SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - ebook
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - ebook
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
- Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
- Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
- Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO
- Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
- Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
- Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
- Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników
- Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO
Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.
Jeśli nie wiesz skąd pozyskać linki do swojej strony, wykorzystaj do tego mój sklep SEO pod adresem: https://sklep-seo.com.pl i skorzystaj z kodu rabatowego na swoje pierwsze zamówienie: seoele. Kod obniży wartość zamówienia aż o 50%.
Spis treści
Podziękowania 9
Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11
- Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania 11
- W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie? 14
- Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta 22
- Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania? 23
- Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25
Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz 29
- W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29
- W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe? 34
- Słowa kluczowe z długim ogonem 39
Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43
- Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43
- Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu 44
Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55
- Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55
- Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne? 60
- Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne 63
- W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie? 66
- Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71
- Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74
- Optymalizacja strony typu one-page 79
Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83
- Na czym polega usługa link buildingu? 83
- Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących 84
- Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących 90
Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97
- Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących? 97
- O czym pamiętać podczas tworzenia treści? 99
- Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105
- W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej? 107
- W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym? 109
Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117
- Google Search Console 117
- Google Analytics 131
Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143
- Wizytówka w "Google Moja Firma" 143
- Google Tag Manager 145
- Google Data Studio 148
- Google Trends 149
- Google Keyword Planner 150
- AnswerThePublic 151
- Ubersuggest 152
- Keyword Tool 153
- Senuto 154
- Semstorm 155
- SurferSEO 157
- SEMrush 158
- Ahrefs 159
- MajesticSEO 161
- Yandex.Metrica 162
- Screaming Frog SEO Spider 165
- Sitebulb 166
- SEO SpyGlass 167
- Clusteric Auditor 168
- SEOptimer 169
- Stat4Seo 170
- WebPozycja 171
- SeoStation 171
- OnCrawl 173
- DeepCrawl 174
- Copyscape 175
- Brand24 177
- SentiOne 178
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-7581-9 |
Rozmiar pliku: | 8,5 MB |