SEO marketing. Bądź widoczny w internecie - ebook
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie - ebook
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
Spis treści
SPIS TREŚCI
WSTĘP
1. POZYCJONOWANIE STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE
- 1.1. Pojęcie, cele i funkcje komunikacji marketingowej
- 1.1.1. Orientacja przedsiębiorstwa na rynek
- 1.1.2. Pojęcie komunikacji marketingowej
- 1.1.3. Funkcje komunikacji marketingowej
- 1.1.4. Cele komunikacji marketingowej
- 1.1.5. Modele sprzedaży
- 1.2. Istota komunikacji marketingowej w internecie
- 1.3. Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie
- 1.3.1. Content marketing
- 1.3.2. Social media marketing
- 1.3.3. Performance marketing
- 1.3.4. Pozycjonowanie stron internetowych
2. KLUCZOWE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE
- 2.1. Strategia SEO
- 2.1.1. Cele pozycjonowania strony
- 2.1.2. Istota strategii komunikacji marketingowej
- 2.1.3. Słowa kluczowe
- 2.1.4. Parametry techniczne
- 2.2. Działania on-site
- 2.2.1. Budowanie witryn dla SEO
- 2.2.2. Pozycjonowanie techniczne
- 2.2.3. Rola marketingu treści
- 2.3. Działania off-site
- 2.3.1. Rola linków i linkowania
- 2.3.2. Wpływ linków z kanałów social mediów (social media marketing)
- 2.3.3. Spam SEO
- 2.4. Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron
- 2.4.1. Metadane
- 2.4.2. UX/UI
- 2.4.3. Jakość witryny
- 2.4.4. Brand
- 2.5. Audyt SEO
- 2.5.1. Audyt strony internetowej
- 2.5.2. Analiza rynku i konkurencji
- 2.5.3. Analiza sukcesu
3. ZNACZENIE WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ
- 3.1. Metoda badawcza
- 3.1.1. Środowisko badawcze
- 3.1.2. Wdrożenie narzędzi
- 3.1.3. Strategia pozycjonowania strony
- 3.2. Analiza wyników badań
- 3.2.1. Audyt stron
- 3.2.2. Pozycje serwisów w świetle wyników badań
- 3.3. Wnioski z badań
- 3.4. Wykorzystanie badań empirycznych
ZAKOŃCZENIE
BRIEF MARKETINGOWY
WYKAZ SKRÓTÓW
BIBLIOGRAFIA
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-9465-0 |
Rozmiar pliku: | 4,6 MB |