Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Shrek Trzeci - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2007
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Shrek Trzeci - poradnik do gry - ebook

Szczegółowy opis przejścia całej gry oraz miejsc, gdzie można znaleźć cenne przedmioty.

Shrek Trzeci - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Solucja] Etap 2 – Doki
  • [Solucja] Etap 3 – Statek piratów
  • [Solucja] Etap 1 – Królewskie szkolenie
  • [Solucja] Etap 20 – Wielki finał
  • [Solucja] Etap 4 – Stare ruiny
  • [Solucja] Etap 7 – Blok więzienny
  • [Solucja] Etap 16 – Warsztat Strombolego
  • [Solucja] Etap 17 – Zdobycie zamkowego lochu
  • [Solucja] Etap 18 – Katakumby
  • [Solucja] Etap 6 – Teren Akademii

Informacja o grze

Shrek the Third to komputerowa adaptacja animowanego obrazu kinowego o tym samym tytule. Fabuła gry pokrywa się z filmem, a zatem po raz trzeci już zastajemy naszych bohaterów, m.in. Shreka, Fionę i Osiołka, w bardzo kłopotliwej sytuacji.

Gra Shrek the Third, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: Wii, PS2, X360, PC, PSP, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-Wprowadzenie
-[Solucja] Etap 1 – Królewskie szkolenie
-[Solucja] Etap 2 – Doki
-[Solucja] Etap 3 – Statek piratów
-[Solucja] Etap 4 – Stare ruiny
-[Solucja] Etap 5 – Stara droga
-[Solucja] Etap 6 – Teren Akademii
-[Solucja] Etap 7 – Blok więzienny
-[Solucja] Etap 8 – Zdobycie zamku Lancelota
-[Solucja] Etap 9 – Wysoki wysoki szczyt
-[Solucja] Etap 10 – Lodowe Jezioro
-[Solucja] Etap 11 – Lodowa Jaskinia
-[Solucja] Etap 12 – Cele więzienne
-[Solucja] Etap 13 – Zasadzka w lesie
-[Solucja] Etap 14 – Wzgórza Merlina
-[Solucja] Etap 15 – Zamek Złej królowej
-[Solucja] Etap 16 – Warsztat Strombolego
-[Solucja] Etap 17 – Zdobycie zamkowego lochu
-[Solucja] Etap 18 – Katakumby
-[Solucja] Etap 19 – Zniszczone ulice
-[Solucja] Etap 20 – Wielki finał
Kategoria: Zręcznościowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8054-293-8
Rozmiar pliku: 5,6 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij