- W empik go
Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry - ebook
Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry przygodowej „Simon the Sorcerer 4” opisuje krok po kroku w jaki sposób nasz dzielny nastoletni czarodziej wybawi Magiczne Królestwo z opresji.
Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Wygrać zawody cz.1
- Uratować Magiczne Królestwo cz.5
- Uratować Magiczne Królestwo cz.7
- Uciec z Krainy Umarłych cz.3
- Wydostać króla i sobowtóra z Krainy Umarłych
- Wygrać zawody cz.2
- Uratować Magiczne Królestwo cz.13
- Uratować Magiczne Królestwo cz.12
- Uratować Magiczne Królestwo cz.11
- Uratować Magiczne Królestwo cz.10
Informacja o grze
Kolejna odsłona serii gier przygodowych z charakterystycznym Szymkiem w roli głównej. Przy tworzeniu czwartej części twórcy postawili na powrót do korzeni – zrezygnowali z całkowicie trójwymiarowej oprawy graficznej na rzecz klasycznych rozwiązań, znanych z dwóch pierwszych odcinków serialu o początkującym czarodzieju.
Gra Simon the Sorcerer 4: Chaos Happens, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-Wstęp
-Odnaleźć drogę do Magicznego Królestwa
-Uratować Magiczne Królestwo cz.1
-Uratować Magiczne Królestwo cz.2
-Uratować Magiczne Królestwo cz.3
-Uratować Magiczne Królestwo cz.4
-Uratować Magiczne Królestwo cz.5
-Uratować Magiczne Królestwo cz.6
-Uratować Magiczne Królestwo cz.7
-Uratować Magiczne Królestwo cz.8
-Uratować Magiczne Królestwo cz.9
-Uratować Magiczne Królestwo cz.10
-Uratować Magiczne Królestwo cz.11
-Uratować Magiczne Królestwo cz.12
-Uratować Magiczne Królestwo cz.13
-Uratować Magiczne Królestwo cz.14
-Uratować Magiczne Królestwo cz.15
-Uratować Magiczne Królestwo cz.16
-Uciec z Krainy Umarłych cz.1
-Uciec z Krainy Umarłych cz.2
-Uciec z Krainy Umarłych cz.3
-Wydostać króla i sobowtóra z Krainy Umarłych
-Wygrać zawody cz.1
-Wygrać zawody cz.2
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8054-335-5 |
Rozmiar pliku: | 5,4 MB |