Facebook - konwersja
  • promocja

Silverlight. Od podstaw - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
16 grudnia 2015
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Silverlight. Od podstaw - ebook

Silverlight -- nowy sposób na tworzenie aplikacji internetowych

  • Jak tworzyć aplikacje internetowe za pomocą Silverlight?
  • Jakie możliwości kryją się w tej technologii?
  • W jaki sposób połączyć różne elementy, by uzyskać wspaniały efekt?

Technologia Silverlight, opracowana przez Microsoft, jest propozycją dla tych, którzy przymierzają się do projektowania aplikacji internetowych lub zajmują się tym już od jakiegoś czasu, a chcieliby poszerzyć spektrum swoich umiejętności. Do podstawowych zalet tej technologii należą prostota jej używania oraz ogromna elastyczność -- oprócz języka XAML, służącego do opisania interfejsu użytkownika, twórca aplikacji może posługiwać się dowolnym językiem programowania, dostępnym dla platformy .NET. Gotowe programy przygotowane w Silverlight są kompatybilne z większością przeglądarek, zainstalowanych na różnych platformach.

Książka "Silverlight. Od podstaw" zawiera wszelkie informacje na temat najnowszej wersji tej technologii. Znajdziesz tu opis tego środowiska programistycznego, jego funkcjonalności oraz narzędzi, które musisz zainstalować, by móc sprawnie korzystać z Silverlight. Poznasz także zasady tworzenia nowych projektów i całą masę przykładów konkretnych rozwiązań. Wszystko to uzupełnione zostało licznymi zrzutami ekranu, ilustrującymi niemal każdy krok oraz efekty działania podanego kodu. Jeśli chcesz nauczyć się projektować aplikacje internetowe w Silverlight, nie znajdziesz lepszej książki!

  • Zasady działania technologii Silverlight
  • Silverlight a platforma .NET
  • Programowanie w języku XAML
  • Używanie kontrolek interfejsu
  • Pozycjonowanie za pomocą kontenerów
  • Wykorzystywanie grafiki
  • Integracja z multimediami
  • Obsługa zdarzeń
  • Tworzenie animacji
  • Stosowanie stylów i szablonów

Otwórz się na nowe możliwości. Wypróbuj Silverlight!

Spis treści

Rozdział 1. Wprowadzenie (7)

  • Czym jest Silverlight (7)
    • Silverlight jest aplikacją RIA (7)
    • Silverlight nie jest drugim Flashem (7)
    • Silverlight jest multimedialny (8)
    • Silverlight jest multiplatformowy (8)
    • Silverlight jest łatwy (8)
  • Do kogo kierowana jest ta książka? (9)
  • Co Czytelnik będzie potrafił po przeczytaniu książki? (9)
  • Miejsce Silverlight w platformie .NET (10)
  • Narzędzia (10)
    • Niezbędne narzędzia (10)
    • Narzędzia dodatkowe (13)
  • Specyfika projektów Silverlight (15)
    • Tworzenie nowego projektu (15)
    • Osadzanie obiektu Silverlight na stronie HTML (16)
    • Zawartość solucji projektu Silverlight (18)
    • Kilka słów o strukturze skompilowanego projektu Silverlight (19)
  • Jak korzystać z przykładów dołączonych do książki? (20)

Rozdział 2. Język XAML (23)

  • Obiekty i ich własności (23)
    • Tagi (23)
    • Obiekty (24)
    • Właściwości (25)
    • Składnia atrybutowa własności (25)
    • Składnia elementów właściwości (26)
    • Składnia mieszana (27)
    • Atrybuty dołączone (27)
  • Korzeń dokumentu (29)
    • Znacznik UserControl (29)
    • Własność Content (30)
    • Domyślna przestrzeń nazw (30)
    • Dodatkowe przestrzenie nazw (31)
    • Dodatkowa przestrzeń nazw "x" (32)
  • Własności domyślne (33)
    • Domyślna własność znacznika (33)
    • Korzyści wynikające ze stosowania własności domyślnej (34)
    • Modele zawartości (35)
    • Drzewo zależności (37)
    • Zasada ciągłości własności domyślnej (38)
  • Niejawna konwersja typów (39)
    • Prosta konwersja typów (39)
    • Konwersja złożona (40)
  • Zdarzenia (42)
    • Przypisanie zdarzenia (42)
    • Obsługa zdarzenia (43)
  • Rozszerzenia znaczników (44)
    • Składnia rozszerzeń znaczników (44)
    • Definiowanie i korzystanie z zasobów (45)
    • Wiązanie danych (47)

Rozdział 3. Kontrolki interfejsu (53)

  • Właściwości kontrolek (54)
  • TextBox (57)
  • PasswordBox (59)
  • CheckBox (60)
  • RadioButton (61)
  • Kontrolki typu Button (63)
    • ToggleButton (63)
    • HyperlinkButton (64)
  • TextBlock (66)
  • Slider (68)
  • ScrollBar i ScrollViewer (69)
  • ToolTip (71)
  • ProgressBar (73)
  • Border (74)
  • ComboBox (76)
  • ListBox (77)
  • Kontrolki z biblioteki System.Windows.Controls (79)
    • TabControl (80)
    • Calendar i DatePicker (82)
    • DataGrid (84)

Rozdział 4. Kontenery i pozycjonowanie (91)

  • Pozycjonowanie relatywne (92)
    • Marginesy (92)
    • Wyrównanie elementów (93)
  • StackPanel (97)
    • Określenie orientacji panelu (97)
  • Grid (98)
    • Definiowanie wierszy i kolumn (98)
    • Wielkości kolumn i wierszy (99)
    • Wkładanie elementów do komórek (100)
    • Scalanie komórek (101)
    • Inne właściwości siatki (102)
  • Canvas (104)
    • Canvas.Left i Canvas.Right (104)
    • Canvas.ZIndex (106)
  • Kontenery z poziomu kodu (108)
    • Generowanie kontrolek (108)
    • Generowanie kontenerów (109)

Rozdział 5. Grafika i multimedia (115)

  • Pędzle (ang. Brushes) (115)
    • SolidColorBrush (116)
    • LinearGradientBrush (117)
    • RadialGradientBrush (119)
    • ImageBrush (120)
    • VideoBrush (122)
  • Kształty (123)
    • Ellipse (124)
    • Rectangle (125)
    • Line (125)
    • Polyline (126)
    • Polygon (127)
  • Geometrie (128)
    • Atrybuty geometrii prostych (129)
    • Geometrie zastosowane do przycinania obiektów UIElement (129)
    • Geometrie zastosowane w obiekcie Path (130)
    • PathGeometry (130)
    • Atrybutowa składnia ścieżek (ang. Path Markup Syntax) (133)
  • Przekształcenia graficzne (134)
    • Clip (134)
    • OpacityMask (136)
    • RenderTransform (139)
  • Kontrolki multimedialne (143)
    • Image (143)
    • MediaElement (143)
    • MultiScaleImage (145)

Rozdział 6. Zdarzenia w Silverlighcie (147)

  • Zdarzenia wejścia (147)
    • Zdarzenia myszki (147)
    • Zdarzenia klawiatury (151)
  • Zdarzenia aplikacji (153)
    • Fokus aplikacji i kontrolki (154)
    • GotFocus i LostFocus (154)
    • Loaded (155)
    • SizeChanged (156)
  • Zdarzenia trasowane (156)
    • Tunelowanie zdarzeń (156)
    • Przykładowa aplikacja (157)
    • Własność Handled (158)

Rozdział 7. Animacje (159)

  • Tworzenie animacji (159)
    • Scenariusze (159)
  • Podstawowe animacje (161)
    • Animacje typu From/To/By (162)
    • Animowane własności (164)
    • Kontrolowanie animacji (168)
  • Animacje z klatkami kluczowymi (173)
    • Animacje używające klatek (173)
    • Klatki kluczowe (175)

Rozdział 8. Style i szablony (183)

  • Definiowanie stylów (183)
    • Słowniki zasobów (184)
    • Pierwszy styl (184)
  • Definiowanie szablonów (187)
    • Budowanie szablonu (190)
    • Model części i stanów (ang. Parts and States Model) (190)
    • Visual State Manager (191)
    • Pierwszy szablon (193)

Skorowidz (199)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2500-5
Rozmiar pliku: 8,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: