Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2007
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry przygodowej „Simon the Sorcerer 4” opisuje krok po kroku w jaki sposób nasz dzielny nastoletni czarodziej wybawi Magiczne Królestwo z opresji.

Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wygrać zawody cz.1
  • Uratować Magiczne Królestwo cz.5
  • Uratować Magiczne Królestwo cz.7
  • Uciec z Krainy Umarłych cz.3
  • Wydostać króla i sobowtóra z Krainy Umarłych
  • Wygrać zawody cz.2
  • Uratować Magiczne Królestwo cz.13
  • Uratować Magiczne Królestwo cz.12
  • Uratować Magiczne Królestwo cz.11
  • Uratować Magiczne Królestwo cz.10

Informacja o grze

Kolejna odsłona serii gier przygodowych z charakterystycznym Szymkiem w roli głównej. Przy tworzeniu czwartej części twórcy postawili na powrót do korzeni – zrezygnowali z całkowicie trójwymiarowej oprawy graficznej na rzecz klasycznych rozwiązań, znanych z dwóch pierwszych odcinków serialu o początkującym czarodzieju.

Gra Simon the Sorcerer 4: Chaos Happens, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Wstęp
-Odnaleźć drogę do Magicznego Królestwa
-Uratować Magiczne Królestwo cz.1
-Uratować Magiczne Królestwo cz.2
-Uratować Magiczne Królestwo cz.3
-Uratować Magiczne Królestwo cz.4
-Uratować Magiczne Królestwo cz.5
-Uratować Magiczne Królestwo cz.6
-Uratować Magiczne Królestwo cz.7
-Uratować Magiczne Królestwo cz.8
-Uratować Magiczne Królestwo cz.9
-Uratować Magiczne Królestwo cz.10
-Uratować Magiczne Królestwo cz.11
-Uratować Magiczne Królestwo cz.12
-Uratować Magiczne Królestwo cz.13
-Uratować Magiczne Królestwo cz.14
-Uratować Magiczne Królestwo cz.15
-Uratować Magiczne Królestwo cz.16
-Uciec z Krainy Umarłych cz.1
-Uciec z Krainy Umarłych cz.2
-Uciec z Krainy Umarłych cz.3
-Wydostać króla i sobowtóra z Krainy Umarłych
-Wygrać zawody cz.1
-Wygrać zawody cz.2

Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8054-335-5
Rozmiar pliku: 5,4 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij