Facebook - konwersja

SEO dla początkujących - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
13 września 2022
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
59,00

SEO dla początkujących - ebook

Od zera do SEO-bohatera!

Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe - najnowsza publikacja stanowi niejako dopełnienie tamtych podręczników. Jest przeznaczona dla osób, które chciałyby się zająć zwiększeniem widoczności w wyszukiwarkach i oglądalności swoich istniejących już serwisów.

Dzięki lekturze SEO dla początkujących poznasz najważniejsze czynniki wpływające na pozycje stron w wynikach wyszukiwania Google. Nauczysz się też technik, które pomogą tak wypozycjonować stronę, by zajmowała wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.

Autorzy urozmaicili tekst licznymi definicjami, wskazówkami, cytatami, ciekawostkami i rysunkami. Ponadto znajdziesz tu wskazówki, w jaki sposób pozyskiwać linki do serwisu, opisy narzędzi analitycznych przydatnych w pracy nad pozycjonowaniem stron, a także szczegółowo opisane (znane i prawdopodobne) czynniki rankingowe: techniczne, związane z treścią i zewnętrzne. Osobny rozdział poświęcono systemowi reklamowemu Google Ads, który może stanowić uzupełnienie działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych.

  • Jak działają wyszukiwarki internetowe
  • Dobór fraz kluczowych
  • Czynniki rankingowe
  • Przygotowywanie witryny
  • Pozyskiwanie linków
  • Przykładowe źródła linków
  • SEO copywriting
  • Śledzenie wyników
  • Częste problemy i błędy

Poznaj tajniki pozycjonowania stron internetowych. Skorzystaj z wiedzy praktyków!

Spis treści

WSTĘP

  • Dla kogo jest ta książka?

WYSZUKIWARKI

  • Jak działaJą wyszukiwarki internetowe?
  • Boty Google
    • W jaki sposób boty Google znajdują strony internetowe?
    • Co wpływa na częstotliwość odwiedzin robotów?
    • Search Quality Team
    • Search Quality Evaluator Guidelines
  • Rynek wyszukiwarek w Polsce i na świecie
  • Korzyści z wysokich pozycji w wyszukiwarkach
  • Co to jest pozycjonowanie i SEO?
    • Czy terminy "pozycjonowanie" i "SEO" oznaczają to samo?

DOBÓR FRAZ KLUCZOWYCH

  • Od czego zacząć?
  • Strategia długiego ogona
    • Przykłady długiego ogona dla frazy "wakacje"
    • Przykłady długiego ogona dla frazy "ubrania"
    • Przykłady długiego ogona dla frazy "psy do adopcji"
  • Narzędzia wspomagające dobor słów kluczowych
    • Google Keyword Planner
    • Keyword Tool
    • Google Trends
    • Google Autosuggest
    • AnswerThePublic
    • Soovle
  • Lista fraz kluczowych

CZYNNIKI RANKINGOWE

  • Czynniki związane z treścią
    • Fraza kluczowa w tytule
    • Fraza kluczowa w treści
    • Unikalność treści
    • Długość i jakość treści
    • Zróżnicowanie treści
    • Nowe informacje
    • Fraza kluczowa w nagłówkach
    • Adres URL
    • Aktualizacje treści
    • Optymalizacja grafik
    • E-A-T
    • Fraza kluczowa w krótkim opisie i zajawce
  • Czynniki związane z domeną
    • Wiek domeny
    • Historia domeny
    • Fraza kluczowa w nazwie domeny
    • Rozszerzenie domeny
    • Długość nazwy domeny
    • Dane WHOIS
  • Czynniki związane z całą witryną
    • Temat strony
    • Architektura serwisu
    • Reputacja i opinie
    • Zakładka Kontakt
    • Regulamin i polityka prywatności
    • Widoczność w social mediach
  • Czynniki techniczne
    • Linki wewnętrzne
    • Odległość od strony głównej
    • Złożoność serwisu (liczba podstron)
    • Prędkość wczytywania
    • Czytelność na urządzeniach mobilnych
    • Core Web Vitals
    • Poprawność kodu i przejrzystość strony
    • Mapa witryny (dla wyszukiwarek)
    • Problemy z dostępnością serwisu
    • Ścieżka nawigacji (breadcrumbs)
    • Uszkodzone linki wychodzące
  • Czynniki związane z serwerem
    • Certyfiat SSL
    • Lokalizacja serwera
    • Sąsiedztwo na serwerze
  • Czynniki zewnętrzne - hiperłącza
    • Liczba linków
    • Jakość linkujących stron
    • Inne cechy linków

PRZYGOTOWYWANIE WITRYNY

  • Dopasowywanie fraz kluczowych do podstron
  • Strona główna
  • Architektura witryny
    • Menu nawigacyjne
    • Adresy URL
    • Taksonomie
    • Linkowanie wewnętrzne
  • Treść witryny

POZYSKIWANIE LINKÓW

  • Budowa i rodzaje linków
    • Rodzaje anchorów
    • Rodzaje atrybutów rel
  • Naturalne linki
  • Przykładowe źródła linków
    • Artykuły i informacje
    • Dyskusje i komentarze
    • Zawartość dodatkowa
    • Ogłoszenia i katalogi
    • Najbliższe otoczenie
    • Dodatkowe sposoby
  • Niekorzystne linki

SEO COPYWRITING

  • Najważniejsze zasady
  • Strona główna
  • Blogi i bazy wiedzy
  • Treści dla sklepu internetowego
    • Opisy produktów
    • Opisy kategorii
    • Produkty wycofane ze sprzedaży
  • Zlecanie pisania tekstów
  • Rodzaje tekstów
  • Zasady tworzenia treści do umieszczania w innych serwisach
  • Pomysły na treści
  • Elementy dodatkowe
    • Zdjęcia
    • Infografik
    • Filmy
    • Wykresy i diagramy
    • Tabelki i listy
    • Elementy interaktywne

ZAPLECZE SEO

  • Planowanie i zasady budowy zaplecza
    • Plan budowy zaplecza SEO
    • Linkowanie do stron zapleczowych
    • Linkowanie ze stron zapleczowych
  • Pomysły na strony zapleczowe
  • Narzędzia wspomagające budowę zaplecza
    • Wtyczki do WordPressa
  • Wygasłe domeny
    • Gdzie szukać wygasłych domen?
    • Przechwytywanie domen
    • Na co zwrócić uwagę, kupując wygasłe domeny?
    • Architektura serwisu
  • Podsumowanie

ŚLEDZENIE WYNIKÓW

  • Pozycje w wynikach wyszukiwania
    • Ręczne sprawdzanie pozycji
    • Google Search Console
    • Systemy do monitoringu fraz
  • Ruch na stronie - Google Analytics
    • Zakładanie konta Google Analytics
    • Poruszanie się po panelu Google Analytics

CZĘSTE PROBLEMY I BŁĘDY

  • Kanibalizacja słów kluczowych
  • Zduplikowane treści
    • Publikacja treści z innych serwisów
    • Kradzione treści
    • Zduplikowana treść w ramach serwisu
  • Przebudowa strony internetowej
  • Aktualizacje algorytmów Google

GOOGLE ADS JAKO UZUPEŁNIENIE POZYCJONOWANIA

  • Zakładanie konta
  • Wstęp do tworzenia kampanii
  • Kampania w sieci wyszukiwania
    • Ustawienia ogólne
    • Kierowanie i odbiorcy
    • Rozszerzenia reklam
    • Słowa kluczowe i reklamy

NARZĘDZIA POZYCJONERA

  • Google Search Console
    • Zakładanie konta i dodawanie strony
    • Panel Google Search Console
  • Ahrefs
    • Site Explorer
    • Keyword Explorer
    • Site Audit
    • Content Explorer
  • Wtyczka Yoast SEO
    • Kreator konfiguacji
    • Wyszukiwarki
    • Ustawienia wpisu
  • Surfer SEO
    • Content Editor
    • Audit
    • Content Planner
    • Keyword Research
    • SERP Analyzer

CHECKLISTY SEO

  • Dobór fraz kluczowych
  • Ocena strony internetowej
    • Domena
    • Witryna
    • Przygotowanie witryny
    • Użytkownicy
  • Optymalizacja podstrony na wybraną frazę kluczową
  • Zaplecze SEO
  • Linki zwrotne
Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-128-1
Rozmiar pliku: 30 MB

BESTSELLERY

Kategorie: