SEObook - ebook
SEObook - ebook
SEO to wyjątkowa dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, ale nie odbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa. Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym świecie analizują i rozkładają na czynniki pierwsze najbardziej skomplikowany algorytm na świecie: silnik Google. Wszystko po to, aby to strona ich klienta była wyżej niż strona klienta innego specjalisty. Trzymasz w rękach połączoną wiedzę 12 branżowych wyjadaczy, specjalistów w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki. (...) Każdy rozdział to zamknięta semantycznie całość, która ma swojego głównego autora (mistrza w omawianej dziedzinie) wspieranego wiedzą i konkretnymi przykładami kampanii od pozostałych autorów. To przewodnik po SEO, który jest skierowany do osób zarządzających działami marketingu, specjalistów ds. marketingu, którzy chcą wypracować sobie konkretną ścieżkę specjalizacji, do właścicieli biznesów oraz po prostu do wszystkich tych, którzy chcą zgłębić mistyczne działanie Google, a są dopiero na początku swojej SEO-przygody. Książka ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu działaniami SEO (które, lekki spoiler, zawsze muszą iść w parze z doskonale skorelowanymi pozostałymi działaniami określanymi w ramach strategii marketingowej). Ma pomóc w działaniach w zakresu pozycjonowania w każdej organizacji - i tej małej, i tej dużej. Ma również pomóc na każdym etapie “zaawansowania prac SEO - niezależnie od tego, czy SEO działa Ci od dawna (obiecujemy - nauczysz się lepiej wyciągać wnioski i zwracać uwagę na zupełnie inne aspekty niż przed lektura) jak i dla tych, którzy dopiero szukają zaufanego człowieka do tego zadania specjalnego. Ze wstępu Autorami książki są: Jakub Barabasz, Ewelina Ibek, Piotr Jacek, Dorota Kika, Marika Kowalska, Krzysztof Marzec, Kamil Sroka, Alicja Stojek-Szewczuk, Łukasz Suchy, Bartłomiej Tomczyk, Leszek Urban, Jakub Zeid - specjaliści w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki, związani z DevaGroup, jedną z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych agencji SEM w Polsce.
Kategoria: | Ekonomia |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-01-23789-9 |
Rozmiar pliku: | 10 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
WPROWADZENIE
EWELINA IBEK I KRZYSZTOF MARZEC
Ryc. 1.1. Zamiast motta
Źródło: https://www.linkedin.com/posts/technical-seo_seo-marketing-activity-7059081705722109953-B13i/?trk=public_profile_like_view.
SEO to wyjątkowa dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, lecz nieodbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa. Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym świecie analizują i rozkładają na czynniki pierwsze najbardziej skomplikowany algorytm: silnik Google. Wszystko po to, aby to strona ich klienta była wyżej niż strona klienta innego specjalisty. Dla Ciebie liczy się efekt: chcesz zarabiać na ruchu z Google lub dowiedzieć się, jak to wszystko działa i jak możesz na to wpłynąć. Dokładnie tym zajmujemy się od 2005 roku, ale ta książka to coś więcej niż tylko te ponad piętnaście lat doświadczeń. Trzymasz w rękach połączoną wiedzę 12 branżowych wyjadaczy, specjalistów w dziedzinie SEO, contentu i analityki, którzy przy pracy nad tą publikacją dzielnie wspierani byli przez resztę załogi DevaGroup. Za nami nieskończenie wiele audytów, strategii linkowania, na co dzień dbamy o setki klientów i ich biznesy. To wiedza oparta na serwisach wyposażonych w miliony podstron, jak i lokalnych biznesach. Wiedza, która daje konkretny biznesowy wynik.
Każdy rozdział to zamknięta semantycznie całość, która ma swojego głównego autora (mistrza w omawianej dziedzinie), wspieranego wiedzą i konkretnymi przykładami kampanii pochodzącymi od pozostałych autorów. Dzięki temu do tej książki możesz podejść na dwa sposoby – pierwszy, oczywisty, czytasz od deski do deski :), drugi – wybierasz poszczególne rozdziały i zagadnienia, nad którymi chcesz intensywniej popracować.
Nasz przewodnik po SEO skierowany jest do osób zarządzających działami marketingu, specjalistów ds. marketingu, którzy chcą wypracować sobie konkretną ścieżkę specjalizacji, do właścicieli biznesów oraz po prostu do tych wszystkich, którzy chcą zgłębić mistyczne działanie Google, a są dopiero na początku swojej SEO-przygody.
Książka ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu działaniami SEO (które – lekki spoiler – zawsze muszą iść w parze z doskonale skorelowanymi pozostałymi działaniami określanymi w ramach strategii marketingowej). Ma pomóc w działaniach z zakresu pozycjonowania w każdej organizacji – i tej małej, i tej dużej. Ma też pomóc na każdym etapie „zaawansowania” prac SEO – tym, u których SEO działa od dawna (obiecujemy – nauczysz się lepiej wyciągać wnioski i zwracać uwagę na zupełnie inne aspekty niż przed lekturą), jak tym, którzy dopiero szukają zaufanego człowieka do tego zadania specjalnego.
Postaramy się także w sposób praktyczny podejść do narzędzi (podrzucimy Ci zniżki i darmowe triale, abyś mógł lepiej poznać potęgę narzędzi dostępnych na rynku).
Na koniec – mamy nadzieję, że ta książka zachęci Cię do bycia uważnym obserwatorem zmian, jakie zachodzą nie tylko w SEO, ale ogólnie w przestrzeni internetu (i jego biznesowej części).
Wiedza o SEO cały czas się zmienia, czasem wystarczy jednak aktualizacja algorytmu przez Google, by specjaliści SEO mieli pełne ręce nieplanowanej pracy. Dlatego w poszczególnych rozdziałach szukajcie kodów QR, po ich zeskanowaniu otrzymacie dostęp do dodatkowych materiałów, aktualizujących wybrane zagadnienia, gdy będzie taka potrzeba.
Kod QR – zebrane bonusy www.dva.pl/seobook1