Facebook - konwersja

SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
25 stycznia 2022
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) - ebook

Wyróżnij się treścią. Internet to doceni!

Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły unikatową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. „Kopiuj-wklej” z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą „inspirację”.

W książce SEOrigami autor pokazuje, że także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, że nie jest to działanie bezcelowe. Że pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość („również dla Google”), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki szczególnie o nią dbają i jak można ją wykorzystać u siebie, w swoim sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, ułatwiające wdrażanie unikatowości w różnych sferach naszych działań.

Spis treści

  • Wstęp
  • Rozdział 1. Właściwie po co mi opisy?
    • Jaką treść powinny wyrażać opisy?
    • Ale czy ja potrzebuję opisów unikatowych?
    • Po co unikatowość w opisach i treściach?
    • Unikatowość a SEO
    • Czy tworzenie tekstów unikatowych jest trudne?
    • Czy unikatowość na dużą skalę jest w ogóle możliwa?
    • Które przestrzenie pozwalają pisać unikatowo?
      • Segment 1. Firma, czyli brand nadrzędny
      • Segment 2. Marka, czyli brand sprzedawany
      • Segment 3. Produkt, czyli rzecz kupowana
      • Segment 4. Użytkownik, czyli mocne targetowanie
  • Rozdział 2. Google propsuje unikatowość
    • Jak zdaniem Google wygląda unikatowy tekst?
    • Jaką wartość ma unikatowość?
    • Unikatowy content to darmowa promocja
    • Unikatowość wyrabia autorytet domeny
    • Pułapki duplicate content
    • Tekst unikatowy vs autorski. Czym się one różnią?
    • Dla robotów długość tekstu ma znaczenie
    • Synonimy się nie sprawdzają. Nie zawsze
  • Rozdział 3. Ludzka twarz opisu
    • Jakie opisy często publikują producenci?
    • Jak powinna wyglądać ludzka twarz opisu?
    • Układ i grupowanie contentu
      • Introduce, czyli krótka prezentacja
      • Odwrócona piramida ważności
      • Grupowanie contentu dla wygody klienta
      • Optymalna długość akapitów
      • Treści dla głowy
      • Treści dla serca
      • Treści dla rąk
    • Boski schemat: Cecha Zaleta Korzyść
      • Wykorzystanie produktów w praktyce
      • Użytkowanie nieoczywiste
      • Triki i ciekawostki
    • Gdzie umieszczać treści z ludzką twarzą?
    • Skąd czerpać inspiracje do tworzenia przyjaznych treści?
  • Rozdział 4. A kiedy zabraknie weny
    • Tworzenie makiet krok po kroku
      • Dlaczego trzeba określić: czym jest?
      • Dlaczego trzeba określić: czym nie jest?
      • Dlaczego trzeba znać aspekty pozytywne?
      • Dlaczego trzeba znać aspekty negatywne?
    • Konwencja oczywista
    • Konwencja nieoczywista
    • Nieustannie zbieraj inspiracje
  • Rozdział 5. Jak nie pisać? Czego unikać?
    • Klątwa wiedzy
    • Kult cargo
    • Wodolejstwo, czyli brak konkretów
    • Patos wzniosłe pisanie o prostych rzeczach
    • Zdania wielokrotnie złożone
    • Zdania bez logicznego ciągu
  • (Nie)Zakończenie
  • Podziękowania
Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9015-7
Rozmiar pliku: 2,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: