Analytics oraz korzystać z potencjału sieci społecznościowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w białym i czarnym kapeluszu. Odkryjesz także, dlaczego korzystanie z zabronionych technik może prowadzić do usunięcia Twojej strony z indeksu. Ta książka to doskonałe źródło informacji dla wszystkich osób chcących własnoręcznie wypromować swoją stronę w sieci.

Dzięki tej książce:

  • poznasz legalne i zabronione techniki SEO
  • zdobędziesz wartościowe odnośniki do Twojej strony
  • odkryjesz mity związane z SEO
  • wykorzystasz Google Analytics do śledzenia postępów
  • odniesiesz sukces w sieci

Twój przewodnik po SEO!

Spis treści

O autorze (7)

Wprowadzenie (9)

1. W Google liczy się przede wszystkim zaufanie (15)

  • Ocena PageRank (16)
  • Ocena TrustRank (19)
  • Szopka Google (24)
  • Jak określać TrustRank? (25)
  • TrustRank - uwagi końcowe (30)

2. Pięć składników optymalizacji w Google (31)

  • Składnik nr 1 - wybór słów kluczowych (32)
  • Składnik nr 2 - tytuł strony (37)
  • Składnik nr 3 - odnośniki (42)
  • Składnik nr 4 - budowa adresu URL (48)
  • Składnik nr 5 - czas (51)
  • Uwagi końcowe (53)

3. Pozyskiwanie odnośników (55)

  • Dobre i złe sąsiedztwo (56)
  • Pozyskiwanie odnośników - podstawy (57)
  • Biblia pozyskiwania odnośników (65)

4. Zaufanie zdobywa się z czasem (89)

  • Piaskownica (89)
  • Jak ocenić wartość odnośnika na podstawie czynników stażowych? (93)
  • Dojrzałość odnośników i ich szybka wymiana (97)
  • Poziomy braku zaufania (98)
  • Jak znaleźć starą stronę internetową wartą zakupu? (101)
  • Proces nabywczy (105)
  • Najczęściej spotykane pułapki (107)

5. Atomowa piłka (109)

  • Definicja atomowej piłki (109)
  • Jak zagrać atomową piłką? (110)
  • Pierwszy filar strategii atomowej piłki - świetne treści tworzone pod konkretnego odbiorcę (113)
  • Drugi filar strategii atomowej piłki - autentyczny i spersonalizowany kontakt (124)
  • Trzeci filar strategii atomowej piłki - optymalizacja konwersji (126)
  • Unikanie kar przewidzianych aktualizacjami Pingwin i Panda (128)

6. Monitorowanie postępów za pomocą Google Analytics i innych przydatnych narzędzi (131)

  • Podstawy analityki internetowej (131)
  • Jak korzystać z Google Analytics (136)
  • Ocena prowadzonej kampanii SEO (142)

7. Mity na temat optymalizacji w Google (153)

  • Mit nr 1 - pozycja w rankingu Google zależy od tego, co jest napisane na Twojej stronie (154)
  • Mit nr 2 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od ezoterycznego kodu strony (158)
  • Mit nr 3 - na pozycję w rankingach Google wpływa ruch generowany na stronie (159)
  • Mit nr 4 - kampanie reklamowe typu PPC mają wpływ na pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania (160)
  • Mit nr 5 - aby trafić do indeksu Google, trzeba samemu zarejestrować stronę (160)
  • Mit nr 6 - pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od oceny PageRank (161)
  • Mit nr 7 - zamieszczanie komentarzy na blogach i forach to skuteczna strategia pozyskiwania odnośników (162)
  • Mit nr 8 - Google tak często zmienia swój algorytm, aby nie dało się nadążyć za tymi zmianami (163)
  • Między prawdą a mitem (164)

8. Optymalizacja w białym i w czarnym kapeluszu (167)

  • Optymalizacja w czarnym kapeluszu (168)
  • Szara strefa optymalizacji, a właściwie jej mroczniejsza część (174)
  • Szara strefa optymalizacji, tym razem część jaśniejsza (176)

9. Optymalizacja w Yahoo! i Bingu (179)

  • Wprowadzenie do Yahoo! (179)
  • Nadchodzi Bing (180)
  • Kilka słów na temat demografii (188)
  • PPC, czyli duma Binga (189)
  • Zalety wyszukiwarki Bing (190)

10. Od nowych odwiedzających do płacących klientów (193)

  • Dizajn (194)
  • Zróżnicowanie (198)
  • Dane (203)
  • Okazje (206)

11. Na styku mediów społecznościowych i SEO (211)

  • Serwisy społecznościowe i przepływ informacji (213)
  • Tworzenie znakomitych treści (218)
  • Promowanie treści w mediach społecznościowych (218)
  • Uwagi końcowe (221)

12. Budowanie firmy na fundamencie SEO (223)

  • Potęga pomysłu (223)
  • SEO jako narzędzie rozkręcania firmy (229)
  • Prowadzenie firmy (236)
  • Skuteczna sprzedaż (239)
  • Ujmująca obsługa klienta (241)
  • Zatrudnianie najlepszych ludzi (244)
  • Odnieść sukces w biznesie to jak przeżyć w basenie z rekinami (247)
  • Uwagi końcowe (249)

Skorowidz (251)

Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-9464-8
Rozmiar pliku: 18 MB

BESTSELLERY

Kategorie: