- W empik go
SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024 - ebook
SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024 - ebook
Najnowsza w Polsce książka o SEO już dostępna!
- 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących
- Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO
- Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku
- Działania Content Marketing i LinkBuilding na sprawdzonych rozwiązaniach
- Najnowsze wersje narzędzi SEO
- 22 lat doświadczenia autora zebrane w 214 stron gotowych rozwiązań
- Obowiązkowa lektura dla każdego marketera i właściciela strony lub sklepu internetowego
Odkryj klucz do sukcesu w internecie dzięki mojemu kompleksowemu przewodnikowi po SEO. Książka "SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024" to kompendium wiedzy, które oferuje praktyczne wskazówki, strategie i narzędzia, niezbędne do osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki tej wiedzy zaczniesz realnie zarabiać przez Internet!
Rozpoczynając od podstaw, takich jak zrozumienie, czym jest SEO i dlaczego jest tak ważne, poprzez analizę technologii Google, a kończąc na zaawansowanych tematach i narzędziach, takich jak wykorzystanie sztucznej inteligencji w SEO. Ten poradnik oferuje kompleksowe podejście do tematu dla każdego kto zaczyna swoją przygodę z pozycjonowaniem i optymalizacją stron oraz sklepów internetowych.
Zgłęb tajniki efektywnego wykorzystania słów kluczowych, dowiedz się, jak stworzyć wartościowe treści zgodne z SEO, które przyciągną więcej ruchu na Twoją stronę. Poznaj narzędzia i techniki, które pomogą Ci monitorować i mierzyć efektywność Twojej strategii SEO, a także obserwować co robi Twoja konkurencja.
Jeśli zastanawiasz się nad zatrudnieniem specjalisty SEO, nasz przewodnik pomoże Ci zrozumieć, kiedy to jest odpowiedni moment i jakie są realistyczne oczekiwania związane z taką współpracą.
Dzięki ten poradnikowi SEO, zrozumiesz, jak strategie SEO wpływają na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania i jak możesz je wykorzystać do poprawy widoczności Twojej strony, z wykorzystaniem chociażby Google Search Console, Google Analytics, Looker Studio oraz innych narzędzi używanych do monitorowania i optymalizacji działań SEO.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym specjalistą SEO, ten poradnik zaoferuje Ci praktyczne wskazówki i strategie, które pomogą Ci osiągnąć lepsze wyniki.
Inwestycja w ten poradnik to inwestycja w sukces Twojego biznesu w internecie. Kup już dziś poradnik w przedsprzedaży, zyskaj super cenę i przygotuj się do odkrywania , jak efektywna strategia SEO może wpłynąć na rozpoznawalność Twojej firmy i wzrost sprzedaży przez Internet.
Nie zwlekaj! Już dziś rozpocznij przygodę z SEO czyli pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych. Rozpocznij swoją karierę w digital marketingu. Przez ostatnie 22 lata spotkałem na swojej zawodowej drodze ponad 500 firm, którym pomagałem rozwiązywać problemy związane z marketingiem internetowym, w tym realizowałem setki kampanii SEO oraz dziesiątki audytów SEO. Równolegle w moich kursach i szkoleniach wzięło udział ponad 6000 osób, co także jest super doświadczeniem i skarbnicą wiedzy i doświadczeń. Wykorzystaj moje podpowiedzi i gotowe rekomendacje w SEO już od dziś!
Robert Duda – autor.
Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Dumny Ślązak
Rozdziały:
1. Wprowadzenie do SEO: Co to jest i dlaczego jest ważne
2. Podstawy Google. Rozumienie indeksowania, skanowania
3. Narzędzia niezbędne dla SEO
4. Tworzenie treści zoptymalizowanych pod kątem SEO
5. Słowa kluczowe. Jak je znaleźć, analizować
6. Jak sprawdzić kondycje i działania Twojej konkurencji
7. Content Marketing + Link Building. Zewnętrzne działania SEO dla lepszych wyników
8. Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w SEO
9. Czy potrzebujesz specjalisty SEO? Jak go zatrudnić i czego oczekiwać
10. Monitorowanie i mierzenie sukcesu SEO. Analiza, metryki i narzędzia śledzące
Spis treści
SPIS TREŚCI
- 1. Wprowadzenie do SEO: Co to jest i dlaczego jest ważne
- 1.1. Kluczowe aspekty SEO
- 1.2. Dlaczego SEO jest ważne?
- 1.3. Przykłady zastosowania dobrej strategii SEO
- 2. Podstawy Google. Rozumienie indeksowania, skanowania i roli robotów
- 2.1. Istota Indeksowania
- 2.2. Proces indeksowania w praktyce
- 2.3. Weryfikacja indeksacji strony
- 2.4. Problemy z indeksacją i jej przyspieszanie
- 3. Narzędzia niezbędne dla SEO. Wprowadzenie do Google Search Console i innych
- 3.1. Fundament nr 1: Pliki Robots.txt i sitemap.xml
- 3.2. Fundament nr 2: Elementy Meta Title i Meta Description
- 3.3. Fundament nr 3: Elementy graficzne
- 3.4. Fundament nr 4: Nagłówki H1, H2 oraz rel=cannonical
- 3.5. Fundament nr 5: Testy Page Speed Insights oraz GTmetrix
- 3.6. Fundament 6: Narzędzie do analizy strony – Screaming Frog
- 4. Tworzenie treści zoptymalizowanych pod kątem SEO. Kluczowe elementy i strategie
- 4.1. Tytuły artykułów blogowych
- 4.2. Jak stworzyć dobrze zorganizowane treści pod SEO i pod Klienta?
- 4.3. Tworzenie opisów produktów skoncentrowanych na korzyściach
- 4.4. Efektywne wykorzystanie nagłówków H1 oraz H2, a także użycie formatowania w treściach online
- 4.5. Skuteczne wykorzystanie linków wewnętrznych w treściach online
- 4.6. Wzbogacanie treści atrakcyjnymi grafikami i zdjęciami
- 4.7. Wzbogacanie treści o materiały wideo
- 4.8. Długość treści. Jak zbalansować ilość i jakość
- 5. Słowa kluczowe. Jak je znaleźć, analizować i efektywnie wykorzystać
- 5.1. Unikanie niedopasowania słów kluczowych
- 5.2. Jak dostosować treści do rzeczywistych zapytań?
- 5.3. Zapobieganie wewnętrznej kanibalizacji
- 5.4. Słowa klucze, a optymalizacja strony głównej
- 5.5. Skrócenie drogi klienta do celu – optymalizacja podstron
- 5.6. Wykorzystanie badania słów kluczowych w content marketingu
- 5.7. Narzędzia do analizy słów kluczowych
- 6. Jak sprawdzić kondycje i działania Twojej konkurencji w kontekście SEO?
- 6.1. Świadomość działań konkurencji w SEO
- 6.2. Analiza kondycji SEO konkurencji za pomocą możliwości Screaming Frog
- 6.3. Widoczność w wyszukiwarce z pomocą Senuto
- 6.4. Analiza działań offsite konkurencji za pomocą SEO Spy Glass
- 6.5. Tworzenie unikalnej strategii SEO z inspiracją wartości konkurencji
- 7. Content Marketing + Link Building. Zewnętrzne działania SEO dla lepszych wyników
- 7.1. Jak zewnętrzne linki pomagają Twojej stronie?
- 7.2. Jak skutecznie pozyskiwać zewnętrzne linki?
- 7.3. Różnorodne metody pozyskiwania zewnętrznych linków, w tym katalogowanie
- 7.4. Optymalizacja linkowania poprzez content marketing i artykuły tematyczne
- 7.5. Efektywne wykorzystanie platform content marketingowych
- do pozyskiwania linków
- 7.6. Kluczowe wskazówki dotyczące publikowania artykułów w ramach strategii content marketingowej
- 7.7. Dwa podejścia do zewnętrznych publikacji
- 7.8. Naturalne pozyskiwanie linków
- 8. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w SEO. Narzędzia i perspektywy
- 8.1. Praktyczne wskazówki dla początkujących z użyciem ChatGPT i GPT-4/5
- 8.2. Jak wykorzystać MarketMuse do optymalizacji treści?
- 8.3. Przewodnik po Copymate. Rewolucja w hurtowej produkcji treści pod SEO
- 8.4. Przyszłość AI w SEO. Ewolucja, Innowacje i Strategie
- 9. Czy potrzebujesz specjalisty SEO? Jak go zatrudnić i czego oczekiwać
- 9.1. Samoocena i określenie potrzeb w kontekście SEO
- 9.2. Inwestycja w SEO czyli planowane koszty i Twoje możliwości finansowe
- 9.3. Jak wybrać model rozliczeń w SEO
- 9.4. Wybór Specjalisty SEO
- 10. Monitorowanie i mierzenie sukcesu SEO. Analiza, metryki i narzędzia śledzące
- 10.1 Google Search Console
- 10.2. RankTracker
- 10.3 Senuto
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-971580-0-9 |
Rozmiar pliku: | 4,3 MB |